Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Mégis lesz Galaxy S26 Edge. Vagy nem? De!
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Huami Amazfit Bip okosóra
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			válasz  sayinpety
							
							
								#9250
							
							üzenetére sayinpety
							
							
								#9250
							
							üzenetéreAz remek, hogy tetszik az AotS, de ettől az alpha még nem alkalmas a DX12 előnyeinek demonstrálására  A második szakasz megosztását köszi  Ez viszont azt is jelenti, hogy a 3 IHV közvetetten kikényszerít egy olyan vizuális komplexitást, amire a DX11 nem alkalmas. Arra, hogy ez a vizuális komplexitás megfelelő sebességgel szaladjon CPU oldalon, az nVidiának van megoldása, a másik kettőnek nincs. Az nVidia megoldása miatt csökkentenetek kell a gameplay komplexitást - míg ha az nVidia megoldása nem lenne, akkor (esetleg) nem kellene csökkenteni a komplexitást, viszont bizonyos jelenetek akkor sem mennének 4GHz-es i7-nél gyengébb CPU-n 30 fps felett, ha megfeszültök. Kellemes dilemma, és nagyon szépen látszik belőle a 3 cég piaci hozzáállása: Ez viszont azt is jelenti, hogy a 3 IHV közvetetten kikényszerít egy olyan vizuális komplexitást, amire a DX11 nem alkalmas. Arra, hogy ez a vizuális komplexitás megfelelő sebességgel szaladjon CPU oldalon, az nVidiának van megoldása, a másik kettőnek nincs. Az nVidia megoldása miatt csökkentenetek kell a gameplay komplexitást - míg ha az nVidia megoldása nem lenne, akkor (esetleg) nem kellene csökkenteni a komplexitást, viszont bizonyos jelenetek akkor sem mennének 4GHz-es i7-nél gyengébb CPU-n 30 fps felett, ha megfeszültök. Kellemes dilemma, és nagyon szépen látszik belőle a 3 cég piaci hozzáállása:
 "N" felhasználja a saját vásárlói bázisának erősítésére
 "A" előhúz valami innovatívat, amiből egyszer majd lesz valami, de a jelenben csak a pénzüket viszi
 "I" teljesen mást csinál, mint a többiek, és abból vagy nem lesz semmi, vagy ha igen, akkor az mindenkinek nagyon sokba fog kerülni
- 
			
			  Ren Hoek veterán válasz  sayinpety
							
							
								#9250
							
							üzenetére sayinpety
							
							
								#9250
							
							üzenetéreJó hsz!, köszi a belsős infót... Egy usernek tényleg nehéz átlátni mi zajlik egy játék fejlesztéskor...de még általános programozóként sem - aki kisebb projecteken van. Az optimalizálás és portolás amúgy szerintem idegileg is nagyon fárasztó és undok egy munka nulla kreativitással. Ezt most épp saját bőrömön tapasztalom egy GPU-s compute optimalizációval. Szóval megértem, ha senkinek nincs kedve évekig szopni vele DX11 alá, még pénzért is. Meg főleg, hogy emiatt ki kell venni a már megírt kódot, vagy feláldozni a sebesség/grafika oldalán játékmenetbeli elképzeléseket. Ha csináltok DX12-es űrszimet, ami van olyan flash mint az Imperium Galactica volt anno... akkor rátokhagyom a lakásomat  
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple asztali gépek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Anime filmek és sorozatok
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Assetto Corsa EVO
- OLED monitor topic
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- További aktív témák...
- 32 GB-os DDR5 laptop RAM garanciával
- Macbook Pro 2019 // i7 // 16/512GB // Számla+Garancia //
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3063
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
								 
							
 Ez viszont azt is jelenti, hogy a 3 IHV közvetetten kikényszerít egy olyan vizuális komplexitást, amire a DX11 nem alkalmas. Arra, hogy ez a vizuális komplexitás megfelelő sebességgel szaladjon CPU oldalon, az nVidiának van megoldása, a másik kettőnek nincs. Az nVidia megoldása miatt csökkentenetek kell a gameplay komplexitást - míg ha az nVidia megoldása nem lenne, akkor (esetleg) nem kellene csökkenteni a komplexitást, viszont bizonyos jelenetek akkor sem mennének 4GHz-es i7-nél gyengébb CPU-n 30 fps felett, ha megfeszültök. Kellemes dilemma, és nagyon szépen látszik belőle a 3 cég piaci hozzáállása:
 Ez viszont azt is jelenti, hogy a 3 IHV közvetetten kikényszerít egy olyan vizuális komplexitást, amire a DX11 nem alkalmas. Arra, hogy ez a vizuális komplexitás megfelelő sebességgel szaladjon CPU oldalon, az nVidiának van megoldása, a másik kettőnek nincs. Az nVidia megoldása miatt csökkentenetek kell a gameplay komplexitást - míg ha az nVidia megoldása nem lenne, akkor (esetleg) nem kellene csökkenteni a komplexitást, viszont bizonyos jelenetek akkor sem mennének 4GHz-es i7-nél gyengébb CPU-n 30 fps felett, ha megfeszültök. Kellemes dilemma, és nagyon szépen látszik belőle a 3 cég piaci hozzáállása: 
								


