- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
Helló!
Van közületek olyan aki E46-os 3-mas BMW-t hajt egészen véletlenül pont egy 320i-t 170 lóerős motorral?
Hegyvidékről Soroksárra járnék vele Budapesten át csak a munkába járás évi ~8000 km lenne.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #52608 üzenetére
Vásárláskor mire kell külön figyelni ennél a típusnál és ennél a motornál?
Ha vannak ilyenek, akkor mik a visszatérő vagy ismert hibák-hibái?
Mit-miket érdemes cserélni vásárlás után ha megy szervizbe a kötelező szűrökön és olajokon felül?
Valamint Budapesten hová lenne érdemes vinni szervizeltetni.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #52634 üzenetére
Ugyan ne viccelj!
Semmi gond nincs, mert természetesen akkor írsz-válaszolsz ha az időd engediAzon gondolkodom, hogy a szerelő akihez vinném a leendő autót (mindent szerel, de korrekten) vele mennék és úgy vennék bármit is.
Vagy még esetleg autómentős-szerelőműhelyes ismerős (és akkor helyben fel is lehetne emelni ha a darussal megyünk megnézni a kiszemeltet ) az aki szóba jöhet és ismeri az autókat. Csak hogy több szem többet lát alapon + szakavatottabb szempár is vizslassa végig a kinézett vasat.A szedánokat nézegetem és látok lehetőségeket 320i esetén. Az áruk 2 millió alatt és a bennük lévő km 190ezer alatt van (a szöveg szerint). Külsőre a képek alapján kívül-belül egyben vannak, de persze a puding próbája az evés avagy élőben kell látni-megnézni és tapogatni-kopogtatni itt-ott.
Köszönöm a hibák-átnézendő részek említését!
Miután hozzád került mennyi volt a teljes összeg nagyjából (ha szabad kérdezni ilyet, akár privátban is megírhatod ha megírod) amit rá kellett költened és onnantól "csak használtad"?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz CharlieDrop #52707 üzenetére
Az autót vagy a szöszit?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
A kiskunfélegyházi Erste Hand Kft-vel (BMW szerviz) van valakinek itt tapasztalta?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Drago1 #52717 üzenetére
Köszönöm!
Más:
Egy 530i E39-cel amiben ~350.000 km van (szöveg szerint rendszeresen karbantartott és 7. tulajánál van) mennyire lehet szívatós avagy időzített bomba?
Mi az amit nézni-cseréltetni kell benne záros határidőn belül ennyi km-nél?Szintén E39, de 520i verzióban ennél is mi az amit cseréltetni-külön átnézetni kell ~270.000 km-nél?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Nekem azért lenne jó egy 170 lovas 20-as is mert üzembiztos közlekedésre avagy a lehető legproblémamentesebb mindennapi utazáshoz keresnék autót és nem száguldozáshoz.
Ezért kérdezgettem korábban a magas km-rel rendelkező E39 520 és 530-as autókat, hogy azokat be lehet-e vállalni ha igen akkor viszont mi az ami rövid időn belül cserés lehet ilyen magas km-nél, de nem kaptam rá választ.
Nekem már egy 1987-es 2000 benzin Mercedes 190E is jó volt -amíg megvolt- 4 sebességes váltóval.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Budapesten a Shell V-Power Racing 100 hol szokott jó áron menni?
Vagy tudtok-e valamilyen programot esetleg weboldalt ahol nem x nappal ezelőtti árazások láthatóak adott térképen bejelölt kútnál?
Azért kérdem mert a holtankoljak.hu nem valami naprakész ahhoz képest mint amilyen volt pár évvel ezelőtt.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #53376 üzenetére
Igazándiból azért érdekelne, mert ha este-éjszaka tudnék kocsikázni úgy egy jót mindig máshova, hogy közben tele is tankolom a verdát akkor az a idegrendszeremnek és a lelkivilágomnak is jót tenne
Reméltem hogy 2020-ban már van olyan weboldal-telefonra program ami ki tudja listázni a friss-aktuális árakat. Aztán rábökök mindig másra és még pont nem a feláras kategória akkor oda elgurulok.
De akkor az lesz amit írsz, hogy kinézem a kutakat, aztán el-el gurulok mindegyikhez aztán majd írom magamnak.
Ahogy Chris0321-nek is írtam esti-éjszakai kocsikázáshoz keresek más-más célpontot, hogy közben meg is etetem a lovakat és autózok egy jót, de nem a feláras történetekhez indulok meg.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz KAMELOT #53383 üzenetére
Nem arra értettem a feláras kategóriát.
A hozzám közel lévő 3 Shell benzinkútnál az alábbi árakat látom a már korábban általam említett weboldalon:
- Budapest - I., Mészáros u. 56/A. - 460 Ft
- Budapest - I., Csalogány u. 55. - 446,9 Ft
- Budapest - II., Szilágyi E. fasor 125. - 451,9 FtDe itt ami szintén közel van:
- Budapest - I., Alkotás u. 20-24.
egyik üzemanyag árát sem lehet megnézni.
Ezzel szemben itt ami árat látok:
- Budapest - VI., Dózsa György út 120. - 425,9 Ft
az köszönőviszonyban sincs a valósággal, mert 445,90 Ft volt a 100-as benzin. Tele tankoltam a verdát és csekély mértékben ugyan de valamelyest bosszantott, hogy nem napra kész az oldal árakat tekintve...
Ezért hát az eredeti írásom, hogy most 2020-ban van-e valami program-weboldal ami tudja listázni a valós és naprakész árakat, mert korábban avagy két évvel ezelőttig amíg egy 1987-es Mercedes-Benz 190E-m volt, addig jól működött a holtankoljak oldala a mostani állapotokkal szemben... de úgy tűnik nincs és marad a felfedezés-kitapasztalás.
Most pedig az E39-es 520i-mbe szeretnék úgy tankolni, hogy tudom célirányosan mennyi az ára az adott kúton lévő 100 benzinnek.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Az érdi tecsó parkolóban lévő fényszoró polírosokkkal van tapasztalta valakinek-valakiknek?
Vagy Budapesten esetleg vonzáskörzetében kihez javasolt menni?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz molnarpeter #53424 üzenetére
Köszi szépen a tippet!
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Budapesten és vonzáskörzetében hova érdemes menni szélvédőt javíttatni?
Van egy kicsi-pici kavicsfelverődés a szélvédőn."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #53457 üzenetére
Cég érdekelne amit az itteni autósok javasolnak tapasztalat alapján... tudom a Google az én barátom is, de gondoltam hátha felteszem itt is a kérdés mielőtt megindulnék bárhova is.
Felhasználó kérésére módosítva.
[ Módosította: philoxenia ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #53459 üzenetére
Azért kérdezgetek itt, mert azért nem feltétlen az első utamba kerülő helyre szeretném bedobni az autót ahol meglehet semmilyen szempontból nem ugranak meg egy adott szintet és inkább a közelébe sem érdemes menni, mert a végeredmény is olyan lesz hogy inkább bár ne nyúltak volna ott hozzá az adott helyen.
Egy kérdést azért megér a részemről, mert nem kerül semmibe.
Még ha nem is szerelésről van szó akkor is.Ha nem jön rá válasz akkor nem veszek el, csak ilyenkor arra gondolok, hogy az itteni közösség segítse egymást úgy ahogy tud. Ha tud. Ha nem akkor nem.
Korábban molnarpeter által javasolt helyre elmentem a fényszórókat políroztatni és ugyan elsőre érdekes állapotok uralkodtak akkor a műhelyben (egy felújításra váró kombi E39 bőr ülései, műszerfala, kalaptartója, ajtóburkolatai stb kirakva-kihányva a földre, de ez lehet csak az alkalmi kényszeres rendmániám miatt zavarta a szememet ), de a bent álló újabb Maserati Quattroporte bizalomgerjesztően ki volt maszkolva és éppen csinosította a külsejét az egyik ottani szaki.
De a lényeg ami miatt akkor mentem az a fényszóró polír az szép lett.
Végre ismét látszanak a szép szemei és a gyári angyalszemek a az E39-emnek.
Köszi a tippet, de végül kollégám javaslatára ide mentem: [link]
Ott, aki foglalkozott az autómmal az a munka kezdete előtt megnézte az egész szélvédőt és látta, hogy összesen 8 helyen van rajta olyan sérülés ami közül 7 ugyan nem kritikus mint azaz egy ami miatt vittem, de ha most ő elkezdi javítani azt az egyet annak nincs értelme. Ha kijavítja mind a 8 hibát akkor az már nagyjából annyi vagy több is lenne mint egy új szélvédő ára az autómhoz.
Végül szélvédő csere lesz belőle.
Mivel eredetileg Németországból való az autó így a szélvédősök szerint ez rendben van, hogy ilyen állapotú a szélvédő. Meg hát az előző tulaj is használta az autót.
(#53462) molnarpeter :
Köszönöm az ötletet!
(#53466) BUZZLGHTYR :
Erre én is kíváncsi lennék
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Helló!
E39-en lévő "BMW wheel style 83" nevű felnihez hol lehet venni a közepén lévő 70mm-es BMW logót? - [kép] - [kép] (nem saját képek)
A jelenlegiek kifakultak valamint múltkor az egyiket a magasnyomásúval ki-le mostam...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz szimi57 #53765 üzenetére
Akár az is lehet, hogy pontosan annyi a mérete, de az amit a 68mm-es alatt mutatnak a weboldalon amit linkeltél az konkrétan egy bepattintós fülekkel ellátott kupak.
De az nem az én autómon lévő télipapucsokhoz való embléma.
Ami nekem kellene az egy sima hátoldalú öntapadós lap. Azt próbáltam szemléltetni a netről szedet 2 mellékelt képpel, hogy ott is sík az egész középrész és nincs helye a karmoknak.
Ebay-en ilyet találtam ami akár egy az egyben az is lehet mint ami nekem kellhet:
Ilyen logókat vennék a BMW wheel style 83 felnibe. Amit ha lehet akkor itthon vennék meg, és nem várnék pár hetet-hónapot mire megérkezik ázsiából
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz FIREBLADE78 #53791 üzenetére
Igazándiból csak a fényereje az amit szeretnék ha erősebb lenne, de azért még ne akarjon kigyulladni-leégni.
Ha nincs rá megoldás, akkor marad a gyári, de érdeklődöm hátha tud valaki valamit ami be is vált a gyakorlatban
Neten találok mindenféle ebbe a foglalatba való LED-es izzót, de azért gondoltam körbekérdezek.
Igen a facelift-es verzióknak már volt Angel Eye azaz a 2001-ben és utána gyártott autókban már ott volt.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz FIREBLADE78 #53797 üzenetére
Igaz csak videók voltak de az jött át, hogy a LED-nek szabályozás nélküli és vakító hideg fehér fénye van... nagyon nem szimpatikus.
Ráadásul a látvány sem olyan mint amire gondoltam. Nekem azt a hatást kelti mintha azaz autó ami azzal van szerelve egy kínai másolata lenne az eredetinek...
Még talán a belső utastérnél lehetne elgondolkodni, hogy csere... de ott is olyan rideg-hideg lesz az autó belseje... mint valami rossz taxi...
Marad a gyári.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Ki honnan rendelte-vette a szivargyújtóba tehető 1 vagy 2 USB csatlakozóval rendelkező adapterét?
Sajnos nagyon sokféle van és ezeknek az anyaghasználata és az összeszerelési minősége is hullámzó...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
Puma K
veterán
válasz molnarpeter #53837 üzenetére
Meg is vettem. Elég tuti kis cucc.
Mondjuk az autó akku töltöttségi szintje amit mutat az app-ban az vajon mennyire lehet valós?
Mindenesetre eléggé minőségi és masszív érzete van az egész kütyünek.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz molnarpeter #53843 üzenetére
Jó ezeket a sorokat olvasni hogy a gyakorlatban milyen haszna volt még az USB-s eszközök töltésén felül
Ahhoz képest, hogy egy sima 2 USB-s adaptert kerestem, egy multifunkciós szuper kütyüm lett
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Nézegetem a mikroszálas törlőkendőket-kesztyűket, mert a mostaniaknál hatékonyabbat keresek.
Jelenleg 5db 30x30, 2db 15x15-ös mikroszálas kendőket és 1db kézre húzható mikroszálas kesztyűt használok.
A kendőket sima kínai-vietnámi vegyes boltban vásároltam, a kesztyűt meg az OBI-ban.Wash & More önkiszolgáló autómosóban mosom az autót (E39) ami után félre állok és az ajtók-csomagtartó széleit-peremeit a kédereket-filcet áttörlök úgy hogy közben 2-3db 30x30-as kendő már kellően megszívja magát.
Ha csak nedves és nem piszkos a kendő felülete akkor az esetlegesen összerugdosott részeket az ajtókon és a keretben áttörlöm vagy ha port látok akkor is átmegyek az adott felületeken az ajtók esetén.
Ha ezzel megvagyok akkor az ablakokat, külső visszapillantókat és a napfénytetőt kívülről belülről áttörlöm egy újabb kendővel és ha még akad némi száraz rész akkor az ajtókereteket és a csomagér részénél is körbe törlöm a kéder mentén.
Viszont ilyenkor már eléggé el szokott fogyni a tiszta-száraz kendő így van mikor a már első körben használtakhoz nyúlok hogy adott felületeket még egyszer áthúzzak... de persze ilyenkor száradás után látható foltok maradnak...
A kesztyűvel a lámpatesteket szoktam áttörölgetni és adott részeken esetleg a kasztnit is ahol látok még vízcseppeket.
Nézegetem az akár 80x50cm-es méretű kendőket, hogy ebből 2-3db-ot vásárolva talán az egész autót át tudnám törölni kívülről-belülről úgy hogy semmi folt ne maradjon...
Ki milyen méretű mikroszálas törlőkendőt használ, amivel biztosra szárazra és szép tisztára tudja törölni az autóját mindezt karcolás mentesen?
+1
A gumi szigeteléseket-felületeket ki mivel ápolja-védi?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz molnarpeter #53865 üzenetére
Köszi a topik linket!
Még annyit kérdeznék itt a témával ha már BMW gumiápoló, hogy van olyan hely ahol külön ezt használják ha oda viszem, hogy ápolják körbe az autót kívül-belül?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz FIREBLADE78 #54325 üzenetére
Egyelőre önkéntes karantén van. Ami bármikor hivatalossá válhat.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Reggeli fagy és hószállingózás... vajon van értelme a héten feltetetni a nyári papucsokat?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Helló!
Adott egy 520i E39 2001. januári facelift-es verzió.
Az utastéri ventilátor az elmúlt heti jó időben cicceregtek-ciripeltek... ha 3-masnál magasabb fokozatra tettem a befújás erejét. Az autó előző tulaja említette ezt a jelenséget, de eddig a hidegebb-hűvösebb időben nem tapasztaltam.
Ezzel lehet valamit kezdeni utastéri ventilátor csere nélkül?
Továbbá a PDC-nek, hogyan kellene bekapcsolnia, hogy érzékelje elöl és hátul a közeledő tárgyakat?
Beülök az autóba, beindítom, majd látom, hogy a PDC villog, de nem jelez semmit ha közel tolatnék valamihez vagy ha elől közelre mennék valaminek... máskor meg ugyan ezen metodika szerint látom, hogy világít a PDC és ha közel gurulnék valamihez akkor adott távolság függvényében változó hanggal jelzi.
Még az előző tulajnál kilopták az összes szenzort. Majd pótoltak azokat... majd ismét megpróbálták még nála kilopni őket, de nem vittek el egyet sem. Viszont a próbálkozás óta az egyik hátsó érzékelő van hogy fals infót jelez... már amikor úgy működik a PDC ahogy kell...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #54428 üzenetére
Köszi, hogy írtál!
Ha viszem olajcserére, akkor majd megkérem a szerelőt, hogy nézze meg.
(#54430) dreizwanzig :
Jól látom, hogy az utastéri ventilátort a motortér felől lehet kikapni?
Ha igen, akkor gondolom egyszerű a cseréje.A PDC szenzorokat akkor át kellene nézni az elejétől a végéig, hogy hol lehet probléma az érintkezéssel és a csatlakozással meg miegymással?
Ez is időben mennyi ideig tarthat?"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Köszönöm a tippet!
Holnap fülelek egy sortNah de jó
Az enyémnél ami 2001-es gyártmányú mennyire lehet gond az eltörő-pattanó műanyag vagy egyéb?
Időben mennyi ideig tart leszedni amit kell majd visszarakni mindent a helyére?
Nem is tudom mit kellene még ott csinálni amivel egybe lehet kötni az ilyen szintű bontást... Esetleg van ott amit lehet tisztítani vagy ellenőrizni ha már ott van az ember...?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Aki nem maga csinálja az autója tisztítását és ápolását az hova viszi?
Teljes belső porszívózás, kárpit tisztítás, bőrök és fabetétek ápolása külső és belső műanyagok és gumik lekezelése, ablakok tisztítása az amire gondolok elsősorban... de egy motortér tisztítás is lehet befigyelne
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz FIREBLADE78 #54515 üzenetére
Én is erre hajtok, hogy ne olyan helyre vigyem ahol össze b@sszák az autó belsejét... Így gondoltam itt kérdezek első körben egy kört.
Az autóm előző tulaja nagyon igényes és odafigyelő volt az autót illetően. Viszont ő kertes házban lakott én meg nem
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- EAFC 24
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban