Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz sayinpety #9250 üzenetére

    Az remek, hogy tetszik az AotS, de ettől az alpha még nem alkalmas a DX12 előnyeinek demonstrálására :)

    A második szakasz megosztását köszi :R Ez viszont azt is jelenti, hogy a 3 IHV közvetetten kikényszerít egy olyan vizuális komplexitást, amire a DX11 nem alkalmas. Arra, hogy ez a vizuális komplexitás megfelelő sebességgel szaladjon CPU oldalon, az nVidiának van megoldása, a másik kettőnek nincs. Az nVidia megoldása miatt csökkentenetek kell a gameplay komplexitást - míg ha az nVidia megoldása nem lenne, akkor (esetleg) nem kellene csökkenteni a komplexitást, viszont bizonyos jelenetek akkor sem mennének 4GHz-es i7-nél gyengébb CPU-n 30 fps felett, ha megfeszültök. Kellemes dilemma, és nagyon szépen látszik belőle a 3 cég piaci hozzáállása:
    "N" felhasználja a saját vásárlói bázisának erősítésére
    "A" előhúz valami innovatívat, amiből egyszer majd lesz valami, de a jelenben csak a pénzüket viszi
    "I" teljesen mást csinál, mint a többiek, és abból vagy nem lesz semmi, vagy ha igen, akkor az mindenkinek nagyon sokba fog kerülni

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz sayinpety #9250 üzenetére

    Jó hsz!, köszi a belsős infót... Egy usernek tényleg nehéz átlátni mi zajlik egy játék fejlesztéskor...de még általános programozóként sem - aki kisebb projecteken van. Az optimalizálás és portolás amúgy szerintem idegileg is nagyon fárasztó és undok egy munka nulla kreativitással. Ezt most épp saját bőrömön tapasztalom egy GPU-s compute optimalizációval. Szóval megértem, ha senkinek nincs kedve évekig szopni vele DX11 alá, még pénzért is. Meg főleg, hogy emiatt ki kell venni a már megírt kódot, vagy feláldozni a sebesség/grafika oldalán játékmenetbeli elképzeléseket.

    Ha csináltok DX12-es űrszimet, ami van olyan flash mint az Imperium Galactica volt anno... akkor rátokhagyom a lakásomat :D

Új hozzászólás Aktív témák