Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
updog
őstag
Most nem tudom hogy sírjak vagy röhögjek már.. írtam vissza nekik, hogy OK, jöhet a felajánlott részleges refund, kérdeztem hogy mik a további teendőim. Valószínűleg elkezdtek számolgatni, hogy nekik ez nem éri meg, mert most ezt a bullshitet írták:
"We are very sorry for such destabilizing encounters you have been faced with. One of our strengths is the way we respond to our customers promptly. We fully understand the inconvenience caused.
Hopefully, we will provide you further solution within 24 hours. If by any chance you failed to receive response from us, please feel free to contact us again for further solution.
Please accept our sincere apology for the difficulties we have caused you. Our aspiration is to keep you as one of our most valued customers, and we hope to serve you better in subsequent times."
Értem én, nagyon meg akarják oldani a problémámat (lassan két hónapja tucatnyian jelzik nekik hogy ez a konkrét termék sz*r, én lassan egy hónapja levelezek velük), hirtelen 24 órán belül majd adnak megoldást?
Nekem is az lenne a legjobb, ha a kifizetett pénzemért lenne (már alapból....) egy 100% funkcionális termékem, de most már baromira elegem lett a variálásból, megy az 1* holnap ilyenkor. Ha lenne bennem egy kis tartás (de nincs
) már a refund ajánlatnál szó nélkül mennie kellett volna, mert ez amúgy így kb. megvesztegetés (visszakapom a pénzem csak adjak jó értékelést), ráadásul ezzel csak azt segítem hogy másokat is át*****nak.
(amúgy nyilván azért nem küldöm el őket a rákba, és adok rögtön 1*-t, mert még mindig bízok egy kicsit a megoldásban, pont nem fáj az a ~70$ ha nem kapom vissza ha cserébe működne ez a szutyok)
-
updog
őstag
Sziasztok!
Ha virtuális Visa bankkártyával vásároltam (amin ugye minden alkalom előtt be kell állítani hogy engedélyezem, amúgy lekorlátozza magát 1ft-os limitre), és azt mondják, "we would like to refund you 20000 HUF to your payment account ", akkor vissza tudják juttatni a pénzt a bankszámlámra? Vagy ez azt jelenti hogy a BG accounton írják jóvá és muszáj levásárolnom?
Ha valaki innen venne Smartmi Humidifiert, nem tudom őszintén ajánlani, ennek az ügynek a vége lett a refund, nem csatlakozik a Mi Home-hoz...
-
updog
őstag
Sziasztok!
Supporttal több mint két hét hadakozás után a következőre jutottam: "We no reply yet. Could you please take it to your local to check if it can be fixed? " Itt felteszem take it to your local Xiaomi shopra gondolnak, mivel Xiaomi párásítóról van szó (kár hogy nálunk nem forgalmazzák, de mostmár rákérdezek a Lurdyban hogy tudnak-e vele valamit kezdeni). Ugye a we no reply meg a supplierre vonatkozik, neki továbbították az egész levelezést, és ****ik válaszolni.
Szerintetek érdemes még küzdenem, vagy írjam meg hogy megy az egy csillag emiatt, hátha történik valami, vagy szó nélkül tényleg menjen az egy csillag? Az a fő bajom, hogy egy nem olcsó ($150) termék nem működik rendesen, de nyilván a visszaküldés többe kerülne mint a termék ára, részleges refundot nem nagyon remélek mert manuális módban viszont megy, ráadásul nem paypallel fizettem.
-
updog
őstag
Sziasztok!
BG-n van valahogy lehetőség üzenetet küldeni másik felhasználónak? A már említett nem működő párásító termékoldalán két napja került fel egy komment hogy a support segítségével megoldotta a dolgot valaki, ő egy hónapja írta először ide hogy nem megy... gondoltam megkérdezném. Ha nekem is egy hónapig fog tartani míg a kedvesz szupport elszüttyög, agyvérzést kapok
-
updog
őstag
Kína alapból, a többi eszköz gond nélkül működik
Próbáltam már több régiót (EU, Szingapúr) - ezekben pl. nincs is ott a párásító a listában.
Amúgy eddig pont az van, amit írnak kommentekben, értetlenkedik a BG support, de semmi előrejutás nincs, az eszköz továbbra sem működik rendesen.
-
updog
őstag
válasz
sambenez #8749 üzenetére
Pontosan az az. q&a-ban több ilyen megjegyzés is van, nem csak azok amiket írtam. Sőt, egy 04.28 review (5* LOL, ennyit jelent) is azt írja hogy jó-jó, csak nem connectel a Mi Homehoz.
-
updog
őstag
Sziasztok!
A korábban említett rendelésemnek van egy érdekes fejleménye (Xiaomi párásító, nem csatlakozik a Xiaomi apphoz). A termékoldal Q&A részén 4 nappal azután, hogy én rendeltem (és csak most találtam rá, ahogy elkezdtem felgöngyölíteni a dolgot) megjelent egy hozzászólás, hogy a párásító neki sem csatlakozik. Ez alá jelenleg már 4 másik csalódott vevő bejelentkezett, hogy nekik se, tehát úgy néz ki nem egyedi a problémám.
Jelenleg levelezek a supportal (a kommentekben azt is írják hogy megpróbálnak majd lerázni).
Jelenleg manuális módban működik, de az lenne a pláne, hogy becsattanjon a Mi Home-ba, és érzékelje a szenzorokat, tudjam automatizálni, stb. ami úgy tűnik nem megy.
Mik a lehetőségeim? (leginkább olyasmire gondolok hogy némi szájkarate után visszakapok valamennyi pénzt (mivel ~160$ ráment, cserébe a fő funkció használhatatlan) és megtartom a nem 100%ban funkcionális terméket).
-
updog
őstag
Sziasztok!
Email support mennyi idő alatt szokott válaszolni? Illetve egyáltalán érdemes releváns/konkrét válaszokra várnom tőlük? Egy Xiaomi párásítóhoz várok technikai segítségre, de sokat nem érek vele, ha bescreenshotolják a manualt, konkrét hibaelhárítás kéne.
-
updog
őstag
Türelmetlenkéknek egy tapasztalat tőlem (aki hasonlóan türelmetlenke, szkeptikus, pesszimista, stb.), és ez volt az első ilyen rendelésem:
Március 29-én lett shipped az EU Priority csomagom, majd három hétig semmi változás nem volt. Aztán múlt héten megérkezett Belgiumba, és ma reggel már a kezemben volt
Szóval kitartás
-
updog
őstag
Sziasztok!
EU Priority Line esetén mennyi idő után lesz gyanús (=mikor kérdezzek rá), ha nem történik semmi? 03.29-én lett Shipped a státusz, nagy nehezen összevadásztam hogy GLS TN-t kaptam, az oldalukon ez alapján ezt látom: 2019.03.29. 13:50 Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe; a csomagot még nem adták át a GLS részére. Belgium Puurs
Köszi!
Szerk: nevermind, úgy látom némi topictúrás után, hogy ez normális
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3023, 90% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Samsung Galaxy S21 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest