Hirdetés
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz huskydog17 #26813 üzenetére
A vulkan ugyanannyira lesz népszerű, mint az opengl volt. Attól, hogy most más nevet kapott, nem lesz kelendőbb.
Asztalira ez egy szem Doom, és 3 régebbi játék viccből berakta techdemónak. Én próbáltam Taloson. Tényleg vicc. -30% átlag fps, -70-80% min fps. 5 percet nem foglalkoztak vele.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #26813 üzenetére
Vulkan támogatást kínál a jövőben: Epic, Unity, Crytek, Amazon, Valve, id Software, Croteam, Egosoft, Oxide, Silicon Studio, Rebellion, Fish Labs, meg az openszószos motorok fejlesztői.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mlinus
őstag
válasz huskydog17 #26872 üzenetére
azta! alig várom 2025-öt!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #26872 üzenetére
Nocsak. A DXIL köré húzott infrastruktúra kinyitja a kapukat? Végül is mind a DXIL, mind a SPIR-V nyílt forrású. A fordítók tehát szabadon felhasználhatók, így már csak egy DXIL->SPIR-V konverter kell. Nem elegáns, de tökéletesen működőképes. Gondolom a DX11-et is azért dobják el, hogy a D3BC-t kizárják a fejlesztésből.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #26956 üzenetére
Érkező játèk van?
-
titán
válasz huskydog17 #26956 üzenetére
Már csak a mihez képest a maradt üresen. A telefonos opengl es-hez képest.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #27086 üzenetére
Ahogy nézem ez a játék tényleg újra lett dizájnolva. Ha ez történik, akkor elég sok tartalom cserére kerül, tehát nehéz összehasonlítani az előzővel, mert már nem az eredeti tartalom köszön vissza mondjuk egy új leképezővel.
A textúrák közötti különbség is csak ebből adódhat, mert méretben a legtöbb textúra felbontása a kétszeresére nőtt. Kérdés, hogy az új textúrákat ki készítette. Lehet, hogy nem ugyanannak a partnernek adták ki a munkát. Viszont ez nem technikai szintű dolog, hanem pusztán az új partner nem végez olyan jó munkát a rajzolás terén. Ettől még pusztán a számok mezején, tisztán technikai értelemben az új verzió mindegyik korábbi portnál jobb minőséget prezentál, egyszerűen mindenből több van. Innentől kezdve az egész egy dizájnkérdés.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45997568
törölt tag
válasz huskydog17 #27108 üzenetére
Megnezve a video elso harmadat (!) a viz szine jobb az originalban, aztan valahogy hol az eredeti, hol a felujjitott "tetszett", bar egy eleve hanyadek sz@r-on ilyen keshegyre meno vitat folytatni
Az meg teljesen szubjektiv kinek mi tetszik, ha Abunak a zold viz tetszik a kek helyett (hullamzassal-habzassal), lelke rajta, remelem PH elkuldi majd nyaralni Zakynthos-ra, ott elmegy majd a roncs obol-be, uszik egyet ott is a vizben es egeszen biztos vagyok benne hogy a kek lesz utana a kedvenc vizszine. Nem feltetlen kellene meggyozni egymast arrol hogy kinek mi tetszik, egyeni ertekitelet jo dolog
A 9 a 10 bol meg legyen 8 a 10-bol csak mert( , vagy inkabb 7, mert a hullo is velunk van), de inkabb fel (Abu, johetnek privatban Vega infok , veled vagyunk )
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #27108 üzenetére
Azért fényesebb az új verzió, mert háromszor több pontfényforrás van benne, mint az eredetiben. Az UE3-ban korlátozott volt a motornak a tudása, emiatt hiába akartak valamit dizájnolni a fejlesztők, el kellett fogadni, hogy technológiailag az UE3-nak megvannak a korlátjai, és emiatt van egy maximum fényforrásszám, aminél többet nem tudnak használni. Az új verzió már az UE4-gyel készült, aminek sokkal hatékonyabb a leképezője, így el tudnak helyezni benne lényegesen több pontfényforrást, vagyis megkapták a lehetőséget a dizájnnál, hogy olyanra tervezzék a játékot, amilyenre megálmodták eredetileg, csak 2011-ben technikailag kivitelezhetetlen volt.
Miért csináljanak különdizájnolt PC-s verziót. Alig lesz olyan ember PC-n, aki megveszi, mert ezen a piacon már kijátszotta, aki akarta. Örüljünk annak, hogy egyáltalán leportolták a remastert PC-re, mert azt is mondhatták volna, hogy elég az PS4-re és X1-re is.
Egyébként egyáltalán nem történt butítás. A motorváltással történtek változások a leképezőben. Több pontfényforrást lehet használni, tehát a dizájncsapatot most már a motor képességei nem korlátozzák annyira. Emellett persze újra kellett tervezni a textúrák egy részét, mert 4K-hoz igazították a PC-s verziót, aminél nem elég az a felbontás, amit eredetileg alkalmaztak. Annak a duplája kellett bizonyos textúrákra. De a lényeg az, hogy szám szerint mindenben növekedés történt. Semmiféle butításnak a jele nem látszódik. A korábbi hsz-ben le is írtam az első pár jelenetre. Az, hogy neked jobban tetszik az előző, egy szubjektív dolog. A fejlesztők ezzel nem tudnak mit kezdeni, ők egyszerűen beleraktak mindenből többet.
A legtöbb stúdió nem házon belül csinálja a textúrákat. A People Can Fly sem. Egyszerűen vannak erre szakosodott cégek, akiknél leadod, hogy mire van szükséges, és csinálnak jó pénzért neked textúrákat.Adrian Chmielarzzal sem lenne ez más. Azt látni kell, hogy az UE3-ról olyan UE4 verzióra váltottak, hogy a textúraformátum, amit használtak eddig, kompatibilis legyen. Ez gondolom egy nagyon fontos kritérium volt, mert nem akartak minden textúrát újracsináltatni, csak azokat, amelyeknél a nagyobb felbontásra a 4K felbontás miatt feltétlenül szükség volt. Így viszont persze én sem értem, hogy mi kerül ebben 50 dollárba, de a Gearbox egy kapzsi kiadó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #27157 üzenetére
Brutálistól messze van. Meg kell nézni a friss gameplay trailert...
A szellemi értek ettől függetlenül kiváló ,hogy ha valóban két ember hozta össze.
Egy remakenek meg min ilyennek kéne lenni Tomb Raider the Dagger of Xian Remake (Mondjuk ezekkel csak az a baj ,hogy sosem készülnek el )
Next PC Upgrade: 2022
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #27159 üzenetére
"A Dagger of Xian Remake tényleg szép, azt mondjuk egyetlen ember csinálja UE4-el. " Jó lehet így élni ,hogy totál felesleges valami ennyire rettenetesen sok időt őlsz bele... Mert a SE úgy se engedi majd ,hogy legyen ebből bármi... Ahogy a többi cég se engedi hogy a szarjukat egy noname személy sokkal jobb formában adja ki INGYEN. De ha neki jól esik csinálja csak semmi értelme.
Next PC Upgrade: 2022
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #27170 üzenetére
Azt szoftveresen meglehet oldani, egyes gyártóknak már tavaly is sikerült és nem kellett "új" széria hozzá: [link]
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz huskydog17 #27170 üzenetére
DXVA-ra ez magyarázat lehet. A TPU-s tesztre nem, az a +30% fogyi eléggé brutál.
[ Szerkesztve ]
solfilo
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #27170 üzenetére
Új a memóriavezérlő, ettől lett egy új órajelállapot a memóriára, és új az UVD, olyan az egység, amiben vannak post-processhez dedikált fix-funkciós blokkok, így ezt a munkát már nem a shaderek csinálják. Ettől esik a fogyasztás. Az egész hardveres változás, mert az említett két blokkot kicserélték. Ezért nevezték el a lapkát Polaris 20-nak. Kapott még egy új AVFS módot is, amivel a gyári tuningos megoldások elmehetnek 1400 MHz körüli tempóra. Emiatt maga a TDP keret is megnőtt, hogy legyen mozgástér a gyári tuninghoz. Emellett ráoptimalizálták a lapkákat a Chillre. Röviden ennyi. Hosszabban majd a cikk első két oldalán.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
válasz huskydog17 #27252 üzenetére
Gondolom DX12-őt akartál írni, mert a DX11 támogatás nem meglepő.
szerk.: Elsiklottam az első mondatod felett, így már érthető.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #27252 üzenetére
Az a baj, hogy egy külön UE4 branchbe került. Ugyanígy van Hairworks, VXAO, Flame, Turbulence, és egy rakás eltérő branch az UE4-re. Az Epic nem engedi meg, hogy bármilyen külső gyártótól származó DRM bekerüljön a main branchbe, és ezáltal a DRM-hez kötött effekteket sem tudják ott szállítani. Ugyanez lesz ennek is a sorsa, mint a fenti sok másik, UE4-be DRM-mel integrált effektnek. A fejlesztők többsége nem kockáztatja meg, hogy nem hivatalosan supportált branchre menjenek, inkább nem érdekli őket az effekt.
Ennek akkor lenne igazán áttörő hatása, ha szimplán egy MIT-szerű licenc mellett felkerülne az effekt a GitHUB-ra, tehát nem úgy, hogy ott a forrás, de bele nem nyúlhatsz, mert a DRM a módosítást nem engedi lefutni, hanem úgy, hogy vidd a forrást, nincs DRM sem és integrált a main branchbe, hogy minél többen használhassák. Ilyen formában sajnos halottnak a csók.
Egyébként az jó hír, hogy a DRM-tól megszabadulhat egy GameWorks effekt. A HBAO-t már megkapta az Epic DRM nélkül, és láss csodát be is építették a main branchbe, de persze közben jelentősen átírták, így sokkal gyorsabban is fut.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
válasz huskydog17 #27410 üzenetére
Ezt linkelnéd? Mármint hogy a PH szerint a Vega a Volta ellen megy, Pascal neki nem ellenfél.
solfilo
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #27410 üzenetére
A vega max az 1070 est nyomja le. Foltozgatott furi ixx.
[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
válasz huskydog17 #27423 üzenetére
Igaza van a Mesternek Bar gondolom itt elsosorban a technologiai szintrol beszelunk, a teljesitmenyt meg majd meglatjuk ha megjelenik.
-
veterán
válasz huskydog17 #27423 üzenetére
Köszi! Egyet értünk, hogy az ilyen kijelentésekkel óvatosabban kéne bánni, vagy odaírni, hogy bizonyos esetekben. Én magam részéről annak is örülni fogok, ha a Vega eléri átlagosan a GTX 1080Ti szintjét.
solfilo
-
Yutani
nagyúr
válasz huskydog17 #27708 üzenetére
Vajon honnan jött a 11% csökkenés az előző negyedévhez képest?
#tarcsad
-
smkb
őstag
válasz huskydog17 #27708 üzenetére
Jó erős Q1-et zártak. YtoY 50% al ugrott a Gaming részleg bevétele, úgyhogy a VGA eladások, főleg a magas profitúak düböröghettek, ami egy első negyedévhez képest elég impresszív. Tovább nőtt a profit hányad is. 500m usd profitot termeltek ki.... szó szerint fürdenek már a pénzben. Az még érdekesebb, hogy a bevétel YtoY 50%-os növekedése mellett a profit viszont 2.5% szerese az előző évi azonos időszakhoz képest. Mivel a Gaming továbbra is 53%-at adja a cég összbevételének (és még nőtt is a részesedése a teljes portfólión belül), jelzi, hogy mennyire brutálisan kifizetődő, és jó piac a pc dvga, és mennyire jól megéri ott jól szerepelni (az AMD konzolpiaci profitja ehhez képest vicc). A tavalyi rekord év után, az idei, ahogy írja is az anand, ilyen negyedéves kezdéssel, kirobbanóan erős lehet.
Jah... és még 82m usd osztalékot is fizettek ebben a negyedévben. Na ez az a pénzügyi tevékenység, amit AMD részvényesek max a Wikipediaban olvashatnak, mivel lassan 10 éve nincs profit, csak veszteség. Az ebben a negyedévben az NV által fizetett osztalék, emlékeim alapján, nagyobb, mint amennyi profitot úgy termelt az utóbbi 5-6 évben az AMD, ha csak a pozitív negyedéveket nézzük...
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #27779 üzenetére
Nem veszünk konzolt.
-
mcwolf79
veterán
válasz huskydog17 #27779 üzenetére
Majd bánatunkban könnyes szemmel játszunk egy kicsit a Horizon Zero Down-nal vagy az Uncharted 4-gyel, hátha feledteti a fájdalmat, hogy csak 30 fps-sel megy a Prey
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #27796 üzenetére
Megnezem gtx 970 el mit alakit. Nem birta a max grafikat.
[ Szerkesztve ]
-
mlinus
őstag
válasz huskydog17 #27796 üzenetére
ezt én is meg tudom erősíteni. 7700k / 1080ti kombóval 4k-ban, ultrán, FXAA-val mindenhol stabil 60 fps. 3 óra játék után egyszer se láttam az fps számlálót 60 alá csúszni.
a patch előtt high preseten játszottam, de még úgy is beesett az fps ha sok autó volt a képernyőn, illetve ha a város közepén volt verseny. Most már ezekben a helyzetekben is stabil az fps. Bárcsak így adták volna ki!
-
Locutus
veterán
válasz huskydog17 #28152 üzenetére
Ennyivel megjelenés után igazából...
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #28156 üzenetére
Nekem is gyorsult a gtx 1080 alatta, jelentősen megnövekedtek a minimum fps-ek.
[ Szerkesztve ]
-
Locutus
veterán
válasz huskydog17 #28177 üzenetére
Pedig hogy keresi mindenki őket.... ja nem
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #28177 üzenetére
Banyaszok megveszik mindet ajemdee meg hulyere keresi magat visszamennye!!
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #28181 üzenetére
Ez van ilyen ez a bitcoin, a nem letezo aranynal is dragabb bullshit. Xd
-
Petykemano
veterán
válasz huskydog17 #28177 üzenetére
Lehetséges, hogy nem gyártanak már annyit, hanem inkább ryzent, meg vegát
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Yutani
nagyúr
-
Attix82
őstag
válasz huskydog17 #28527 üzenetére
Elég gyenge grafika.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #28527 üzenetére
Nothing to see here. Nem az OpenGL számít, hanem ahogy használják. Valójában az OpenGL az nem egy, hanem több API, mert nem fogalmaz egyértelműen a szabvány, így az implementációk némileg eltérnek. Amiért az AMD így viselkedik az abból ered, hogy az ilyen free projekteket az NV nem igazán támogatja. Elhajtanak a picsába, mert nem tudnak pénzt lehúzni rólad. Emiatt amikor az optimalizálásra kerül a sor vannak az Intel és az AMD-nek az OpenGL-re vonatkozó ajánlásai azok, amiket lehet követni, mert az NV dokumentációi nem érhetők el publikusan. Na most ha az Intel és az AMD leírásai alapján írják a modifikációt, akkor annak ilyen hatása van az NV OpenGL implementációjára. Tisztán látszik, hogy a skálázódás NV-n nem működik jól. Miért is működne, amikor egy ingyenes modifikáció fejlesztője nem tud hozzáférni az NVIDIA dokumentációihoz, tehát senki sem mondja meg neki, hogy mi a jó a GeForce-nak és az NV OpenGL driverének.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #28596 üzenetére
Az nem hiba, hanem a dithering jelenség. Az MSAA segít rajta, de nem tünteti el, esetleg a driverben a mintázatszűrés minőségét kell a normálról vagy a magasról a teljesítmény opcióra rakni, mert az van a dithering minimalizálására kalibrálva. Viszont ilyen formán a textúrák lesznek egy picit mosottabbak. Szóval ez egy vagy-vagy dolog. Az AMD azt csinálja, hogy a user eldöntheti, hogy milyen legyen a mintázatszűrés. Per game alapon érdemes beállítani, mert az egyik játéknak az egyik, míg a másiknak a másik a jó.
Ami egyébként eltünteti a ditheringet az az advanced blending bekapcsolása a játékon belül. Ez egy jóval fejlettebb OIT megoldás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #28598 üzenetére
De megvan ugyanez a jelenség minden hardveren, csak az NV-nél a driver alapból olyan mintázatszűrést használ, ami elmossa a textúrákat. Olyan mintázatszűrést, amilyen a Radeon Software alapértelmezettje nem tudsz beállítani, mert a WHQL képminőségtesztjéhez igazított szűrési profilt már nem tartalmaz a GeForce driver. Régen tartalmazott, csak a Microsoft ma már nem minősíti a meghajtókat a képminőség alapján, ezért kivették. Az AMD-nél azonban még mindig a Microsoft ajánlásai az alapértelmezettek, és a felhasználó számára a többi profik opcionális. Ha olyan szűrést szeretnél, amilyen az NV-é, akkor kapcsold át a mintázatszűrési profilt a "teljesítmény" opcióra. Műhelytitok, hogy a "magas" opció az Intel szűrési minőségéhez van igazítva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Dtomka
veterán
válasz huskydog17 #28596 üzenetére
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #28618 üzenetére
Az súlyos, hogy egy fejlesztő ne ismerje a dithering pattern eljárás mellékhatását. Szóval a helyzet az, hogy ez nem hiba, nem lehet javítani, maximum segíteni rajta, de ez akkor is egy jelenség. Ha nem tetszik ez az eredmény, akkor be van építve a játékban egy alternatív megoldás, ami a dithering pattern helyett OIT-t használ. Ez advanced blending néven fut.
Esetleg használd a Radeon driveren belül a mintázatszűrésnél a teljesítmény opciót, ami ennek a jelenségnek (és a shimmeringnek) a minimalizálására van kialakítva. Az NV-n azért ilyen alapból, mert az alapértelmezett mintavételi szűrésük olyasmi, amilyen az AMD-nél a teljesítmény opció. Az AMD még kínál két extra beállítást más szűrési minőséggel. Ezek élesebb textúrákat eredményeznek, de ennek a mellékhatása, hogy egyre inkább előhozzák shimmering jelenséget és esetleg a dithering pattern eljárást jobban láthatóvá teszik.
Az advanced blending egyébként már elég jó ezeken az újabb GPU-kon, szóval érdemes eleve az OIT-t használni a dithering pattern helyett, és akkor utóbbi hiányában maga a jelenség sem jöhet elő.A jelenség egyébként számos játékban előfordul, amelyik dithering patternre építkezik az átlátszóság kezelése szempontjából. Például ilyen a Witcher 3, vagy a Two Worlds 2, de biztos van több is, csak ezekkel játszottam az utóbbi időben és ezek jutottak az eszembe. Mindegyiknél a "teljesítmény" mintázatszűrést használtam.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #28620 üzenetére
NVIDIA 16xAF - AMD 16xAF
A teljesítmény preset azért nincs alapértelmezettre rakva, mert lehet, hogy segít a shimmeringen és a más problémás jelenségeken, de a fenti kép mutatja, hogy mit csinál a textúrákkal 16xAF esetén. Ezért használja az AMD a normál presetet alapértelmezetten, aztán ha nem jó, akkor állítsd át.
A helyzet az, hogy valahol mindenképpen kompromisszum lesz. Vagy a textúrák élessége nem lesz megfelelő, vagy a shimmering és a dithering pattern. Az NV szerint fontosabb az utóbbi kettő, így a textúrák élessége beáldozható, míg az AMD szerint az élesség a fontosabb, mert például a dithering patternre ma már van más orvosság, például beépítve a Dirt 4-be is advanced belnding beállítás alatt. Viszont megértik, hogy valakinek fontos a problémás jelenségekre való reakció, így erre is adnak egy beállítást a driverben.Azt mindenki döntse el maga, hogy kinek van igaza, de ez nem fekete-fehér dolog, ahogy azt sokan hiszik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raggie
őstag
válasz huskydog17 #28625 üzenetére
Szerintem a "Track Mania" feliratot kell nézni, az ilyen kis felbontással is látható különbséget produkál.
Clint Eastwood FTW
-
#00137984
törölt tag
válasz huskydog17 #28715 üzenetére
Tökéletesség lehet igen csalóka, mert hogy nálam is megvolt néha a 60 FPS... csak erőssen ingadozott fel-le, mint papucs orrán pamutbojt. Erőssen beállitásfüggő volt, hogy némelyik játékkal nyugodtan le tudjak ülni játszani. Most kényelmesen beállitom a High-Very High beállitást, és utána csak az elmosodást csökkentem vagy kapcsolom ki (...mert zavar). Simán mennek a játékok az Nvidian, persze az árához viszonyitottan a magasabb minőségi szinten. A gond ott volt az RX 470-en, hogy az alacsonyabb minőségi szintet sem szolgálta ki maradéktalanul. Alább meg csak a konzolok látványvilága van, amire egy ilyen kártya szinte már túlzó pazarlás. Arra egy GTX 1050ti vagy egy GTX 1060 3GB-os videókártya elég lett volna. Erre többen utaltak is. A konzolok viszont erősődtek időközben, és még ebben az évben megjelenő játékok egy látványban kielégitőbb szintet fognak nyújtani. Ez a PC-n sokba fog kerülni, mert a hardverek erőforrását jobban igénybeveszi az új konzolokat meghaladó látvány és a 60 FPS elérése. Kinek szive joga elhinni, hogy ezt egy RX 470 teljesiteni tudja. Szerintem meg nem, hamár nálam ezekkel a régi játékokkal sem boldogult igazán úgy ahogyan te leírtad. Nem elvárás a magas minőségi grafikai megjelenités, de közepes-vegyesen magas (egyáltalán nem ultra) beállitásokkal boldogulni kellett volna. Nem ezt tapasztaltam nálam, ezért elengedtem az RX 470-et egy drágább és magasabb teljesitményért, amit nem kaptam meg AMD oldalon. Rosszallásomnak hangot is adtam, mert ezért van a fórum. Elmondtam a videókártyámról a véleményem, majd mivel tovább romlottak a körülmények, ezért kellett váltanom. Ezért lett Nvidia, de ez sem rajtam állt.
[ Szerkesztve ]
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #28721 üzenetére
Szerintem engedjétek el a kollegát nála egészen másképp viselkedett az az kártya mint az userek 99%-ánál.
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #29074 üzenetére
Azért be lehet lőni az első részt is úgy hogy a 980Ti-vel is csak 3x fps-t megy. Szóval tudja zabálni a gépet rendesen ha akarja az ember.
Next PC Upgrade: 2022
-
válasz huskydog17 #29305 üzenetére
Remélem nem olyan lesz mint a Ryzen-es teszt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Petykemano
veterán
válasz huskydog17 #29384 üzenetére
Miről beszélsz? Az amd pokolian lekaszabolja az alatta levő kártyákat.
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
nagyúr
válasz huskydog17 #29384 üzenetére
kicsit lehetne még kalapálni rajta. pl. hogy egynél több cpu magot utilizáljon, meg hogy a chromatic aberration ne okozzon blurt. legszívesebben felgyújtanám, aki kitalálta, hogy ezt az effektet válogatás nélkül végig kell tolni mindenen.
ja és az sem ártana, ha ez meg a többi szarjuk (motion blur) legalább a guin kikapcsolható legyen. szerencsére iniből le lehet tiltani.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#45185024
törölt tag
válasz huskydog17 #29447 üzenetére
Ezt hívják technológiának Kezelni kell azt a sok egységet.
Hű ha ezen a tesztel lenne Vega ááá....[ Szerkesztve ]
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #29906 üzenetére
Miert volt hamis a marketing?
-
veterán
válasz huskydog17 #29912 üzenetére
Szerencsére a pirosak ismét csak túl voltak hypolva..
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Ukrajnai háború
- Milyen autót vegyek?
- BestBuy ruhás topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs