- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fotók, videók mobillal
- Netfone
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Nem sok meglepetést tartogat a Galaxy S25 FE és Tab S11 Ultra külseje
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghoosty
őstag
Én a bejelentés utáni 1-2 évben nagyon aktívan figyeltem a játékot, regisztrálva is voltam a hivatalos fórumon, sokat beszélgettem. A kickstarter úgy indult, hogy 2018 decemberben megjelenik. 1-2 év késésre fel voltam készülve, de aztán kiderült, hogy igazából a játék még sehogy se áll. Most elolvastam amit írtál és azt látom, hogy eltel kb 7 év és még mindig kulcs funkciók hiányoznak teljesen.
Olyan Star Citizen feelingem van. Nem a lehúzás részére gondolok, hanem hogy valami nagyon fantasztikus dolgot akarnak csinálni, amit még senki és elmondva nagyon szuper lenne, de nem sikerül megvalósítani és ezért csúszik minden, sokszor újrakezdik és egyszer talán lesz belőle valami.Amúgy van bennem erős koncepciós kétely. A játék bevallottan nem akar tömegjáték lenni, hanem egy kisebb szeletét célozza meg a játékosoknak. Nemrég olvastam egy listát a legnépszerűbb MMO-król. 10. helyen a napi játékosszám 133k volt. Nem egyidejű, hanem aki legalább egy kicsit benézett egy nap. Ez alapján én csúcsidőbe sem számolnék 30k-s egyidejű játékosszámot. Ahogy írod a szervert kb erre méretezik.
1. nem tudom, képes lenne-e elérni egy nem tömegjáték ilyen játékosszámot, tehát képes-e megtölteni egy ekkora világot?
2. ha nagyon nagy a világ és nincs is csurig, akkor simán alig fognak találkozni az emberek. A fő node-ok nem fognak összeérni, ha nem ér össze, miért alakulna ki konfliktus?
Szintén a mérethez kapcsolódóan, ha nagy terület, nincs teleport, de támadjunk meg valakit, akkor az fél óra unalmas lovaglással indul, mert messze van, a közeliek meg a vazallus rendszer miatt alárendeltek, így őket nem támadjuk meg. Vagy ez hogyan fog működni a gyakorlatban?A gazdasági rendszer emlékeztet a Crowfall nevű mmo-ra. Ott az volt, hogy szint minden egyes alapanyag felszerelés stb játékosok által volt gyártva. Nagyon jól ki volt dolgozva az alapanyag minőségi szintek, a félkész termékek, amikből a végső felszerelés összeállt, nagyon jól személyre lehetett szabni őket. Rengeteg munka volt benne és alapvetően jónak is mondanám, viszont nem működött a gyakorlatban.
A kereskedés nehézkes volt, nem volt aukciós ház, rosszul sikerült cuccot fillérekért se tudtad eladni, de venni se nagyon tudtál. Így ha fejlődni akartál az alapanyagot is neked kellett farmolni.
Pénz alig esett mobokból, így a drágán kínált jobb cuccokhoz sokat kellett öldösni.
Tehát az eredmény az volt, hogy 4-5 óra elment unalmas grindeléssel és sikerült szerezni 1 nem alap fehér cuccot. Természetesen minden kopott, így idővel a szerzett cuccok semmivé lettek.
Jól szervezett guildeknél működött a koncepció, de olyan kevés ilyen guild volt, hogy rövid idő alatt kihalt a játék, mert a többieknek élvezhetetlen volt. Miután nem voltak többeik, a jó guildekenek is azzá vált.Szóval nagyon érdekes koncepciókat próbál a játék és lehet belőle valami szenzációs dolog is, de simán bele is törhet a bicskájuk.
Szóval részemről már nincs igazi lelkesedés, de mivel te mindig hozod a friss cikkeket ide, így mindig elolvasom, hogyan áll a játék, de még nagyon messze van. Én utolsó béták megérkezéséig biztosan nem fogom kipróbálni, max ha valami ingyenes teszt hétvége lesz vagy ilyesmi, de jelenlegi stádiumában még nem látom értelmét. -
elite.cs11
senior tag
Ideje volt már, a mostani bugos gathering tönkretette a teljes economyt, vagy majd tönkre fogja tenni, ha meg is csinálják (ha nem lesz inventory wipe, amiről egyelőre nem tudunk, hogy lesz-e). Már csak ezért is érdemes lesz új szerverre karit csinálni, ha valaki részt akar venni mélyebben az artisan skillekben.
-
Ghoosty
őstag
Kipróbáltam, 2 játszma erejéig.
Sokkal jobb volt az egész, mint legutóbb. Bár az időpontja nem volt jó nekem.
A távolsági fegyverek valahogy nem működnek jól. Se én nem tudtam vele megölni másokat, se mások engem. A rohangálás és a lövedék repülési sebessége miatt a 'távcső' mód se tűnt hasznosnak. Az európai szerver bár aktív volt, ha csak azt választottam, akkor nem rakott be játékba. Ennek lehet az az oka, hogy éjfél körül próbáltam, ami már elég halott időpont.
A csaták rövidek voltak. Maximális páncél mellett 3 ütés után halott voltam valamilyen kardtól. -
Ghoosty
őstag
Te már beírtad, hogy 2020-ra csúszhat a megjelenés, de szerintem még nem jött hivatalos bejelentés erről, pedig szerintem minél előbb meg kéne ezt tenniük.
Egy WOW kiegészítőnek is kell több havi béta teszt, pedig ott aztán tényleg minden kész van már, itt meg csak az alapok működnek. Furcsállom az optimizmusukat, pedig a csapat nagy része részt vett már MMO fejlesztésben.
Sajnos a korai lelövése miatt az Apokalipszist csak 3 játszma erejéig sikerült kipróbálnom. Abból az első olyan gyorsan ért véget, hogy csak lestem. Gondoltam jó ötlet egy toronyház tetején leszállni, mert tuti el van rejtve ott valami. (Nem volt.) De lejutni nem sikerült, csak kellően nagy eséssel, ami halálosnak bizonyult.
A 2-3. játszám során meg beállítottam, a grafikát úgy, hogy élvezhető legyen, mert a távolsági fegyverek használhatatlanok voltak az FPS droppjaim miatt. (gyenge már a gépem) De azért közben rájöttem a páncélok javítására, meg, hogy mindegyik másik skillt ad. Szóval jött volna végre egy meccs, ahol esélyem is lett volna, de addigra lelőték a szervereket.
Azért majd egy-két hétvégén mindenképpen benézek még. -
Ghoosty
őstag
Azért ennyire nem lesz PvP a játék, mint mondjuk az Archeage. Corruption rendszert pont azért hozták létre, hogy a PvE játékosok is megtalálják a számításukat. Ha nem lesznek kiskapuk, akkor az ember kétszer is meggondolja, hogy 'non-combatant' játékost megtámadjon. Persze, aki viszolyog a PvP-től, az tényleg jobb, ha elkerüli.
Amúgy nem nagyon várható a közeljövőben tényleg érdekes fantasy PvE játék.
Ebből a listából az új LOTR MMO és a Magic: The gathering MMO ami még szóba jöhet, de ezekről még szinte semmit sem tudni. Szóval a megjelenésük még 3 év alsó hangon.
A többiben lehet, hogy van valami újdonság, de valahogy inkább állnék neki WoW-ozni, mint azoknak, annyira nem fogott meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vigneau interaktív lokálblogja
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Bittorrent topik
- Sok memóriát spórol a neurális textúratömörítés
- Futás, futópályák
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- weiss: Pant* rant
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- HP EliteBook 840G10 - i5-1350P!!!! nem U!!! Vadiúj!
- Dell Precision 5540 / i7-9750h / 16gb ram / 512gb SSD / Nvidia 4gb dedikált / Világitó Bill
- Lenovo IdeaPad Flex 5 - Érintőkijelző, ujjlenyomatolvasó, USB-C töltés, és ez még nem minden!
- Új, Gamer - ASRock Z690 PG Riptide + Intel I9 14900K + TeamGroup 2x16GB DDR4 3200MHz CL16
- GamerPC - RTX 3060,Ryzen7,SSD,32GB RAM
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest