Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • GBRDVD

    tag

    válasz Pityu99 #21107 üzenetére

    Valóban, ez lesz, hibás helyre ment az sms. Tanulságnak jó lesz mindenesetre. Köszönöm nektek a hasznos infókat a rendszer működésével kapcsolatban.

  • GBRDVD

    tag

    válasz Pityu99 #21099 üzenetére

    Szia! Még nem néztem meg a kálváriádat, de kíváncsi vagyok rá és visszakeresem. Ezt a felültetet te hol látod, aminek a screenshotját küldted?

    Csak jelezném, hogy egy akciósan 3500 Ft-os BlitzWolf micro SD kártya, amely vásárlásakor a BG szerint minden költséget átvállaltak (a letölthető számlán szerepel a 27% áfa!), szintén USA raktárból és svéd postán keresztül tegnap érkezett meg, és 1000 Ft összegű UTÁNVÉTELI ÖSSZEG terhelte a csomagot. Természetesen kifizettem, hiszen:

    - A kártya egy ezressel drágábban is jó, bár már nem annyira (még egy ezres, és megvehetem a sarki boltban magyar garanciával).
    - 3 hétig vártam rá, ebből 1 hetet dekkolt a NPKK-ban.
    - Ha nem fizetem ki, akkor a Posta azonnal visszaküldi. Nincs postán maradás, meg várakozás, türelmi idő, stb. Vissza a feladónak. Erre az egész műveletre, mármint az eldöntésére, hogy fiztetek-e vagy nem (a már kifizetett termékért!), kb. 3 másodpercem van az ajtóban, a postás jelenlétében.

    Az utánvét ilyesfajta alkalmazását még életemben nem tapasztaltam azóta korábban. Ez most akkor innentől bevett gyakorlat, hogy az "NPKK Vam" így teszi rá a sápját egy olyan termékre, amely után a 27% áfát már megfizettem?

    A postás szerint egyébként hatalmas a felháborodás, sokan vannak, akik nem hajlandóak – jogosan! – kifizetni az utólag ráterhelt utánvételi összeget, így inkább nem veszik át a csomagot. Ti tapasztaltatok már hasonlót?

  • GBRDVD

    tag

    válasz V/ #20979 üzenetére

    Jól sejtettem, a második próbálkozásomat is eldobták. Immár le is zárta, status: Closed, a szöveg meg a buboréksúgóban: "Sorry, your order was canceled. Any points used were returned to your account." Van egy "Repurchase" gomb, de az sem működik. Most beküldöm "rendes" virtuális kártyával...

    Semmi infó, semmi email, semmi tájékoztatás, csak úgy odavet ilyen megjegyzéseket, meg törli a kifizetett rendelést. Ahelyett, hogy indokolna, hogy mi nem tetszik neki és miért.

    Az eldobható tekintetében van némi igazságod, de jelenleg még ki kell deríteni, egyáltalán az-e a baj. Informálok, ha van változás.

  • GBRDVD

    tag

    válasz V/ #20972 üzenetére

    Köszönöm, ki fogom próbálni, ha a másodszorra is elutasítják. Én úgy gondoltam volna, hogy virtuális kártya, virtuális kártya, nincs különbség. De lehet, hogy ők máshogy gondolják.

    Az ilyen későbbi, esetleges utólagos terhelések miatt bízom jobban az eldobhatóban, ha már egyszer van.

  • GBRDVD

    tag

    Sziasztok!

    Ez lenne az első BG rendelésem, máris egy kis problémába ütköztem. Azt hittem, egy revolutos kártyás fizetés után minden automatikusan megy, de nem. A rendelés státusza tegnap a fizetés után "Your order is under review, please wait for a status update or email from customer service"-ra változott. Vártam a visszaigazoló emailt, de semmi. Ma belépve azt tapasztaltam, hogy a státusz még mindig "Processing", de a fizetést hajnalban visszadobták: "Payment Declined" és "válasszon másik kártyát, vagy más fizetési módot".

    Mivel a Revoluton is sztornózva lett az összeg, rányomtam az újbóli fizetésre. Most megint várok. Mit nézegetnek ilyenkor? A fizetőnek meg a címzett nevének egyeznie kell? Az lehet baj, hogy Revolut Disposable virtuális kártyával fizettem, ami minden TX-nél új számot generál? Mindig így fizetek, és nem is nagyon vagyok hajlandó ezen változtatni. Elvileg ezt az eladó nem is láthatja, nem? Bár nem biztos, hogy a Disposable a bajuk, simán lehet más is, ez csak a tippem lenne így elsőre. Volt valakinek hasonló tapasztalata?

Új hozzászólás Aktív témák