Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    sziasztok !

    Egy idősebb rokonom még mindig valamiért freemail-t használ (pedig már 7-8 éve próbálom lebeszélni róla). Egy olyan problémába ütköztünk hogy a Bangood által küldött levelek nem jönnek meg freemailre, pontosabban februárban érkezett meg az utolsó (nincs tele a fiók stb.) Ez ezért most tűnt fel mert több ügyben írtunk a supportnak és a válaszok gyanúsak nem érkeztek meg emailben.
    Ennek hatására sikerült rávennem hogy váltsuk le Gmailesre a dolgot, viszont a visszaigazoló email sem jön meg amivel megerősíteném hogy nem illetéktelen akarja az email cserét. Vajon fog ilyesmivel foglalkozni / segíteni a support ha megírom nekik részletesen mi a helyzet ? Vagy erre valami jó megoldás ? Előre is köszönöm :R

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz V/ #17378 üzenetére

    Köszönöm a válaszokat mindenkinek. Igen az teljesen megvan hogy PP csak egy linkelés a bankkártyámhoz, és nem a Paypal egyenlegemről fizetek.
    Közben meg is érkezett a STORNO SMS és visszakaptam a 23 090 Ft-ot. Viszont megpróbáltam még egyszer kifizetni a rendelésem és pontosan ugyanaz történt mint az előbb 2db SMS érkezett:
    1x SIKERES "foglalás" -23 090 Ft majd 1x SIKERTELEN "fizetés" -23 090 Ft.

    Tehát az OTP-nél lesz valami probléma, és gyaníthatóan az amit írtál hogy először befoglalja az összeget valamiért, majd megpróbálja ténylegesen levonni, amit nem értek hisz ennek semmi értelme és eddig nem volt ilyen. Fel fogom hívni az ügyfélszolgálatot hogy legalább legyen valami feljegyzés a hibáról, mert hosszabbtávon nem annyira járható út ha nincs 2x akkora összeg a kártyámon mint amennyit költeni szeretnék akkor visszadobja

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    sziasztok !

    Mostanában nem tudom milyen problémája van a Bangoodnak / OTP-nek / PayPalnak de 2x vonja le az összeget a kártyámról (OTP-ben is megjelenik a dupla levonás de PayPalon nem) majd hirtelen visszakapom a kártyámra 1-2 nap múlva. Nem csak nekem van ez a problémám, egyik ismerősöm pont ugyanerről panaszkodott.
    Most pl. az volt hogy az alszámlámra (amihez van a PayPal párosítva) átultam 25 ezret, mert lett volna egy 23 ezres rendelésem. Majd fizettem és visszadobta hibával, nézem az SMS-ket, elsőben SIKERES -23 090 Ft majd még egy SMS, SIKERTELEN -23 090 Ft.
    Szóval megint duplán akarta levonni de mivel a második sikertelen volt Bangoodon azt mutatja nem fizettem ki a rendelésem....

    Nem tudom, nálam van valami hiba vagy az OTP / PayPal / Bangood a ludas ? Mert 2 hete kezdődött kb. ez a dolog mikor ismerősöm mesélte, mondom biztos valami egyszeri hiba de most nálam is előjött. Valakinek volt hasonló ? Vagy most akkor mindig az adott összeg dupláját kell feltennem a kártyámra mint amennyit költeni akarok ? Legalább 10 éve vásárolok eBayről, Aliról majd később Gearbestről és Bangoodról de ilyennel még nem találkoztam

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    sziasztok !

    Banggood-nál mit lehet kezdeni ha nem akarják visszaadni a pénzem ? Rendeltem ~5000Ft-ért egy mini kamerát de hibás képet ad, mindent kipróbáltam. Írtam nekik küldtem videót is bizonyítékul. Először visszaírtak hogy javíttassam meg az országomban adnak érte 5$-t. Mondom nekik jó vicc, egyrészt nincs hol. Másrészt ezt 99% nem lehet javítani.

    Aztán írták hogy rendben visszaadják az ár felét. Kérdem én ha hibás terméket küldenek hogy gondolják azt hogy csak az vételár felét adják vissza ? Megírtam nekik hogy ez elfogadhatatlan és a PayPalhoz fogok fordulni. Esetleg a "PayPal case"-en kívül van még valami reklamálási lehetőségem... ?

    Előre is köszönöm a segítséget :R

Új hozzászólás Aktív témák