- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chris0321
addikt
válasz Puma K #52612 üzenetére
Bocs, hogy csak most válaszolok de nem volt időm.
Én pestre mentem fel a kocsiért 180 km-re és a sógorom vitt aki autószerelő és ért is hozzá így nem kellett sehova elvinnem az autót átnézetni de biztos lesz aki tud ajálnani valakit. Azt tudom, hogy márciusban sógor egy ismerőséhez 2 hetet kellett volna várni, hogy be tudjuk vinni átnézetni.
Hibák: kaszni rozsdásodás a kerékíveknél, küszöbnél és a kombinál a csomagtartó ajtó ha jól emlékszem. Az, hogy kivülről nem nagyon csúnya nem jelent semmit, mert belülről rohad. Én is a kasznishoz vittem először, bal oldalt elől sárvédő csere újra mert nem volt értelme javítatni, bal hátsó ív javítás, jobb küszöb javítás. Bizonyos évjáratoknál a hátsó felfüggesztés bekötési pontjával volt gond a korai évjáratoknál, erre volt visszahívás és később már másképp gyártották.
A futómű is érzékeny tud lenni ezekre a jó magyar utakra, nálam szilenteket kellett cserélni és kormányösszekötőt mert be volt rohadva és nem lehetett beállítani.
Volt még egy olajcső amit cserélni kellett, mert kicsit eresztett és a lámpamosóval volt gond.
A motor hajlamos lehet az olajfogyasztásra, amit nem biztos, hogy észre lehet venni ha még nem füstöl és előtte rátöltik az olajat. Az enyémet az előző tulaj ilyen téren rendbe rakta, nem emlékszem pontosan mennyiért de több százezer volt a hf felújítás plusz egyéb. Azóta nem eszi egyáltalán az olajat. Ha 10w-t öntenek a kocsiba, hogy ne egye az olajat az nem megoldás mert nem arra van tervezve a motor és pl. télen a 10w sokkal sűrűbb és lassabban jut el mindenhova.
Ha jól emlékszem ennyi, ha valami kimaradt remélem valaki megírja. -
Chris0321
addikt
válasz Puma K #52639 üzenetére
Ja igen, ügyfélkapun érdemes rákeresni a rendszámra, hogy volt-e valami az autóval (elvileg viszsatekerést is mutat ha nem frissen hozták az országba) és a VIN szám alapján érdemes rákeresni milyen extrák voltak benne eredetileg, mennyire piszkáltak hozzá.
Én 1.1 millióért vettem az autót és végül mindennel együtt 1.6 körül állt meg. Ebből lejön a kasznizás mert 1.5 hónapig volt a fényezőnél a kocsi és ezt a részt cserébe elengedték és én nem a teljes árat fizettem a sógoromnak mint amennyit egy szerelőnek kellett volna. -
Zolom89
senior tag
válasz Puma K #52716 üzenetére
Voltam náluk többször is mikor megvettem az autót átnézetni meg mikor volt hibám akkor is.
Negatívat nem tudok mondani, ha akarod az ügyfélváróban megvárod a szervízt ha nem sietős, akár nézheted azt is hogy mit hogy szerelnek bármilyen kérdésem felmerült azonnal kaptam választ.
Alaktrész árak azon amik a Bárdiban is kedvezmény nélkül szóval drága, rezsi óradíj viszont teljes ok![ Szerkesztve ]
“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17
-
chess001
aktív tag
válasz Puma K #52857 üzenetére
Fénykép alapján, szerinted mit lehet mondani? Gyakorlatilag ennyi idős autó teljesen zsákbamacska. Fék, futómű, kuplung, nem látod a rozsdát. Motorikusan alapvetően nem hulladékok, de 200e felett már egy felújítás ott is ráférhet.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Chris0321
addikt
válasz Puma K #53371 üzenetére
Nem hinném, hogy sok különbség lenne egy kúthálózaton belül az árakban. Max. a forgalmasabb részeken (autópálya/autóút/fóút környékén) lehet kicsivel drágább. Nem hiszem, hogy ha nem a szokásos útvonalad közelében árulják a legolcsóbban akkor megérné azért a pár forint különbségért elautóznod odáig. Ráérő idődben keresd fel az összes környékeden lévő Shell kutat és nézd meg hol az olcsóbb.
-
Chris0321
addikt
válasz Puma K #53382 üzenetére
Én letöltöttem a Mol (csak az árul 100-as benzint a szomszéd városban ahova sokszor járok) és a Shell appját is, még azokban sem szerepel a benzin ár pedig nekik aztán tényleg tudniuk kellene melyik kúton épp mennyi a benzin. A Shell-es még a 100-as benzint sem tudja hol lehet venni a környékemen, a Mol az viszont egyből beadta a kutat.
-
KAMELOT
titán
válasz Puma K #53394 üzenetére
435ft környéke az okés. OMV ahol tankolok ott 425-435 között változik.
Oda kell menni ahol mindig a legolcsóbb az összes közül, aztán készWhitezoo88: ennek sincs sokértelme, mert ott tankolsz, ami éppen útba esik és esetleg annyit, hogy majd másnap ahol szoktál olcsón tankolni teli teszed.
Pár Ft spórolsz ezzel szó szerint.
0.53€ volt a gáz, rá 3 hónapra amikor mentem 0.60€. Nem dőlt össze a világ. Tankolni meg kell. Különbség a két teli tank között 5.60€. két doboz cigi vagy egy gyros menü.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz Puma K #53458 üzenetére
Azért a szélvédő javítás (már ha még javítható) nem olyan bonyolult dolog, hogy aki ebből él ne tudná megcsinálni, begurulsz az első javító műhelyhez amit látsz és kész. Természetesen autószerelés esetében van értelme rákérdezni hova érdemes vinni az autót mert nekem is állították már el úgy, hogy többet abba a műhelybe nem megyek pedig az csak egy Lada volt.
-
BeZol
őstag
válasz Puma K #53458 üzenetére
Én utoljára Óbudai Tesco parkolójában csináltattam: itt
Nekem olyan kavicsfelverődésem lett, ami picit meg is indult az egyik irányba mire odaértem (pedig 1 napon belül intéztem), és mondta a csóka h ő mindent megtesz, de h 2-3 nap múlva jöjjek vissza és ránéz még1xer, vajon sikerült-e tényleg, mert határeset volt. Szerencsére sikerült elsőre -
molnarpeter
nagyúr
válasz Puma K #53467 üzenetére
Nekünk is német import az egyik autónk, a szélvédő úgy nézett ki, mintha sörétessel lőtték volna, vagy nem is tudom Tele volt pici kavicsnyomokkal, amik persze leginkább tiszta üvegnél látszottak. Megvártuk, míg berepedt, és kapott újat - a polír is hasonló árkategória lett volna, mint a csere, és akkor a fénytörésről nem is beszéltünk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Puma K #53842 üzenetére
Pár tized Volt esés lehet a pakliban, picit kevesebbet mutat, mint az akkun mérve. Egyszer hirtelen generátor hibánál sokat segített, láttam, ahogy x feszültség mellett kapcsolta ki egyik-másik komponenst, ECU-ig nem jutottunk már el Illetve hosszabb ideig állt autónál egyértelmű volt ezzel nézve, hogy cserés az akku, nem kellett multiméterért rohangálni.
-
cOxeR
Ármester
válasz Puma K #54336 üzenetére
Egyszerű, mennyit mész? Kevés km-es közlekedéssel, semmi baja nem lesz a télinek melegebb időben... és igazán jelentősége se lesz, hogy téli vagy nyári van fent. (pl városon belül)
Nekem a másik autómon téli van és marad is... ha tartósan jó idő lesz utána lehet cserélni, legalább 1 hónap még.
Z4-en nyári van egész évben és jártam vele télen is... ha olyan volt az idő. -
Chris0321
addikt
válasz Puma K #54427 üzenetére
Hello.
Nekem e46-om van, csak hátul van felszerelve PDC-vel. Én tavaly vettem az autót, az előző tulaj mesélte, hogy vacakolt nála a rendszer és később kiderült, hogy egy vezetékkel volt gond. Lehet mikor kilopták a szenzorokat megsérült a vezeték amelyiknél nem mindig működik, vagy csak simán a szenzor rossz és azért nem megy mindig. -
dreizwanzig
tag
válasz Puma K #54427 üzenetére
A PDC-d hol megy, hol nem. Amikor villog, akkor eppen nem. Amugy akkor aktivalodik, ha hatramenetbe rakod a valtod, vagy ha megnyomod a gombot. Ha vilagit a PDC gomb, akkor aktiv. Ha villog, akkor nem mukodik megfeleloen.
Az utasteri ventilator altalaban azert nyikorog, mert mar log a tengelye es neha beleer a hazba. En 3-4 evig hasznaltam igy, aztan egyszercsak leegett a ventilator motorja, cserelni kellett a futesboxot.
-
válasz Puma K #54431 üzenetére
Tedd a füled a szenzor mellé, halk percegéssel jelzik a működést. Amelyik nem, az halott, de az Inpa ki is tudja írni, melyik az. Mivel hol működik, hol nem, én is inkább áram/test problémát sejtek. Ha egy szenzor meghal, onnantól egyik sem működik tovább.
[ Szerkesztve ]
-
ittakary
nagyúr
válasz Puma K #54510 üzenetére
Ismerem a tulajékat, hozzájuk többzízmillás verdákat (Ferrari, RollsRoyce, stb) hordanak minden esetre fel vannak készülve, és nem utolsó sorban olyan munkát végeznek, hogy lepippantod magadat, és árban is kurva jók
én is arról beszélek, amit molnarpeter is ajánlott: [Facebook link] - [saját honlapjuk link]
Ja és már beindult a mosójuk is, azaz már lehet hozzájuk vinni KÜLSŐ+BELSŐ-re! legutóbb beszéltem velük mesélték, hogy már csak a hatósági engedélyekre vártak, mert csilliós nagyságrendben voltak készleten nagynyomási mosó + autósampon meg minden szar hozzá
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000