Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ///Krisz\\\

    senior tag

    válasz Beri #8066 üzenetére

    A giga küldött egy igazolást és csak ennek a bemutatása ellenében engedték a cserét, de olvasd el magad belinkelem: [link]
    Én nem tudom, hogy kire gondolsz, de egyértelmű, hogy a giga volt a görény. A bolt illetve az importőr (a bolt azért nem cserélte, mert az iportőr nem engedte a garanciális cserét) nem akarta garanciálisan kicserélni (teszem hozzá jogosan), mert a giga nem ismerte el hivatalosan a hibát. Csak, hogy egy egyszerű példával éljek, ha te eladtál volna valakinek egy videókártyát (amit boltban vettél) és ő azt mondja, hogy hibás, de a bolt nem akarja kicserélni/javítani/megtéríteni az árát, akkor te vissza vetted volna a kártyát és vissza adtad volna a vevőnek a pénzt? A bolt illetve az importőr sakkban volt tartva azáltal, hogy a giga nem akarta elismerni a hibát, még jó hogy nem vette vissza az impotőr. Ki akar saját magának kárt okozni?! És akkor arról nem is beszélve milyen kamu dumákat nyomattak az email-ben, hogy lerázzák a vásárlót, aki csak jogosan szeretet volna kapni egy hibátlan terméket.

    mod: Meg amúgy is, szerinted normális cég az aki direkt más fesz szabályzókat tesz rá mint amit ajánlanak, aztán amikor nem működik a kártya kussolnak?! Jó az úgy nem?! :D

Új hozzászólás Aktív témák