- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #56023 üzenetére
Dehogy érzem magam jobban. Csak sz@r kedvem volt és sok volt a Tátra tea is.
-
Gsx-rr
veterán
Az uj 5-os is kigyullad? Most eg egy az M7 Vali volgyi benzinkuton.
Ha jol lattam nem F10 volt -
pékember08
csendes tag
Sziasztok
E46 318ci az alany.
Pápa környékén tudna valaki nekem hibakódot olvasni? 3 hete érkeztem haza angliából és folyamat ég az abs+dsc, extrába nem olyan régen kigyulladt a légzsák is🙂Köszönöm
-
scream
veterán
Hali!
Régi szerelmem az E39 (facelift sedan) és mostanra jutottam el odáig, hogy venni szeretnék egyet. Az, hogy ez mennyire lesz körülményes, az másik téma.
Egyelőre elég keveset járunk/tunk autóval (évi 10-12e km), így nem feltétlen dízel (530d) irányba indulnék, és szeretnék kis megerősítést kérni benne, hogy szerintetek melyiket nézzem inkább?
Jelenleg az 525i a kinézett típus.
-
Drone86
tag
Sziasztok!
Tavaly télen vettem egy BMW E87 120d-t.
Minőségi csere volt egy VW Polo után, de számomra van egy hatalmas hátránya.
16 éve vezetek, de még egy autómnak sem sikerült annyiszor odaütni az alját, mint ennek.
Az lenne a kérdésem, hogy lehetséges-e vhogy kicsit magasítani az autót? (pár centi kb)
Imádom vezetni, és nem szeretném lecserélni, de amerre lakunk elég meredek és rossz minőségű utak vannak sajnos..
Előre is köszönöm a segítséget! -
molnarpeter
nagyúr
válasz Drone86 #56062 üzenetére
Szerintem torony szilenteket meg lehetne nézni, azok is össze tudnak zömülni, illetve rugó ellenőrzés, hátha törés van. Nem tudom, mennyire voltak sportfutómű opciók az adott kivitelhez, alvázszám alapján vagy rugók pöttyei szerint meg lehetne nézni. Esetleg rugókovács tud segíteni az emelésben, ha más nem marad, vagy lehet futóműbe pogácsát tenni. Ha félted, egy kartervédő esetleg nem árthat. Milyen méretű gumi van rajta?
-
p0lip
tag
válasz scream #56061 üzenetére
Szia! Nehéz ügy, már, ha tényleg egy patent e39-et szeretnél venni. Nem túl rég, kb. félévvel ezelőtt megkívántam a dízel mellé, helyett, egy 540-et és nekiindultunk nézegetni. Jellemzően a 2 és 3 millió közötti állományt, de pár 2 millió alatti példányt is, 1.5 millió volt a legolcsóbb amit megtekintettünk. Hááát... elég siralmas volt az összkép, kínomban már csak, hogy valami szépet, jót lássak, ráfanyalodtam a 35i, 25i, 30i és végül már 30d-k körül is ólálkodtam. Nem volt olyan amit megvettem volna. Olyan 3 hónapot és pár ezer kilométert vett el az életemből ez a sikertelen akció. .Lehet nem volt szerencsém vagy éppen egy rossz időszakban néztem, de a 2.5 millió felettiek voltak a legnagyobb csalódások. Igazából ahogy nézem szerencse kell hozzá, hogy egy megfelelőt találjon az ember. Talán annyit tudnék tanácsolni, ne konkrét motorizáltságot és vagy felszereltséget keress, persze csak, ha nincs kimondott vágyad, elképzelésed ezeket illetően.
-
p0lip
tag
válasz Gsx-rr #56066 üzenetére
Nehéz ügy... sajnos benne vannak a korban és többnyire olyan rétegeknél van az autó, hogy Lakatos Brendon szigorú KPM-esnek tűnhet mellettük. Amúgy, az első érintkezések többnyire rendben voltak. A telefonbeszélgetések alatt mindig úgy éreztem, na ez lesz az, hihetetlen szerencsém van, csodás az autó! Na de aztán az gyakorlatban, hihetetlenül hamar foszlott szerte a telefonos illúzió... Volt több, amit alaposabban meg sem néztem, mivel a megadott cím előtti kanyarból már láttam a rozsdát
-
vazee00
tag
válasz molnarpeter #55788 üzenetére
Köszi a tippet. Végül erre, a butyl tömítő hurkára esett a választás, és egyelőre tökéletesen bevált. (Hátsó lámpa beázás - Hátha hasznos infó valakinek)
[ Szerkesztve ]
FayRPG: fayrpg.hu | Zöldhulladék, zöldség-gyümölcs hulladék újrahasznosítás: bioferet.hu | fayrpg.hu | kukamosok.hu | tejfelvasarlas.jomekft.hu | fantasyworld.hu | blackcatpub.hu | energym.hu | keramika.hu | TheVR Android App: thevrapp.hu | személyi edzés érd: stepandmove.hu
-
Gsx-rr
veterán
válasz dellfanboy #56067 üzenetére
Dehogy. Utana mar neztem az E93-akat is de ott a 90 szazaleka dizel.
Inkabb vettem masbol benzinestPolip: Jó autót akartam venni tudtam hogy 3 millió Ft fölött fogok csak találni ennek ellenére a megnézett autók 100 százaléka hulladék volt.
Hozzáteszem a piacon található összes autót átnéztem[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
Kis összehasonlítás:
Nemrég a gyári (azaz 12 éves) gátló + rugó helyett Pro Kit + Monroe gátlók mentek, M5-ös futóműbeállítással. Mivel már eléggé le volt ülve nekem (meg egyik gátló már el is folyt), sokat nem ment mélyebbre szem alapján, ma találtam egy másik LCI-t (30xd), azt tettem most mellé. Igaz, nem tudom az alatt mi van, mert elől enyém van lejjebb, hátul meg mintha övé (+alatta nagyobb a felni). Én ilyen szögből előtte meg nem fotóztam... illetve a másikon ha jól látom 18as felni van, annyira nem is nagy. Majd én is lecserélem a nyári szettet, csak találni kell értelmes áron.
[link][ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz whitezo88 #56072 üzenetére
Igen, ott gyakorlatilag minden autó gika vagy mekafull, rozsdamentes, füstmentes motorral, precíz automataváltóval, koppanásmentes futóművel, valamint vonalas karosszériával bír. És hogy mindez így is van, a napi használatban van, jön, megy, teszi a dolgát, mondat a bizonyíték.
-
scream
veterán
Köszönöm az élménymegosztást, sajnálattal hallom.
Nem kifejezetten csak adott motorral szereltet keresek, csak jó lenne, nem esetlegesen valami gyerekbetegséggel megáldottat kifogni - ami infó felett esetlegesen pont átsiklott a szemem, hogy adott motortípus kerülendő.
A felszereltség már más kérdés, ott konkrét elképzeléseim/igényeim volnának, amikből nem szívesen engednék - persze attól még hogy megvan az adott felszereltség nem fogom megvenni, max akkor várok/keresek még tovább, esetlegesen végül nem lesz belőle semmi.
Mostani (kb elmúlt 1 hét) tapasztalatai, hogy akik hirdetnek, nem igazán érhetőek el, külföldön vannak, nem hívnak vissza.
[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz scream #56075 üzenetére
Nem akartam elvenni a kedved és biztos lehet találni, csak nem egyszerű. Azt gondolom, hogy nem szabad türelmetlennek lenni, bőven kell rá szánni időt és amit írtam, minél kevesebb a kötöttség, annál nagyobb az esély. A gyerekbetegségektől nem annyira tartanék, átlag 20 éves a modell , ezek kezelve lettek az idők folyamán. Jobban félnék a rozsdától, az igénytelen vagy éppen az anyagilag jelentősebben behatárolt tulajoktól. Nem akarok fikázni, de 2 millió felett kínált kocsiban nem volt hűtőfolyadék, tulajnak mondom kéne tölteni. Jó, jó, majd, de most beindítja, halljam milyen jó hangja van. Egy másik 2.7 millióért, néztem az olajszintet, a pálca legvégén volt egy csepp, épp beleért még az olajba. Persze telefonon ez is 0 olajfogyasztásúnak mondott volt... Na nem akarok regényt írni, a lényeg, hogy nem szabad szégyenlősnek lenni, evidensnek gondolt dolgokat is nézni kell, mint az imént írtam, sokszor alap dolgok nincsenek rendben (olaj, víz), illetve egyből kibukik a lódítás (0 fogyi víz, olaj) Arról már nem i beszélek, hogy motorok, váltók, difik úsznak az olajban, ha alánézel. Nem kis szivárgásról beszélek, az még szó, szó lenne. Sokat elmond a tulajról, kocsiról pl. milyen féktárcsa van rajta és milyen állapotban. Mondanom sem kell, a többségén nem gyári, "centis" barázdákkal és " 6cm" vállal. A lényeg, nyilván a fődarabokat kell nézni, de ezekből a kisebb, nagyobb apróságokból is kirajzolódik milyen lehet a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Sziasztok
n47d20c (2009) automata váltója lehet tudni, hogy milyen nyomatékra tervezett? Chip megengedett neki? -
Skizz
addikt
-
p0lip
tag
Nem ismerem a konkrét váltót, így csak általánosságban. Véleményem szerint nem mindegy milyen chipelés. Kimaxolt vagy lightos, ezenkívül az sem mindegy ki írja, akinek van típusismerete figyelembe veszi a váltót. Illetve eleve nem ír brutál nyomatékot alulra. Aztán az sem mindegy, hogy használják, ha egy chipes automatát folyton rugdalnak, hatalmas álló startokkal kínozzák, nem fogja bírni. Viszont egy normálisan megírt és használt, pl. álló startok helyett gurulásból ellőve még automatával is sokat kibír. E39 dízelek GM váltója sem nyomaték kedvelő, ennek ellenére az enyém 11. éve van megírva.
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
Helló!
E39 520i-hez milyen fékbetét és tárcsa ajánlott előre és hátulra?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
p0lip
tag
válasz Puma K #56084 üzenetére
Szia! Előre, ha közel biztosra akarsz menni gyári tárcsa/betét, hátulra szintén mondanám a gyári párost, de itt szerintem jó lehet egy normális gyártóé is, TRW, Pagid, stb.
És íme Ezredes úr ajánlásai, amit éppen nekem címzett: https://prohardver.hu/tema/bmw_club/hsz_54592-54592.html
https://prohardver.hu/tema/bmw_club/hsz_54596-54596.html[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Köszi.
Természetesen nem sufnicég végezné, hanem az AET-re gondoltam, az van a legközelebb és az elérhető infok szerint jók. -
Chris0321
addikt
Hello.
e46 az alany, régen automata fényszóró kapcsoló volt benne, de az előző tulajnál tönkrement és "csak simát találtak". Vettem egy automatát és be lett szerelve de folyamatosan ég hátul a ködfény. Arra tippeltem, hogy fel is kell tanítani de sajna akihez el tudnám vinni azt nemrég műtötték így egyenlőre pihentetem a dolgot. Egy nem gyári eszközzel annyit el sikerült érni, hogy éjszaka felkapcsolja a tompítottat, ezt be lehet majd úgy állítani, hogy folyamatosan menjen? Mivel ez lenne a kötelező. -
TnS
újonc
Adott el mostanában valaki E46-ot? Kb. mennyi idő alatt kelt el?
-
NoZoli
tag
Az ártól függ minden. Én (szerintem) kb. árában adnám a 330i-t, de már elfogytak az érdeklődők is, 1 hónap alatt. Talán, nyaralnak. Sajnos, a Facebook csoportok csalódások voltak nekem. Onnan 1 ember vette a fáradtságot, hogy élőben megnézze. Szerintem, a csoportok lakóinak 90%-a bontós vagy csak álmodozó.
-
Chris0321
addikt
Hello.
Én tavaly vettem, egy hét telt el a között, hogy felkerült a hahu-ra és az adás-vételi aláírása között mert csak akkor tudtunk felmenni érte pestre. Mi délelőtt voltunk, délutánra már ment volna más. Előtte hónapokig nézegettem a hírdetéseket.
Attól is függ milyen felszereltség és állapot. -
BeZol
őstag
3 autó kelt el ismerősi körben az utóbbi időszakban (igaz nem bmw) + én is vettem egyet. Ársáv 1/4-e környékéig nézelődhetnek a vásárlók, mikor ársáv felénél vagy feljebb volt bármelyik, akkor ha volt is érdeklődő, végül sosem vették meg. 1/4-es sávnál viszont több érdeklődő volt, és ami 0,5-1 évig volt előtte hirdetve, az 1,5-3 hónapon belül így érdekes módon egyből elment.
Mondjuk most az 5GT-t én is ársáv legalján vettem meg (facelift + motor szerint, az extra meg kb ugyanennyi ebben is, és a km sem durva, viszont nem is volt fent még 1 hetet sem a hirdetés!)
Tehát ársáv alján pikk-pakk elmegy a kocsi, ársáv 1/4-énél 1,5-3 hónap (de ehhez azért vmivel jobb állapotúnak/felszereltségűnek is illik lennie), nekem ez a tapasztalat más autókkal. -
BeZol
őstag
válasz NoZoli #56092 üzenetére
Ahogy én figyeltem más bmw-s csoportokat, a többség bontott alkatrészt kínáló, ill. bontott alkatrészt kereső emberke. Én egy E93 325i kabriót "követtem le", 3,85misiről vitte le 3,55misire 1,5 hónap leforgása alatt (talán 2 részletben), és miután 3,55misire levitte, akkor rá 1-2 hétre el is adta. Ez viszont így már ársáv alja volt a motorhoz/felszereltséghez/futásteljesítményhez viszonyítva és nem tudni, mennyit alkudtak még ezen tovább, de napi szinten spammelte a csávó a hirdetést a csoportban, aztán hogy végül csoporttag vette-e meg vagy sem, az passz, mert gondolom hahu-n is módosított áron nyomta tovább.
Én E93-asom ársáv 3/4-én hirdetve 2 hónap alatt 0 telefon és értelem szerűen 0 személyes megtekintés
A végén jövőre is tudok kabriózni -
NoZoli
tag
válasz whitezo88 #56094 üzenetére
whitezo88: "Amikor feraktam a sajatomat, elo erdeklodo nem is volt csak 500kp? Szintu, alairas nelkuli smsek... komolytalan."
Szerencsére, eddig mentesültem ezektől. Lehet, ahhoz már drága.chess001: "Szerintem nagyon rétegmodell, eléggé szűrt az érdeklődők köre eleve. Pedig jó gépnek tűnik."
Köszönöm! Nem tökéletes, de valóban jó! Már csak egy jó tulaj kell neki, aki használja is![ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Uraim,
Hogy áll manapság a BMW az Apple CarPlay-jel? Ha a hirdetésekben külön nincs jelölve, akkor képek alapján ki lehet-e szúrni, pl. menü rendszer alapján, stb?
NBT EVO-ból is van iD4, 5 és iD6 is. Ez csupán gyártási év/hónaphoz kötődik vagy pedig felszereltség kérdése is? Kijelenthető, hogy egy bizonyos év/hónap gyártástól kezdve a CarPlay széria, vagy nem ilyen egyszerű a történet?Mi a helyzet pl a széria eleji G30-akkal 2017-2018-ból? Tudomásom szerint az F10 CarPlay nélkül futott ki, a közvetlen utódja egyből megkapta? Illetve a gyártás vége környéki F30-akba jutott vagy ott csak a G20 hozta el az almát?
A kimerítő választ előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
Itt a lista, hogy gyárilag mi tudja/tudta: [link]
2017 - 2019 6 Series
2017 - 2020 2 Series
2017 - 2020 4 Series
2017 - 2020 5 Series
2017 - 2020 7 Series
2017 - 2020 X3
2017 - 2020 X4
2017 - 2020 X5
2017 - 2020 X6
2017 - 2021 3 Series
2018 - 2020 X1
2018 - 2020 X2
2018 - 2020 i3
2019 - 2020 i8
2019 - 2020 Z4
2020 8 Series
2021 X7Én múlt héten csináltattam meg az 5GT-hez. 260ezer Ft volt, csak fejegység-cserére volt szükség (belső doboz a navi alatt / klímapanel mögött) + felprogramozás, és most megy az apple carplay vezeték nélkül is (6GT-s navim lett tulajdonképpen, csak mivel a kijelző maradt a régi, ezért nem tud érintésvezérlést és elvileg fakóbbak a színek, mert az újabb elvileg szebb)!
Szerintem nem mindegyik gyári apple carplay tudja a vezeték nélküli témát, de lehet nincs igazam.
Ja és én "megszívtam", az iPhone 7-em túl gyenguszka hozzá, folyamatosan szaggat és ledobál (addig nagyjából oké, amíg szó szerint minden applikációt bezárok a mobilon, de úgy sem 100% és elég egy bejövő üzenet vagy hívás és kuka), a mobilom pedig még a saját menüjében mászkálás során is gyök2 és akad + bazi forró. Nem tudom, mi lehet a "minimum" ajánlott konfiguráció, de feleségem iPhone 11-esével sima ügy, és még a mobilja is használható carplay közben. Most hogy a köztes iPhone-ok közül melyik elég erős ehhez, az szintén passz, mint ahogy a vezeték nélküli gyári apple carplay téma is.
F30-akba biztos jutott (de sztem csak vezetékes), mert haverom pont megszívta a 4es kabriójával, hogy neki még pont nincs (2016ban vette), viszont talán 2017 nyártól már volt (facelifttel érkezett szerintem), DE szerintem külön extra volt a navin túl! (gondolom utólag ezeket sokkal egyszerűbb felkonfigolni, hogy tudja amit kell és 260nál olcsóbb témáról lehet szó, de rá kell kérdezni)