- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
H.Ezredes
őstag
Ez is egy E39 pl....
E53 X5 ( E39 korabeli )
E93 330D
E46 330i Ott áll benne a retek végig
E71 X6 40D
És még napestig lehetne sorolni,hogy márpedig az esetek nagy hányadában retkesek hűtők....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz Chrys_ #56654 üzenetére
Ugyan már, 518d m-paket már nem is játszik?! /150LE/
Német árlistán nem látom, de magyaroknál kapható, szintén 2liter 4henger, és választható opció az m-paket
A vicc, hogy elvileg van ahol csak 136 lóerős az 518d, de ugyanez igaz 520d-re is, hogy 163-190 lóerőnek van írva.
520i 163-184LE
530d 249-286LE
530e 163-184LEGondolom opciós efficient dynamics csomagok esetén van az alacsonyabb érték, ha még létezik ilyen (nem látom a katalógusban).
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #56659 üzenetére
trabi 601s is elvitte szüleim mindenhova.
pár hete mentem Budára. A kiscelli emelkedőn beragadt valaki. Mikor végre sikerült elindulnia égett szag terjengett az utcába. Ha nem nagyobb lendülettel megy fel valaki, gyengébb autó ott meghal. -
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #56654 üzenetére
Azért fejlődött annyit a technika,hogy egy G30 20D úgy megy mint egy F10 25D Ami nem rossz főleg ha hozzárakjuk,hogy kis módosítással önmagához képest nem fog rosszul menni a 20D-se.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
snorbi82
senior tag
Ajj nagyon szeretnék BMW-t. Már nagyon sokat megneztem, de mindig félek tőle!
Most utoljára ezt néztem [link][ Szerkesztve ]
IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
H.Ezredes
őstag
válasz snorbi82 #56663 üzenetére
Félni nem kell elég ha tisztában vagy a fenntartási költségekkel illetve,hogy legyen rendben az autó. Ha gondolod tudunk segíteni vásárlás előtti átvizsgálással ahol azért rendesen meg lehet nézni mindent. Rengeteget írtam ezekről a motorokról és autókról. Ha vásárlás után hajlandó vagy megcsinálni azokat a karbantartásokat amiket ilyenkor el kell végezni akkor hosszútávon meghálálja az autó. Viszont szerintem ennek az autónak magas az ára. Nem látom azt amitől ez ennyit ér... Pl akár ezt is megnézném előbb mint amit te linkeltél [link]
Vagy épp ezt: [link]Esetleg még: [link]
De ezek csak így hirtelen gyorsba. De már képről kiállásra is jobban néznek ki szerintem mint amit te küldtél
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #56668 üzenetére
Nem esek nagyon hasra a Km-től.... Mentünk ügyfélnek venni LCI F11-et 230E Km-el az állapota jó volt... Nem a km a lényeg hanem az állapot de ezt te is tudod. Én körbe néztem F10 téren. Amiben 100-150E Km között van a számláló az 1,5-2x annyiba kerül mint amibe dupla annyi... inkább veszek egy Autót 200-250E Km-el 4-4,5M között mint egy 100-150E Km-est 6-6,5M-ért amire ugyan úgy kell költeni max még vezérlést nem de az összes többi karbantartást meg kell csinálni pl takarítások olaj cserék stb... Mobile-t is nézve az épkézláb normálisabb F10-ek rendre 13E Euro körül mozognak. Ezeknek ennyi az áruk. Persze minden részről lehet találni olcsóbbat de van az a fapad okádék szín / felszereltség amit soha nem vennék...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #56669 üzenetére
Tökéletesen tisztában vagyok vele csak nem mindegy hogy a 300 000 km alatt volt tízszer cserélve az olaj vagy a 150 000 km alatt ötször. Azt nem is kérdés hogy ugyanannyiba kerül kint is mint itthon csak meglehet úszni fele annyi kilométerrel.
Gondolkoztam F 10 ben is de szerintem erre most jobb egy fiatalabb Full Superb.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #56668 üzenetére
Körbenéztem Superb nem egy nagy füst legalább is amiket beírtam nem jött ki értelmes felszereltségű értelmes áron. Ami esetleg szóba jöhetne az ez [link] De a 2.0 TDI 150Le inkább hervasztó.... Kicsivel többért akkor már inkább BMW akár ez LCI F10 30D 128E Km De mobilen se látok értelmeset olcsón. Akkor én inkább ülök egy picit idősebb korban de km-ben hasonló BMW-be mint egy fiatalabb Skodába
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ittakary
nagyúr
-
BeZol
őstag
válasz snorbi82 #56663 üzenetére
Az 5GT-mhez akartak cargarantie-t felajánlani, ami csak akkor jár, ha végig márkaszervízben volt szervizelve a kocsi + max. 200ezer km van benne + még nincs 10 éves. Értékére 300ezret saccolt nálam a csóka (2013/07 176ezer km 535d 313ló), ami 2 év km-korlátozás nélkül lett volna ha jól rémlik, aztán mikor jobban utánanézett kiderült, hogy 545ezer Ft lett volna, az meg úgy nem fért nekik bele, én meg átolvastam h mire érvényes és ennek mi a feltétele, és igazából röviden tömören csak márkaszervízbe viheted minden miatt a kocsit + kármegelőzési kötelezettséged van, tehát ha hallod h szarakszik a motor vagy a váltó, akkor ők mossák kezeiket ha utána le is döglik, mert nem kármegelőztél. (nem tudom kinek mit kell bizonyítania, de kb. arról szól a dokksi 90+%-a, h mikor nem fizetnek)
Magyarán csak a hirtelen semmiből történt főalkatrészproblémára fizet a biztosító, ami egy végig márkaszervízben vezetett (tehát esélyesen nem tekert km-es) autó esetén nagyon-nagyon ritka ennyi valós km-nél, de mesélték, h egy x5 tulajnál komplett motort cseréltek így mert behalt (50i hahaha, ez eleve göthös, oda én is vennék..., bár inkább maga 50i-t nem vennék 408 lóerősként).Szóval annak a hirdetett kocsinak az árából akár fél misit kapásból levonhatsz ha nem kell a garancia, és még csak utána indul az alkudozás.
(nekem azért sem kellett a gari, mert évi 10ezer km körül megyek mostanság...) -
Mr X
veterán
válasz FIREBLADE78 #56677 üzenetére
Ezért van nekem az automata 330D mellett a Volvo és a Fiat is.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #56677 üzenetére
Neked négyhengeres van, úgyhogy már mindegy is
De amúgy szerintem is nagyon jó az automata, pláne, hogy a bmw kézik meg közel nem olyan precízek, mint a japóké szvsz.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #56680 üzenetére
Mi volt a sztori? Szokasos?
-
Trianta
tag
X3 E83 2.0i.
A sebességváltót hátramenetbe kissé nehéz betenni illetve 1-2-3 sebességekbe nagyon pontosan kell.
Kérdzetem 1-2 szervízben, azt mondták ez ilyen...Mi a véleményenetek?
Váltoolajcsere esetleg javítana rajta?Xiaomi Redmi Note 9 Pro 6/128 SD
-
Anaren91
senior tag
Sziasztok! Van esetleg olyan szerelési útmutató, vagy szervíz manual amiben le vannak írva a különböző csereperiódussal rendelkező alkatrészek csere ideje? Gondolok itt ilyenekre, hogy oké olaj 10k km megcsinálom, de pl levegőszűrőt milyen gyakran kellene cserélnem, fékfolyadék, stb stb. E60 535d. Találtam egy service manualt de abba csak az van le írva, hogy hogy cseréld ki, nem hogy milyen gyakran.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #56684 üzenetére
Ezt ,hogy lehet megelozni?
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #56688 üzenetére
Hogyan látod azt?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
-
Skimaster
senior tag
válasz ittakary #56673 üzenetére
Köszi! Nem látom,hogy hol csuláztam volna bárkit is,akinek nem 6 henger és 200+ lóerős az autója. De mutasd már meg,hátha elkerülte a figyelmem. Ettől még persze saját tapasztalatom az,hogy egy BMW akkor élvezetes,ha megy is.
chess001: Vezetni sem tud,aki automatát vezet? Ha már személyeskedsz okostojás,áruld el ezt honnan szeded? 30 éve vezetek baleset nélkül,főként kézivel, az elmúlt 12 évben automatával, de nem látom hogy függ ez össze a vezetés tudományával. Te tényleg ennyire sötét vagy?
-
szimi57
őstag
válasz Skimaster #56691 üzenetére
egy BMW akkor élvezetes,ha megy is
Szerintem ez minden márkára igaz, kivéve persze azokat, amiket nem a "menésre" terveztek. Vannak olyan típusok, amelyeknél élvezhetetlen amikor már megy is.A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Anaren91
senior tag
válasz Skimaster #56691 üzenetére
Szegény 35d tulajok egyik se tud vezetni akkor
Pár hónapja van csak automatám, előtte csak kézi váltós autóm volt, de én kifejezetten autómatát akartam, nameg amit szerettem volna nem is gyártották kézi váltóval. De az biztos, hogy többet nem lesz kézi váltós autóm... Vannak emberek akik szerint az adja meg a vezetési élményt, hogy kapcsolgatod a váltót és az hű de fasza, de véleményem szerint sokkal nagyobb fun amikor lerúgod a kickdownt és megindul a kocsi mint egy mozdony... Városban meg szerintem nem is kérdés, hogy melyikkel kényelmesebb közlekedni.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
FIREBLADE78
addikt
Tegnap kézit használtam. Ma ülök be bömösbe, egyből bal lábbal kapadozok a levegőben.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BeZol
őstag
válasz whitezo88 #56696 üzenetére
Azért h megvédjem a manuális váltósokat, nekem az E93 330D 269ló 609nm, és imádom, nem kéne belőle automata. Tény, hogy autópályás meg-megállás és városi dugózás esetén egy idő után bosszantó folyton kuplungolgatni h elindulj 1-esben vagy kuplungolva pont elgurulj újra a 2es fokozat minimumán, de nálam az ilyesmi ritka. Aki rendszeresen szív ilyen környezetben, annak tényleg automata a jobb választás.
Most itt az 535D GT a 8fokozatú automatával (e93-hoz még 6fokozatú lehetett volna), és igen, kényelmesebb vele közlekedni, már nem zavar annyira, h kb. levághatnám a bal lábamat, mert semmi dolga vezetés közben, de ami továbbra is zavar, de az nagyon-nagyon, hogy nincs kellő motorfék.
Ez adódhat a legalább 200kg extra súlyból (1740kg vs 1940kg forgalmik szerint), a nagyobb és szélesebb + nehezebb gumiktól, a hatékonyabb váltószerkezettől és a hatékonyabb motortól is. És most még csak nem is az ECO PRO módról beszélek, mert ott még vitorlázik is ha elveszem a gázt (=üresbe rakja és lemegy fordulat alapjáratra), na akkor tényleg kb. gurul a végtelenségig alig lassulva.
Az automata extra kényelmének a következménye az, hogy alsó hangon!!! dupla-tripla annyira használom a féket mint előtte. Ebből nem lesz gyári tárcsákkal 208ezer km, mint az E93-mal, és simán megértem már miért cserélt haverom 60 és 80ezer km-nél tárcsafékeket az automata 440i-jében.A kabriómmal simán el tudtam úgy közlekedni, hogy gázelvétel és/vagy visszaváltogatás. Autópályán 180körülről legtöbb esetben elég volt 6.-ban a gázelvétel mikor láttam előre h kijönnek elém, és olyan 130-150 közötti tempóval a delikvens mögé érve már kb pont húzódott is le és legtöbb esetben minimális fék vagy fék nélkül már gyorsítottam is vissza utazótempóra.
Az 5GT-vel ez nem működik, csak ha visszarakom manuális módba és legalább 3000 fölé pörgetem a fordulatszámot, ami baromira nem illik bele a dolgokba, mert most minden fékezés/lassítás esetén vágjam át manuálba? Legyen kelletlen motorfordulatszám? A 30d-vel 1800-nál már volt akkora motorfék, mint a 35d-nek 2500-2800-nál van csak... -
chess001
aktív tag
válasz Skimaster #56691 üzenetére
Nem személyeskedtem, hanem viccelődtem a hathengeres 200 pacisra reagálva és akinek kettőnél több az IQ-ja az értette, sőt tovább poénkodott, mint Fireblade...
Szóval te állítottad ki a bizonyítványod a sötétségről.
Már bőven vannak annyira jók az automaták-gyorsaságban is, hogy ne sírjon az ember a kézi miatt, a kényelmessége meg sosem volt vitatható.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Chris0321
addikt
Hello.
Nem tudom miért kell állandóan felhozni ezt a de isteni az automata váltó témát. Tetszik, használjátok, ok. Ez a ti dolgotok. Én se jövök azzal, hogy egy szög egyszerű kézi váltóval nem bírtok el vagy, hogy lusták vagytok váltani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban