- Oroszok csomagolják ki a még be nem mutatott iPad Pro M5-öt
- Íme, a Moto X70 Air, vagyis Motorola Edge 70 minden oldalról
- Akciófigyelő: Komoly kedvezményekkel és ajándékokkal startol a Xiaomi 15T széria
- Bemutatta az Apple a Powerbeats Fit fülhallgatót
- Amikor a fókusz egy stapatelefon óraképernyőjén van
- Apple iPhone Air - almacsutka
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Apple iPhone 17 - alap
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ilyen lesz a Galaxy S26 Ultra
- Végre egy tényleg jó Duotts bringa! - E29 teszt
- Akciófigyelő: Komoly kedvezményekkel és ajándékokkal startol a Xiaomi 15T széria
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Apple Watch
Új hozzászólás Aktív témák
-
gainwardgs
veterán
válasz
huskydog17 #48134 üzenetére
Amd-nél már megszokhattad, csak a magyarázkodás van
-
gV
őstag
válasz
huskydog17 #48134 üzenetére
rendben. akkor ez az AV sara. jól besz..ta a CB-t a rossz változattal.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #48134 üzenetére
De 67% nekik is a Quality, csak van valami bug, ami miatt nem skálázódik a sebesség. Nem tudják, hogy hol. Ők már a DirectSR implementációt használják, így gyanítják, hogy ott van valami gabesz. A Microsoft azt javasolta nekik, hogy használjanak újabb Agility verziót, hogy el tudják érni natívan az FSR-t, mert az garantáltan nem ront a sebességen, egyébként meg a driverek a ludasak, és nem tudják program oldalról megoldani. Viszont az Intel és az NV szerint a játék a hibás, és a driverek jók. Az AMD meg azt javasolja, hogy implementálják az új Agility-vel natívan az FSR-t, mert azzal nem is megy ki a program a driverig. Itt állunk most. Kb. mindenki egymásra mutogat, és mivel nincs elérhető profilozó az ilyen jellegű, új API-t használó munkafolyamatra, nem tudják eldönteni, hogy kinél van a hiba.
Valószínű egyébként, hogy valami az Agility betöltőmoduljában van, mert az azért eléggé durva lenne, hogy mindhárom cég drivere ugyanazt a hibát tartalmazza. Csak a Microsoft nem akar ennek a körmére nézni, mert nekik az lenne az érdekük, hogy a DLSS-t és az XeSS-t is natívan tudják implementálni, és ha elkezdenek jönni azok a játékok, amiknél az FSR skálázódik, de a DLSS és az XeSS nem, akkor az NV és az Intel esélyes, hogy ugyanúgy odaadja a kódot natív Agility implementációra. És akkor nem is kell a driver tovább. Szóval elképzelhető, hogy az MS tudja hol a gond, csak addig akarja taknyosra szopatni a renitenseket, amíg nem ugrálnak a kedvük szerint. És alapvetően az MS-nek haszna lenne a natív implementációból, mert akkor azokat tudnák majd szállítani Xboxra is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- HP 14 Pavilion FHD IPS i5-1135G7 4.2Ghz 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Graphics Win11 Garancia
- OnePlus 13 Gyors teljesítmény és modern dizájn Midnight Ocean 16/512 GB
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Samsung Galaxy Z Fold 6 Silver Shadow Hajlítható csúcstechnológia, AI extrákkal 2028. 01.24 Gari
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3521
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest