- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Lecsap az S26 Ultra az Exynos 2600-ra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Kezünkben a Xiaomi 17 sorozat telefonjai
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Milyen okostelefont vegyek?
- Az Ulefone gyárában jártunk
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
herdsman12 #13250 üzenetére
" ... torrent ügyben gyenge kezdő vagyok ... de abban egy flac állomány van és nem vágom, hogy az jó vagy valami manipulált cucc." - meg ne sértődj, de az audio formátumokat illetően sem ártana egy "után képzés".
Szlóval a flac nem, hogy nem rossz, de ha már bejáratásról beszélünk, és arra van egy ilyen "céleszköz", akkor azt érdemes a lehető legjobb minőségben használni.
Az, hogy ez most mennyit számít egy tetszőleges - ráadásul bluetooth-os - hangszóró esetén, az véleményes. Ha van kéznél, ártani biztos nem árt, ill. szvsz. meggyorsítja a bejáratást, de persze lehet nélküle élni.#13252 Zοltta
"Az aktuális Firmware 37.38" - nem ajánlotta fel a 39.39-et?
"Töltetni ki ,hogy szokta ... " - ha lemerül, akkor rádugom a töltőre és feltöltöm.Nem szoktam bohóckodni azzal, hogy megpróbálom 80% körül lehúzni a töltőről.
#13256 Lami66
"Egy ilyen hangszóró nem igazán megy 50 Hz alá." - mintha lenne olyan is ami a sub-okat mozgatja meg. Azt nyilván felesleges egy akármilyen bt.-s hangszóróra ráküldeni. Itt szerintem inkább az a lényeg, hogy az adott hangszóró teljes frekvenciatartományában kicsit "át legyen mozgatva". Az, hogy ez a valóságban mennyi pluszt hoz, nos az erősen fül, és hangszóró függő.#13257 carl18
"Nekem a D Fine Plus is direkt volt hogy 50% hangerő mellet ... "