Hirdetés
- iPhone topik
 - „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
 - Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
 - Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
 - 9000 mAh-s Redmi készül
 - Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
 - Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
 - Google Pixel topik
 - Milyen okostelefont vegyek?
 - Amazfit Bip 6 - jót olcsón
 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
							
							
								AsakuraDave
							
							
								#42916
							
							üzenetére
						Sok játékban ma borzasztóan korlátozva van a sugarak távolsága. Egyszerűen csak a szemed elé lövi ki, pár virtuális méterre. Ennek az oka, hogy ha olyan messzire lőné, mint mondjuk a Godfall, akkor borzasztóan zabálná a VRAM-ot az effekt. Erre a megoldása programozhatóság.
[link] - ez az előadás nagyon részletesen bemutatja, hogy mi a probléma. Felvázol rá egy potenciális megoldást, és azt is prezentálja, hogy az miért megoldás.
#42917 b. : A probléma általános. Elég sok dolognak nem úgy kellene, hogy kinézzen RT-ben, ahogy kinéz. Azért olyan az eredmény, mert 2-3 méterig vannak sugarak. Esélye sincs az RT-nek, hogy igazán jól működjön. De ugye a fejlesztők is be vannak szorítva, mert ha tovább lövik a sugarakat, akkor azért gigabájtokban fizetnek. Olyan VRAM terhelést raknak a VGA-kra, amire nincsenek felkészítve. Nincs elég VRAM rajtuk. De a megoldás nem az, hogy raksz rájuk sok GB-ot, hanem az, hogy azt a memória- és erőforrás-pazarló működést megszünteted. Ez már csak azért is fontos, mert ugye a nextgen konzolról jönnek át majd az új portok, azokban extrém geometriai terhelés lesz, és eközben akkor is számolni kell egy rakás tartalmat, ha a kamera rá sem néz. Ez butaság. Ha a rendszert erre építjük, akkor a nextgen RT-t alkalmazó portokhoz 50-60 GB-os VGA-k fognak kelleni, mert a PC-s szabványos rendszer nem tud kivágni és LOD-ot változtatni. Ezért nem alkalmaz egyik konzol sem fixfunkciós bejárási lépcsőt. Ha így tennének, akkor ott is gyűlnének ám a felesleges gigabájtok a memóriában, de ugye van a hülye brute force megoldás, és az okos. És a fixfunkciós egység ugyan jóval gyorsabb lehet, de a programozhatósággal meghatározhatod, hogy csak a szükséges dolgokat számold. Ami a teljes számítás egy töredéke lesz, mert a kamera nem lát mindent, és amit nem lát azt nyugodtan ki lehet vágni (kinek számolod, ha nem látszik?), vagy ami messze van, arra nyugodtan mehet egy alacsonyabb LOD szint, amit akár a sugár kilövése után is lehet változtatni.
 
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Valami baja van a tápomnak
 - Minőségi ugrást hozhat a One új médiaboxa?
 - exHWSW - Értünk mindenhez IS
 - iPhone topik
 - Mindenki bukja a Blackwell chipeket, ha bejön Trump terve
 - Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
 - Renault, Dacia topik
 - Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
 - Vezeték nélküli fejhallgatók
 - Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
 - További aktív témák...
 
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
 - Bomba ár! HP Probook 450 G10 - i3-1315U I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I W11 I Cam I Garancia!
 - Xiaomi 15 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
 - Playstation 4 Pro 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
 - ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
 
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
								
							

