-
Mobilarena
Android dual SIM szakmai mélyvíz
Az alábbi témák kitárgyalása kerülendő, mert nem ide tartozik!
Kérdésed a megfelelő topikba tedd fel:"melyik alkalmazás, ami"
"milyen tokot vegyek"
"piros hátlap hol kapható"
"honnan vegyek telefont"
Új hozzászólás Aktív témák
-
djcefre86
csendes tag
Sziasztok lenne egy kérdésem Mtk droid tools al hogyan lehet úgy lementeni a romot hogy az teljes legyen sp flash tools hoz behúzzon mondent.
Válaszotokat előre is köszönöm Üdv -
djcefre86
csendes tag
sziasztok
arra szeretnélek megkérni benneteket hogy a klón-os topik linkjét valaki ossza meg velem, mert keresgéltem de sajna nem találtam rá a fórumos dolgokban még kezdő vagyok. Egy Kínai klón Lenovo S960x (MT6572) hez kellene onnan valakitől segítséget kérnem.
Előre is kösziTovábbi szép napot
Üdv M
-
djcefre86
csendes tag
Sziasztok
Segítségre lenne szükségem egy Lenovo S960X clone kína( https://www.youtube.com/watch?v=O_9NdwXoD6E) telefonnal kapcsolatban. Elvileg az SP Tools azt írja hogy a Chip típusa MT6572. A probléma a következő se kép se hang de pc-re kötve kommunikál a géppel. Soros portként látja. Több driver-t romot kipróbálva állandóan SP_FT_Enable Dram fail-el el sem kezdődik a firmware upgrade. A http://www.needrom.com/category/lenovo/serial-s/s960/ az összes rommal próbáloztam már, de sajnos nem jutottam semmire. Sajnos nincs gyári scatter. Várom mihamarabbi válaszotokat.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - 256GB 1 ciklus 100% akku! 1 év garancia! Új készülék!
- iPhone 12 Kék 128GB
- Apple iPhone 16 Pro 1TB Fekete Titán Színben Bontatlan 12 Hó Garanciával
- Új, makulátlan állapotú Samsung Z Fold 6 256GB Tengerészkék, független, 2 év garancia
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Asus Prime A320M R5 1600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050 Ti 4GB Rampage SHIVA TT 500W