- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Yettel topik
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz psyche #55803 üzenetére
Jobban megy, jobban megáll, jobban kanyarodik. Hangosabb, veszélyesebb, jó vezetni, nincs benne hangszóró, a gyári 8-ból egy sem. Ha alatta van a katalizátor, azt biztos megveszik. Ha lenne itthon tyúk én vinném is ketrecnek!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
psyche
csendes tag
Ja persze, csak amíg a komfortülésekben fillmet nézve a nagy kijelzőn észre sem veszed a 3 órás utazást sem, addig azokban a szar tákolmányokban alig várod hogy kiszállj, nem csak azért mert fos fapados kényelmetlen, hanem azért is mert attól félsz hogy mindjárt széthullik darabokra.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Hagyjátok már abba ezt a dedót...
-
H.Ezredes
őstag
Hogy más is legyen. Ma egy kedves ismerősöm elvitt egy karikára egy Huracán-al. Én tudnám használni minden nap Nem nagyképűségből írom de úgy nem ájultam el a gyorsulástól. Nagyon jól megy tény meg úton van jó kemény a futómű jó a fék tényleg jó autó de nem volt meg az-az úr isten ,hogy megy. Ami külön tetszett az a váltási idő illetve az,hogy mögötted ordít közvetlen a motor. Az zseniális
Huracán 2 személy ( egyedül még jobb lenne az idő természetesen )
80-120 2s
100-150 3sNekem a 35D egyedül
80-120 3s
100-150 4sViszont a Lambo 150-től is ugyan úgy megy mint előtte...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #55809 üzenetére
Félreértés ne essék mert jó volt. De sok ember egy ilyen autóba "összefossa" magát vagy remegő lábakkal száll ki. Én meg vigyorogva,hogy jó-jó de még mehetne jobban Lehet mivel hasonlóan húz gurulóból alacsonyabb sebességnél az enyém is meg amúgy is sok hasonló teljesítményű autóba ültem / vezettem ezért már nem úgy érzem. De az is simán benne lehet,hogy 1x sem indultunk rajt program-al "csak simán".Illetve extra nagy sebességgel se mentünk. Jó az egész autó ezért nem is érzed úgy ezeket a sebességeket se. az M850i-be meg az M760Li-be is csak azt láttad,hogy nagyon megy az óra felfelé. Ami megmaradt,hogy brutálisan ment az a STAGE1 760 200-tól felfelé. Tesla van egy ismerőmnek meg egy új GTR-e de valahogy mindig kimaradt a próbakör majd legközelebb megkérem,hogy guruljunk egyet vele ( sőt a héten vett egy másikat Tesla-t is )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz psyche #55811 üzenetére
Csak szivatlak. Jó az az E60, a legjobb motor van benne, mondjuk nekem túl nagy a kaszni, meg az összkerékhajtás sem a szívem csücske. A sebváltót még mindig nem tudni...
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
psyche
csendes tag
Automta.
Én se szertem az összkereket. Egyébként igen éles váltást csinálok: a következő autom clio vagy corsa
-
eboostr
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Reg. adó kalkulációt csinálok, [Kalkulátor]
[M40B18] ennél a motornál 4, vagy 4 alatti besorolást jelöljek? -
Skizz
addikt
Sziasztok,
Használ/használt itt valaki 1-es cabriot hosszabb távon? (118d, 2009-es automata)
Van esetleg probléma a tetőszerkezettel? Vagy magával a vászonnal? (beázás) Esetleg téli üzemben? -
Ck.
addikt
Üdv urak,
Annak idején BMW0001 írt valami olyat, hogy F10/F30 és azt követő újabb modelleket már nem lehet lehet egy hagyományos lézeres futómű állításra vinni, csakis a márka szervizbe vagy egy, a BMW által jóváhagyott speckó futómű állító be rendezéssel rendelkező műhelybe. Ez tényleg így van? Ha igen, miért, mit nem tud egy hagyományos lézeres futómű beállítás?
-
BeZol
őstag
Télre nem használnék vásznat, nem tesz jót neki a -fok, meg eleve kényesebb a vászon, nézd meg hogy néz ki némelyik vászontetős kabrió, ami nem garázsban állt és/vagy télen is használták. Ki van fakulva, akár szakadva is a vászon. Ha egész évben a kabrióval közlekednétek, akkor keménytetős kabriót nézzetek, vagy egy külön autót télire. Ha új autót vennétek, azt mondanám tök8 hogyan használjátok, mert első pár évben meg sem látszik rajta a dolog, de így ennyi idősen pikk-pakk tönkremegy a vászon.
Mindegyik kabrió beázhat ha valami nem stimmel, de ezt csak egy nagyobb esőzés során tudod meg (esetleg autómosó). Német rokonomnak volt E46 323i-je (újonnan vették), és ők hardtopoztak télire, nem tudom 1es bmw-re létezett-e. Igazából kicsit hozzácsaptok (bő fél misit), és megvan belőle egy E93 320i/320d kabrió keménytetővel. Nekem is ilyen van. Itt már nem áll ki külön az antenna, hogy a jóakarók letörjék (sajnos már 1es és 2es kabriónál is láttam, hogy vki szépen letörte nekik) -
bucihost
senior tag
+1. igaz E36 kabrió, de rokonnak az van. Volt neki hardtop is. Elmondása szerint télire felejtős a vászon, mert nem valami frankón tartja a meleget. Lagyobb zuhénál korából adódóan beázott. Hátsó "szélvédő"-t már 2x kellett neki cserélni, annyira kifakult neki. Hardtop-nál meg a gumikéder öregedett el annyira, hogy jobban ázott vele mint vászonnal. Csere kéder meg nem 5Ft sajnos.
-
CharlieDrop
veterán
No. Február óta végre tankoltam a BMW-be. Agyon volt használva 352 km-t mentem.
annyira jó volt az M5-ön suhanni. Bakker milyen lehet egy 7er? Vagy csak egy ötös. Szóval ha valaki szídja az N47-et egyszer próbálja ki.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Skizz
addikt
Köszönöm!
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #55830 üzenetére
Az szép
Én meg hosszas huza-vona után egy faceliftes 535D Gran Turismo-t veszek "családi" kocsinak. Tudom, nem óriási a csomagtartója (500liter talán), de nekünk tökéletesen elég ennyi (legalábbis most).
2010ben volt szerencsém vezetni a még 299 lóerőset belőle Pannonhalma környékén vmi botrányosan úthibás úton, és olyan szinten kivasalta h csak pislogtam...
Mikor voltam próbaúton a kiszemelt járgánnyal pár napja, akkor direkt pocsék úton mentem vele, és hát igen, még mindig kivasalja
LCI E60/61-eseket elvetettem, mert ami stimmelt volna felszereltségben, mindegyikről kiderült, hogy 450+ezer km-esek, volt ami 630ezernél járhatott... (persze hirdetésben 250-300ezer km mindegyik)
Ültem F10-ben, de hátul szűkösnek tűnt + nem is mozgatott meg a kocsi (pedig átlagos és fullos individualos verzióban is ültem), viszont mikor beültem egy 5gt-be, elfogott a "nosztalgia" és hát az a hátsó lábtér A gyerkőc tuti nem rúgja majd széjjel a háttámlát.
Úgyhogy elvileg csütörtökön hozom el, az E93-nak pedig kitartom az árát, aztán vagy elmegy, vagy nem. -
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #55833 üzenetére
Szólj, ha egyszer Ezredesnél jársz, 15-20 percre van tőlem és odagurulok majd
Hát ez nem xdrive, szóval szárazon elvileg 1940kg, a kabrióm 1740kg szintén szárazon. Érzésre kb. ugyan úgy megy mindkét kocsi. -
Ļantos
aktív tag
válasz CharlieDrop #55833 üzenetére
Most voltak haveromék 15.000km-es 3-as gt-vel németbe, a pályán szarráégett
-
freaghill
őstag
válasz CharlieDrop #55838 üzenetére
Gyári gyárira gondoltam. (BMW, azaz nem utángyártott)
-
H.Ezredes
őstag
válasz freaghill #55837 üzenetére
Természetesen
De szerinted csak az lehet jó alkatrész ami BMW logós dobozban jön ???? Vannak olyan tulajok akiknek fontos a minőség és az ár is. És ha ugyan azt a minőséget megkapja olcsóbban másik dobozba akkor az is tökéletesen megfelel. Egy ilyen műveletnél ( mint amit beraktam E91 futóművezés ) pl a rugó jelentősen jobb is mintha gyárit vennél... Itt az egész művelet szereléssel együtt nem került annyiba mintha gyári BMW dobozba vettünk volna 4 darab gátlót !!! És akkor hol van hozzá a rugó szilentek toronycsapágyak porvédők munkadíj stb stb... De berakok én csak és kizárólag mindenből gyárit ha pénz nem számít.... Van olyan amiből csak gyárit lehet / szabad berakni és van olyan amiből a megfelelő termékeket lehet alkalmazni ugyan azon minőséggel
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #55845 üzenetére
Soha nem volt 2,5 alatt egy Huracán LP 610 rajtprogram-al ELVILEG 2,8-2,9s rajtprogram-al nem indultunk az tény de ezt írtam is... De nézd meg a videót !!! Hol van ez 2,5-hez????? még jó indulattal is csak 3s és a 100-200 ~7,7s. Stage1-el a 760 is 100-200-at 7,8s-alatt tudja le és az 1M-e is kb 100-200 7,5-8s persze az se gyári. Ezért bocs de nem dobtam tőle hanyat. De mondom lehet azért mert sok hasonló teljesítményű autóba ültem / ülök
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #55845 üzenetére
Másik meg sokszor ezek a papíron dolgok az életben valahogy nem úgy vannak... Pl papíron sokkal erősebb jobban gyorsuló autót hagytam le a kotla 35D-vel lámpától ( amin én is meglepődök sokszor ) ami elvileg nem lehetséges... Pl X4 M40i 0-100 4,9s összes lámpánál lemaradt..... Kia Stinger 3,3 Twin-Turbo 0-100 4,9s az is lemaradt az összes lámpánál mondjuk utána nem akart úgy lemaradni mint az M40i de az összes lámpánál legyorsultam pedig papíron mindkét autónak le kellett volna hagynia. És még számtalan ilyen eset volt,hogy a papíron jobb autó mégsem volt olyan / mégse ment úgy...
De nézd
Lambo
Persze a lambo 150 után se fárad meg meg 200 felett se úgy
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #55848 üzenetére
Nagyjából ezeket tudja. A végsebesség meg simán több lenne csak szerintem ott volt a tiltás.... fordulatszámból és áttételből kiszámolva óra szerint 300-301 km/h a GPS meg valós 290... De miért hihetetlen ez ?????? Erre építettem az E39-et meg az E60-at is,hogy gyors legyen egyenesbe és kanyarba is... kb 380-400Le / 750Nm... hogy kellene mennie ??????????????
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chris0321
addikt
Hello.
e46 Touring-omnál a hátsó ablaktörlő egy ponton akad, nemrég állítva lett mert nem igazán ért hozzá a lapát az üveghez és azóta elég idegesítő hangja lett azon az egy helyen, azt szeretném megtudni, hogy mi lehet a baja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Robogó, kismotor
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 4
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xbox Series X|S
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- World of Tanks - MMO
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- További aktív témák...