- iPhone topik
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- iOS alkalmazások
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
válasz
gtamate2 #10354 üzenetére
Az a baj, hogy számos esetben teljesen elrugaszkodnak az elvárások attól, amik a cikkekben megszületnek. Ez sok esetben annak köszönhető, hogy van egy júzer réteg, aki sportot űz abból, hogy kiragadott mondatokat kiforgat, felnagyít, majd ez alapján beindul a fika hadművelet.
Természetesen van egy olyan réteg is, aki többet akar belelátni azért, mert az AMD-vel szimpatizál, és van egy olyan réteg is, akinek egyszerűen a szövegértelmezés, feltételes mód felfogása nem megy, vagy csak szimplán kiragad egy grafikont, és azt vetíti ki mindenre.
A Mantle az elejétől fogva a CPU limit problémáinak megoldásáról szólt, nem az volt a lényeg, hogy hány játék jön majd Mantle alatt, hanem az, hogy milyen változásokat indít el. Ettől függetlenül, azok a játékok amik Mantle támogatással jöttek, az AMD tulajoknak nem okoztak csalódást teljesítményben, főleg azoknak, akik mondjuk valamelyik FX procival multiztak BF4-l. Akik meg azt várták, hogy az i7 mellett a 290X 70%-l gyorsabb lesz, azoknak szintén az első bekezdés a lényeges.
Világmegváltásról szó sem volt, ez a szóhasználat tipikus példája az első bekezdésben taglaltaknak. Lehetőségekről, években mérhető előrelépésekről, jobb hardver kihasználásról, volt szó. Senki nem mondott olyat, hogy innentől minden játék erre jön, és kapunk minden esetben 70% plusz teljesítményt.
Az pedig, hogy "mára" mi lett belőle, jól példázza a DX12 / Vulcan / LiquidVR hármas, karöltve a Win10 újításaival.
-
HSM
félisten
válasz
gtamate2 #10354 üzenetére
Nem tudom, mi számít "erős procinak", én a saját i5 4690K-mat erős procinak gondoltam 4,4Ghz-en, 16GB 2133Mhz CL11 rammal párosítva. Így pedig amit nyertem, hogy a 290-es Radeonnal High helyett fel tudtam dobni Ultra-ra a grafikát anélkül, hogy nagyon 70 alá esett volna az FPS, míg DX11 alatt ehhez kevésnek bizonyult a gép. Ezenkívül a játék "késleltetése" is a töredékére esett vissza, ami már önmagában is jelentős mértékben növelte annak élvezeti értékét.
Ja, játékdömping nem volt, de nem is arra hozták ki a Mantle-t, hanem hogy kikényszerítsék vele a DX12-t és Vulcan-t, valamint, hogy el lehessen kezdeni a játékfejlesztést ezekre az API-kra. Ezt pedig sikerült 100%-ig elérniük.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2247
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M WIFI R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800XT 16GB Zalman Z1 PLUS Chieftronic 750W
- Kezdő Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 7500 / GTX 1050Ti / 16GB DDR4 / 128SSD+1TB HDD
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- ASUS RTX 5060 Ti DUAL OC 8GB GDDR7 DLSS4 új, 3év garis eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest