Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz zovifapp111 #34187 üzenetére

    Ilyen formában biztos nem. Ez az NV-nek is egyre kevésbé éri meg. Azzal nem mennek sokra, hogy prémium fícsőrnek tartják. A HDR-es G-Sync esetében nem sok céget győztek meg. Az Acer és az ASUS, ennyi. És ez már probléma nekik, mert például a prémiumért azért egy monitorgyártó elvárná, hogy többet tudjon, mint a FreeSync 2. De ehhez képest az NV megoldásából hiányzik a direkt tone mapping, illetve a Windows bugos HDR pipeline-ját kell használni a maga lilás beütésével. Értem, hogy prémium, csak nem tudni, hogy mire? A lilás árnyalatra? A direkt tone mapping hiányában a nagyobb késleltetésre és a kötelező kijelzőoldali tone mappingra? És akkor az ASUS és az Acer rak rá majd ezer dollár prémiumot, hogy a maguk oldalán azért ne legyen nagy kockázata ennek, így gyorsan visszahozza a beleölt pénzt, amire az európai kereskedők még raknak vagy 800 eurót, mert a luxuskategóriát luxushaszonnal árulják ugye. Legalább a Windows pipeline-ját meg kellene kerülnie az NV-nek, és akkor a lila árnyalat elkerülhető lenne, csak ez annyira körülményes, mert arra kell az NVAPI-ba egy kiegészítés, ami támogatná azt, hogy a játék egy meghajtóoldali pipeline-on kiküldje a képet, és ha már ezt megteszik, akkor amúgy mehetne rögtön a direkt tone mapping megjelenítés, tehát ott lennének, ahol a FreeSync 2, és akkor már csak arról menne a vita, hogy ér-e ez ~2000 dollárt.
    Az MS-től nem tudom, hogy mennyire lehet amúgy a lilás beütésre megoldást várni. Az a vicc, hogy Xbox One-on ők is az AMD pipeline-ját használják, annyira jól sikerült a sajátjuk. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák