Hirdetés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Ilyen lehet az S25 Ultra fogyókúra után
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Mivan ezzel a balesettel? Ja, bmw? Kit érdekel
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
veterán
-
válasz SeniorTilla #55586 üzenetére
Igen, mert kerdeztem en is az EGR-t, de csak egyben, DPF-el javasoltak. Ugye az egesz rendszer okoszisztema szintjén mukodik, de akarhol rakeresel a neten, sehol nem ajanljak. Ugye igy a korom nem a szivosorban ul meg, hanem megy tovabb, viszont a dpf-en nem jut at, igy csucssebesseggel tomiti el, ertsd relative gyorsan 10-20e km korul.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #55604 üzenetére
Új magyar volt? Nagy mák. Városban hova rohansz 100-al.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #55597 üzenetére
jah, pár dolog maradt még belőle, pl a balos pohártartó vagy a schaltzentrum.
azért suzukiból már nem kéne menteni őket jól vizsgázott a technika -
veterán
Az EGR-től miért kevesebb a korom? Valami 10-15%-ot enged vissza a motorba dízelnél, ha jól tudom, sztem ez nem annyira mérvadó. Sokkal nagyobb kárt tesz a szívósorban és kiszolgáló egységeiben ez a korom, mint a DPF-ben, főleg ha sokat használod városban. Én pályán megyek 90-95%-ban, nem is volt olyan kokszos a motorom, mint általában.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz CharlieDrop #55609 üzenetére
VEDD MEG! Amíg garis az 1-es, jobban el tudod adni. Most még kaphatsz érte valamit, később már felgyújthatod. (Gaben)
A Z4 az E46 3-as alapon van, ha jól tudom, szóval én most visszafelé megyek.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
válasz SeniorTilla #55610 üzenetére
Nem kevesebb, tobb. Ha kiiktatod az EGR-t, akkor nagyobb a koromkibocsajtas, ami a DPF-en nem tud atjutni, ergo sokkal hamarabb telik meg. A logika ezt diktalja, ezert kerdeztem elsosorban, hogy volt-e mar vele baj.
-
Chrys_
addikt
Szerintem is több, de abban az esetben, ha sokat van az autó városban kis fordulaton használva. Gyárilag is talán 3000 u/min felett már minden a kipufogó felé megy, mert a szelep zár.
Nekem is 1 éve van elzárva, 25k km-rel ezelőtt. Ha majd egyszer tönkremegy, akkor kicseréltetem, ennyi. Inkább ez, mint az aggódás egy esetleges kigyulladás miatt. -
H.Ezredes
őstag
Ez így f@szság.... A kartergázos motorolaj miatt keletkezik a koksz.... a sima mezei gáz nem fogja eltömíteni a DPF-et meg kiülni rá.... Régen is ki lettek írva az EGR-ek és nem ment tönkre a DPF.... Ezek az N47-57-es motorok 12-13 éve vannak jelen így rengeteg tapasztalat van ezzel kapcsolatban. NEM tömíti el a DPF-et az,hogy az EGR szoftveresen ki van írva. Rengeteg autó a mai napig hibátlanul üzemel DPF-el EGR OFF-al úgy,hogy bőven vannak olyanok akiknek már több mint 5 éve így üzemel az autója és semmi gondja. A 10-20E Km-meg még inkább nem igaz mert rengetegen éves szinten mennek 30-40E Km-t ( van aki még többet is de az átlag évi 30 simán ) és ezek közül az emberek közül többnek már 2-3-4 éve nincs benne.... Alsó hangon 50E Km ( valaki 100E Km-t is ) megtett úgy,hogy semmi baja a DPF-nek. DPF-nek a halála a rövid távok ha városozol folyamatosan ha nem jó a termosztát és nem melegszik be ha nem tud regenerálni mert megállsz mindig vagy épp padlózod stb... Alap estben ezek az autók gond nélkül üzemelnek.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chrys_
addikt
válasz SeniorTilla #50769 üzenetére
Most milyen állapotban vannak a lámpák?
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #55611 üzenetére
Nem, nem garanciális, hogy lenne az 8 éves
A szavatosságáról beszéltem, a mi rendszerünk szerintNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kpal
veterán
Sziasztok !
Szerintetek ez az x5 a kilométer miatt felejtős vagy ha az állapot valóban jó ellehet hozni ?
(Esetleg egy hasonló korú Q7 mennyire megbízható ,vagy ezen a szinten mindegy melyik ? )
[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
2,5milla? miért ilyen olcsó?!
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
kpal
veterán
válasz - = Zk = - #55618 üzenetére
550e km miatt. Amúgy így fotón szép kívül-belül. Nem egy lelakott benyomását kelti.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
- = Zk = -
félisten
válasz SeniorTilla #55620 üzenetére
én azt hallottam, állapotot veszel, nem kilométert...
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
veterán
válasz - = Zk = - #55622 üzenetére
Annyira nem is jó az ára, ha kicsit böngészel a hahun. Ezzel a kilométerrel inkább 2 milla felé kéne lennie
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #55623 üzenetére
hát első körben kéne valami papír az utolsó vezérlés - szíjtárcsa - szíj - vízpumpa stb stb cseréről, mert amúgy ja.
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #55623 üzenetére
Inkább költök 1.5 millát 200 ezret futotra mint közel 600 ezretre. Szinte eladhatatlan vagy a tesók megveszik, azt amíg megy megy. Nem is néztem van e rajta vonóhorog azt csipázzák
-
BeZol
őstag
Az a baj, minél idősebb egy autó, annál esélyesebb h rohadt sok km van benne úgy, hogy még talán nem is tudsz róla. Ez az X5 hirdetés legalább őszinte...
Itt van ez a majdnem tényleg fullos, de többi 5ös bmw-hez képest tényleg fullos e61 530d.Szóval amikor azt mondod, hogy na jó, talán még nem gáz a 350ezer km környéke, aztán kiderül h évi 50ezer km-eket ment vele vki az első 3 évben (2011.03hó), majd rá 3 hónapra visszább ment a km esélyesen 30ezer km-rel legalább, de nekem gyanús h átlagon felül kocsikáztak x hónapig, azért is lett visszább véve, hiszen később 2011.12 és 2013.08, tehát 1év9hónap alatt belenyomtak 70ezret, majd higgyem el, hogy 2013.08-2019.10 között "csak" bő 75ezer km ment bele 6 év alatt úgy, hogy a km ennyire kerek-perec, majd csupán 3 hónappal később +52ezer km... Jó, biztos vannak elírások is, de egy eleinte évi 50ezres átlagot legalább lenyomó autónak kiesett 6 év időtartama + tekerve volt picit, úgyhogy ez a 350ezres kocsi is jó eséllyel 600-700ezer km között jár már, csak ugye nem ez szerepel a hirdetésben, szóval hacsak nincs "atombiztos" háttere a kocsinak a futásteljesítményt illetően, akkor nyugodtan hozzá lehet csapni 1-2-3százezer km-t mindegyikhez... Pedig tényleg olyan némelyik, hogy meg nem mondanád róla, és mégis.
Ma voltam LCI F10 535i-t megnézni. Bónusz képek járműszolgáltatási platformon
Rákérdeztem személyesen mit tudnak a kocsiról: "meg volt húzva az oldala és cserélve volt 2 ajtó". Én ezt nem nevezném meghúzásnak, kb. motorossal ütközésnek néz ki a beszakadt fémlemezes ajtó... Viszont tényleg ennyi km-es, tényleg faceliftes és elég sok extra is benne van. Bent a kocsiban volt cetli, eddig 7,5-ért hirdethették, előtte pedig azért állt talán közel 1 évig, mert gondolom újra összerakták az oldalát, ami amúgy közelről így h tudni mit kell nézni, látható (nincsenek teljesen egyvonalban az ajtók). Na mind1, piszkos volt kívül és belül is, semmilyen birtoklási vágyat nem éreztünk h úh, de jó ez a kocsi. Fekete volt kívül és fekete volt belül is + piszkos...Utána átgurultunk egy LCI F11 535D xdrive-hoz, ami nem volt bent, mert amúgy "ott van a hirdetésben h telefonon előre egyeztetni kell", mert mint kiderült valami focistra srác bérli tőlük az autót............... Gyors beszélgetés volt, léptünk is le. Francnak sem kell egy jampizós focistahülyegyerek által x hétig/hónapig gondolom 0 törődömséggel használt kocsi (aztán lehet nem így van, de az fix, h nem érdekel már a portékájuk).
Na mind1, gondoltam leírom miket tapasztaltam.
-
CharlieDrop
veterán
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #55629 üzenetére
Gondolom aquaplaning volt na meg aztan ki jott a vezetni nem tudas + LCI elotti E60-al vigyazni... E39 is jobban birja a torest. Amugy en nem tudom ezeket sajnalani... kozuton le allni "versenyezni" egy cigany mercivel, nedves, nyomvajus uton barmibe fogadnek vagy c volt az e60-ban vagy vmi 20-on eves apuci autojaval.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
veterán
Ez az 535i F10 2013-as évjáratban akkor is nagyon drága, ha valami csoda folytán tényleg a nagymama használta csak gyógyszertárba járásra, és évi 10 ezret ment vele. És még jól össze is volt törve... Nepper NAGYBETŰS MERÚGY SOKAL JOBAN ÉRTHEŐ szövegezéssel és hibátlan hejesírásssal. Messzire kerülném az ilyen hirdetéseket.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
BeZol
őstag
válasz SeniorTilla #55633 üzenetére
Ja hát ez már a sokadik dolog, a fő baj, hogy totál nem fogott meg, ezért eleve felejtős.
Az 5GT-re ácsingózom most -
Ganz-[HUN]
addikt
Sziasztok!
Nem tudok dűlőre jutni: E39 520i 2002 M54B22-ben van DMF?Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
kpal
veterán
válasz freaghill #55621 üzenetére
Ha valóban úgy van ahogy írja hogy a fele annyit futottak rosszabb állapotban vannak akkor megéri ,nyilván átnézném meg vinnék rétegmérőt is hogy volt-e valami a fényezéssel.
#55622) - = Zk = - : Így van Grid kolléga
#55628) BeZol : Így van ,de ha nem rohad akkor nincs gáz a családban van autószerelő így sokat megspórolunk és sok mindent féláron betud szerezni de csak a családnak . Így azért mondhatni nem lenne sokba egy ilyen kaliberű kocsi. Bár még gondolkodok Q7en nem tudom melyik a betegesebb ugyanazzal a 3.0 dizel motorral.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Ganz-[HUN] #55635 üzenetére
Hello.
Van benne kettős tömegű. -
- = Zk = -
félisten
ha már ebben a csopiban lézengsz, mit hajtasz?!" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
H.Ezredes
őstag
.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #55643 üzenetére
Persze. Napi 10-12 zsákot fizetéskiegészítés gyanánt....
(#55641) dellfanboy
Amire mindenképp érdemes figyelni,hogy középen ne legyen állítható. Ismerősnek ez a fajta fellazult... Én jobban szeretem a fix dolgokat.
E39-emben is nem nagy nevű cég által gyártott kivitel volt és mégis hibátlanul tette a dolgát. Ha mindenképp ragaszkodik valaki a márkához ultraracing ha nem akkor jó lehet egy sima "mezei" is
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #55642 üzenetére
-
Skizz
addikt
Sziasztok
[link]
Ez a motor mennyire kerülendő, mennyire problémás? Van esetleg valakinek tudomása? (főleg a leírás fényében)
köszi -
H.Ezredes
őstag
Annyira amennyire csak tudod.
Közvetlen befecskendezéses.
Hibák:- Injektorok
- Trafók
- Kokszosodás
- Vezérlés nyúlik / törik a láncvezető
- Lecsapágyasodik
- Elektromos vízpumpa amit cserélni kell 150E Km után
- Különböző helyeken olajfolyás pl szelpfedél olajszűrőház
- Ritkábban a vanos is szarakodhat
- Nox szenzor beszarik a kor és Km miatt illetve Nox katalizátor is tönkre mehet emiatt akár( Persze ezek közül sok amik általános karbatartás pl egy vezérlés de egy különösen nyűgös és gyenge konstrukció ) 100X előbb ajánlok egy N47-es motort mint ezt a fostengert.... N47N motorok nagyon jók már. Persze arra is költeni kell de az én tapasztalataim alapján sokkal megbízhatóbb motorok mint az N43-ak
Egy ami mellette szól az-a Km ha nem gond,hogy rá kell locsolni egy valag pénzt 150E Km környékén akkor megveheted de ez igazi időzített bomba. Én nekem és ismerős szerelőknek is csak rossz tapasztalatunk volt ezzel a motorral
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄