Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    na látom nem igen pörög a topik.
    De hátha van valaki aki tud segiteni egy kis infoval.
    A kérdés pedig az lenne, hogy honnan és hogyan tudnám kinyerni a táj texturákat vagy az autogenes épületeket utcákkal olyan fromában ami blenderben vagy 3ds maxben megynitható.

    Egy olyan projecthez kellene ahol egy valos helyszint akarnék használni, de ahhoz hogy minden házat egyenként megcsináljak egyedül kevés vagyok, de egy ilyen autogenes megoldással már jo lenne.
    Esetleg valahogy az flight simulátorbol kinyerni a mesht hozzá.

  • repvez

    addikt

    udv, tudna nekem alaki abban segiteni, hogy hogy tudom, beállitani vagy resetelni a beállitását a tengelyét egy objectumnak?

    Mert van egy testem amit szeretnék tükrözni, ha szemböl nézem akkor az XY sikban van és a függöleges Y tengelyen szeretném tükrözni.
    Az objektum kb 4 fokos szöget zár be az X tengellyel és hiába állitom, hogy a word vagy local koordináta rendszet hasznáűlja vagy a 3d coursorhoz, akkor is a tükrözött objektum nem az ellentétes oldali -X+Y sikon
    hanem a -X-Y részbe tehát teljesen átlosan jelenik meg

    Mintha az Y tengely is el lenne 4 fokkal fordulva hogy merőlegesen álljon a tárgy hozzáképest .

    Egyébként mondtam már hogy utálom a blender gondolkodásmodját, föleg ezzel a 3d kurzorral meg, hogy mindent ki kell elöször jelölni és mindenért gombot kell nyomni , nem elég az egérrel kijelölni és a megjelenö gizmoval manipulálni amit szeretnék mint 3dsmaxban?

  • repvez

    addikt

    érdeklödnék, hogy a beépitett NODE rendszerrel meg lehet e oldani azt, hogy egyéni kritériumokat végezzen el ?
    Ugy értve, hogy olyat szeretnék csinálni, hogy több bemeneti adatot bevezetni a NODE-ba ott az alap matematikai müveleteket hozzárendelve kiadja a kimenő részen, amit azután egy másik NODE-ba lehet becsatlakoztatni és az egész rendszert hozzákapcsolni egy 3D modellhez , hogy az alapján viselkedjen?
    például ha van egy repülö modell, akkor a nodeba be lehessen vinni a felhajto erő képletéhez az adatokat . a másik node-ba meg összeadni a repülögép tömegét a különbözö modellekre mint a bonbák rakéták és a gép saját töbege

    meg a hajtomu toloerejét és ezek kombináciojának megfelelöen viselkedjen a repülö modell ha ledobja a bombát akkor ugye értelem szerüen csökkentet tömeggel számolva

Új hozzászólás Aktív témák