Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
Igen olyasmi kellene mint az első linken lévő, csak az enyémben Savannah Beige színű a betét. Ha már javítom próbálnám gyárira csinálni, nem akarom, hogy elüssön a szín. De azért köszi.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
-
Gsx-rr
veterán
Létezik az hogy a chip szét küldi a részecskeszűrőt?
2 G11 ről van szó.
Az egyiknél már ki is írja hibának és tiszta korom a kipufogó a másodiknál is kezdődik.[ Szerkesztve ]
-
windlord
őstag
E91 lci -nel hol találom a kis táblát amelyen a szinkod van? Nincs a vezető ajtónál a B oszlopnal.
Sehol sem talalom...
De ahogy olvasom fb -n, már más is kereste ezeken a szekereken. -
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #56308 üzenetére
Elofordulhat ha extremen sok van huzva rajta es minden biztonsagi limitet kiirnak beloluk es folyamatosan taposva vannak de regeneralni se tud szerencsetlen,de en szemelyesen ilyennel nem talalkoztam. Tobb kerdes is felmerul. Mennyi km van a kocsikban? Mennyi km-t tettek meg amiota program van rajtuk illetve mikor kerultek ra? Hol vannak hasznalva a kocsik es milyen tavokon? Milyen terhelest kapnak? Folyamatos sportos vezetes? Ha a korom megjelenik akkor azt feltetlezem, hogy serult a DPF ( osszeomlott, kilyukadt, ategett) mivel ha benne van nem lehet semmifele korom benne. Ki irta a programot? Nalunk a G-s 7-es megvan irva olyan 1-1,5 eve ezalatt belerakott 20-30E km kozott es minden rendben van sot az kapott szivosor dugozast ugye mert szethullott es meg mindig hibatlanul uzemel.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szabi325
tag
válasz windlord #56310 üzenetére
Az baj mert ott kellene lennie, de ha ide beírod a VIN -ed ez is megmondja a színkódot:
https://www.mdecoder.com -
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #56308 üzenetére
A 330D-mbe 18 vagy 25ezer km-nél került chip (g-power 231 -> 269 ló), és 80+ ezer km-nél tűnt fel, hogy a kipufogóvég végén levő matt alumínium szerű "dísz" kezd elszenesedni. Most nem vagyok benne biztos, de hiába baloldalt 2 kipufogós, szerintem csak az elszenesedetten jönnek ki a gázok, de nem bizti, csak elég gyanús h csak egyik fele ilyen.
A részecskeszűrő 12 év 223ezer km-nél is jól van, csak a dpf elektronika döglött meg kb 10 év után, és emiatt nem regenerált akkoriban. -
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #56314 üzenetére
De a többi kérdésre is jó lenne választ kapni mert úgy lehetne pontos képet kapni. Bár tudom senki nem nyomja.... ( Mikor kiolvasod a hibatárolóból,hogy elmenti a fordulatszámot és látod,hogy dízelen ez 4578-as fordulatszám amikor beírta vagy épp 234 Km/h-nál de az illető mondja ő nem nyomja ) Mindentől függetlenül nem szabadna ilyen jellegű problémának lennie ilyen Km-nél. Mindenképpen jó lenne egy hibatároló olvasás / élő adatok nézése. Ez lenne az első.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #56316 üzenetére
Nem ülök az autóban nem tudom pontosan hogy használják, de biztos hogy nem állandóan padlógázon közlekednek.
Hogy ki csinálta azzal kapcsolatban nem akarok senkinek negatív reklámot ,vissza fogják vinni az autókat majd valahogy megoldják, csak kérdeztem. A vicc az egészbe hogy a múltkori szívóor probléma után most eldurrant a Légrugó kompresszor mindez 80 000 km-nél[ Szerkesztve ]
-
Jojo5
őstag
válasz FIREBLADE78 #56318 üzenetére
kompresszor ment el neki nem a légrugó zsákja
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Anaren91
senior tag
válasz windlord #56320 üzenetére
Fúh már nem emlékszem melyik youtube videóban láttam, de akkoriban pont én is a színkódot kerestem, és ott a manusz a hátsó ülés ülő részét vette ki és oda volt berakva egy lap amire fel voltak írva a színkódok. De talán VIN alapján a legegyszerűbb .
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz FIREBLADE78 #56324 üzenetére
Ha jól rémlik azt mondta a faszi a videóban, hogy direkt a fényezőműhelyeknek van ott, pont olyan esetekre, hogy ha a jól látható helyről eltűnne is tudják a színkódot.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Sziasztok
Adott egy 2005-ös BMW E46 318Ci (N46B20A motor, 5-ös automata váltó).
Az autó 4 éve van nálam, erősen hétvégiautó üzemben fut (4 év alatt kb 10000 km ment bele), de eddig megbízhatóan tette a dolgát.
A mai napon egy Balatonföldvár-Budapest autópálya szakasz után, (szerencsére már nem a pályán) elkezdte azt játszani, hogy erősen megtorpan, és bármekkora gázpedálállás hatására sem megy szinte egyáltalán (kb 30-40 km/h-t lehet kisajtolni belőle ebben az állapotban, ami még országúton is életveszély). Emellett a műszerfalon felgyulladt az EML lámpa. Félreállás, motor leállítás majd újraindítás után az EML lámpa elalszik (lesz helyette check engine, ami első alkalommal még nem volt), és az autó újra rendesen üzemel, de 5-10 perc múlva megint elkezd szórakozni (egy kb 5 km-es úton 3x kellett félreállni vele).
A neten olvasgatva ez az EML lámpa motorvezérlés/gyújtótrafó/gyertya stb hibát jelent elvileg, de a motornak nincs rossz hangja, nem rángat, alapjárat sem ingadozik, érzésre semmi baja nem lenne, csak hiába nyomom a gázpedált, nem megy az autó 40 fölé. Restart után jó, mintha semmi baja sem lenne, amíg újra elő nem jön a hiba.
A kérdésem az lenne, hogy lehet-e ezzel rövid távon házilagosan kezdeni valamit? (nem vagyok egy autószerelő szaki), mert jövő hét pénteken ismét szükség lenne az autóra egy Bp-Balatönföldvár-Bp körre, de ilyen állapotban nem merek vele felmenni a pályára, mert ha ott kezdi ezt játszani, az életveszélyes.
[ Szerkesztve ]
-
windlord
őstag
válasz CharlieDrop #56321 üzenetére
VIN alapján okés, de a kurva táblát nem találom.
Amúgy nem nyert, nincs ott sem.
-
windlord
őstag
válasz CharlieDrop #56330 üzenetére
Nem. Tutira.
De több e91 lci tulaj keresi fb csoporton olvasva -
szimi57
őstag
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #56336 üzenetére
Én valahogy úgy vagyok vele, hogy ami versenyre jó, az jó lehet utcára is. Igaz, hogy versenyeken már egy előmelegített motorral állnak a startvonalra, de azt meg tudom oldani, hogy az első 20 km-en nem taposom szét.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #56338 üzenetére
Én nem tölteném bele, nekem a 320i-ben is 5w-van. Annyira úgysem hajtod nyáron, hogy a gyári olaj elmelegedjen viszont télen lenne nem egy hátránya mivel sűrűbb az olaj. Már 0 fokon az 5w-s 8 másodperce helyett 28 másodperc alatt ér el mindenhova és azért simán voltak a télen is -10 fokos hidegek amikor még lassabban érne el a rendeltetési helyére hidegindításnál.
-
p0lip
tag
válasz szimi57 #56338 üzenetére
A versenyolaj nem feltétlenül optimális utcai használatra, mást kíván a verseny és az utcai üzem, így eltérő az adalékolása is, pl. detergens, diszpergens vonatkozásában. Megnézed pl. verseny fékolaj is jó, de jóval hamarabb kell cserélni, mint a normált.
Az említett Motul 8100 Power 10w-60-ra mindez nem vonatkozik, mivel utcai és nem versenyolaj. -
FIREBLADE78
addikt
Ki kell próbálni. Gondolom kárt nem okoz. Télen csere hígabbra.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
p0lip
tag
válasz Chris0321 #56339 üzenetére
Azért nem olyan félelmetes egy 10w olaj. Persze több összetevős, de pl. V8, agyon húzott és folyton taposott motorokba szerintem is 10w-60 az ideális. Országunkban nincsenek azért -20, -30 fokok rendszeresen és hetekig tartóan, illetve garázsban tartott autó esetén megint csak nincs nagy jelentősége a hideg oldali viszkozitásnak. Amúgy normál esetben persze, hogy előnyösebb télen egy 5w olaj, a fentiekkel csak árnyalni próbáltam a képet a 10w használattal kapcsolatban.
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #56339 üzenetére
Ezzel a lassabban ér el elmélettel már többször találkoztam, csakhogy a fizika mást mond. Az olajszivattyú ugyan azt a mennyiséget fogja átnyomni 0w-s vagy 20w esetén. Na jó nem -20 fokban, és itt a szivattyúzhatósággal lesz a gond. A10w olaj szivattyúzhatósága -15 fokig semmivel sem rosszabb, mint az 5w. Sőt hideg motor esetében mivel nagyobbak az illesztési hézagok a vékonyabb olaj könnyebben elszökik erre-arra. Ez a résolaj veszteség, e miatt kezdetben kisebb az olajnyomás egészen addig, amíg a motor (nem a hűtővíz) el nem éri az üzemi hőfokot. A youtube-os kémcsöves videók ebből a szempontból megtévesztőek. Ami hátrány lehet 10w-nél az, hogy lassabban éri el azt az olajhőfokot (100-120 fok), aminél a leghatásosabb kenést tudja biztosítani. A BMW-k esetén szerintem ez nem túl sok idő (km). Utána már csak előnye van a vastagabb olajnak. Nagyobb olajnyomás, ami kánikulában megbízhatóbb kenést biztosít, jobb motorvédelem. Max a fogyasztás lehet több 1-2 decivel, de kopott motornál még ez sem mivel a vastagabb olaj jobb tömítést biztosít a henger-dugó párosnál. Láttam videót, ami azt szemléltetné, hogy a vastag olaj lassabb, de csak valami animáció volt. Nyilván nem győzött meg.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
-
CharlieDrop
veterán
-
p0lip
tag
válasz Chris0321 #56343 üzenetére
Nem feltétlenül, miénk sem volt fűtött, mínusz nem volt soha, átlagos téli napokon 7 fok körül, de +2- +3- nál soha nem volt hidegebb. Nem kell saját garázsra gondolni, sokan állnak teremgarázsban, ott sincs mínusz. Amúgy a hőfokok pár napos túllépése nem igényel olajcserét, ezt a gyártók is leírják. Hazánkban, főleg az utóbbi évtizedben nincs is igazán tél és mint fentebb írtam, max. pár nap és inkább az is külterületen fordul elő, hogy hajnalban -20 fok legyen. Ez az egyik része, a másik, hogy normál esetben, egy 5w40 olaj bőven megfelelő.
CharlieDrop
Abba a motorba én is 5w40-et, mondjuk Motult tennék vagy, ha pénz nem számít Motul Sport 5w50-et, ez észteres olaj, de az ára is olyan...[ Szerkesztve ]
-
turbet
friss újonc
válasz Gsx-rr #56314 üzenetére
Mercedes-Benz VIN Decoder
http://carmotospecs.com/vin/mercedes-benz/ -
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Trollok komolyan
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vicces képek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...