- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mortein
tag
Köszönöm!
-
Mortein
tag
Van most valami érvényes kupon?
Előre is köszi! -
fatal`
titán
válasz
GreenWhite19 #5796 üzenetére
Szerintem azért, mert nincs jelentősége. Válaszd akkor a készpénzt, aztán fizess kártyával a futárnál. MPL mindig hoz, szerintem ExpressOne is.
A "bankkártyával az átvételkor" szerintem a boxokra vonatkozik.
Az is érdekes, hogy elvileg van PayPal, de nekem még sose engedte választani. -
fatal`
titán
válasz
GreenWhite19 #5794 üzenetére
Hova rendeled? Nem mindig engedi, nem tudom mitől függ egyébként, de legutóbb már boxba rendelve se engedett.
De nyugodtan fizess előre (persze, ha van készlet), automata a rendszer, ha törlöd a rendelést vagy nem veszed át, automatikusan visszaadja a pénzt.
-
GreenWhite19
csendes újonc
Sziasztok! Xbox-ot szeretnék rendelni az Alzától. A fizetési módoknál azonban sajnos nem engedi a a bankkártyás utánvétes fizetést. Ez tényleg így van? Komolyan nem lehet bankkártyával fizetni?
-
tvamos
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #5770 üzenetére
Koszonom a valaszokat, es a segitseget. Vegul megrendeltem a Samsung store-bol, annyira nem volt nagy a kulonbseg, hogy megerje nekem.
-
Biga123
addikt
válasz
Gregorg #5789 üzenetére
Isten hozott a webshopok világában.
Csak az nem hibázik, aki nem dolgozik.
Szerintem ennél korrektebbül nem tudtak volna eljárni. Tekintve, hogy a körúti boltban nem lehet akkora készlet h neked azonnal levettek volna egy másik gépet a polcról."(két gyermekemmel a boltban, így is elég volt már nekem)" az hogy nem bírod elviselni a saját gyerekeidet , végképp nem az Alza hibája. Én ezt annyira nem reklámoznám.
-
grizlisandor
veterán
válasz
Gregorg #5786 üzenetére
Hibás teljesítés, mint írja (#5790) CHIPman össze kell nézni a specifikációt, az Alza oldalán és a típusszám alapján a gyártói oldalról, mert lehetnek elírások.
Én úgy tudom, hogy ilyenkor az eladó dönt, hogy cseréli ilyenkor a terméket a megrendeltre, vagy visszaadja a pénzedet. Nyilván neki a pénzvisszaadás a legegyszerűbb, mikor a x ezer cikkszám közül kikeresni a helyes specifikációs laptopod neked. Nekem meg kellemetlen, mert a megrendelt eszközre lenne szükséged főleg...
-
CHIPman
nagyúr
Típusszám alapján olyan proci van a gépben, amit kiírtak, csak más típust kaptál? Vagy stimmel a típusszám, csak elírták a weblapon a procit?
-
Gregorg
tag
Adják azt, amit meghirdetnek, amire elutalom a pénzt, amire elfogadják a pénzt és amiért odamegyek. Ilyen egyszerű. Nem az én hibám, hogy nem ellenőrzik milyen terméket vesznek raktárra, milyen terméket hirdetnek meg weblapon és milyen terméket adnak ki. Főleg még nem is kedvezményes.
Aztzán hogy neked nem lehet két gyereket nem érdekel senkit. -
válasz
Gregorg #5786 üzenetére
Gondolom valaki hibázott a paraméterezésnél. Ilyenkor azt várod el, hogy a pult mögött legyártsanak neked egy olyan CPU-val szerelt gépet?
Ez kb olyan, hogy rendelsz egy 100 ezres asztali PC-t, mert látod hogy azt írja a paramétereknél, hogy van benne egy fél milliós VGA. Aztán vásárlás után kiderül, hogy nagyon nincsen benne, de Te nem elégszel meg a vételár visszaadásával, követeled, hogy most azonnal adjanak neked egy olyan gépet, amiben benne az áhított VGA.
Normális ez így szerinted? Valószínű az Alza összes alkalmazottja össze teszi a kezét, ha elkerülöd őket inkább. Kinek hiányzik ott a hiszti? Az hogy két gyereked van, meg kit érdekel?
-
Gregorg
tag
Az Alzát mától elkerülöm messzire.
Vásároltam laptopot: [link]
Megrendeltem, értementem, körúton kifizettem, átvettem, átvételkor pedig jelzem, hogy a kapott lapsoban más proci van. Forduljak reklamációhoz. ok.
Ott megvizsgáltuk a helyzetet, jelezték, hogy csak visszafizetést tudnak eszközölni, majd menjek fel az emeletre és rendeljem meg újra ezt a terméket, hátha jó terméket kapok...Jeleztem, hogy nem újat szeretnék rendelni (két gyermekemmel a boltban, így is elég volt már nekem) hanem adjanak egy olyat, vagy azzal megegyezőt amit rendeltem.
Erre nincs lehetőség, a számlát már sztornózta, rendelhetek újat, majd ezt követően a beszélgetés egy pontján megkérdezte, hogy talán kárpótlást várok e, gondolom nem akarta, hogy feltartsam.Még arra is felhívta a figyelmem, hogy a vásárló dolga lenne ellenőrizni a terméket, gondolom az árra gondolt, de sehol nem szuper akciós ár, szóval nem vagyok benne biztos.
Két hónapon belül ez a második amikor komoly hibára futnak nálam, előző egy telefon volt, ott más színűt adtak ki mint amit megrendeltem, természetesen ott is csak átvételt követően került sor ennek megtapasztalására.
Nálam teljesen nullázták magukat senkinek sem ajánlom őket.
-
depe95
tag
Van lehetőség ingyenes visszaküldésre az alzahoz? Egy termék nem hozza azt amit kellene tudnia, így elállnék a vásárlástól, viszont vidék miatt nem játszik a boltba beviszem sajna
-
-
Biga123
addikt
válasz
RudiLicenc #5780 üzenetére
Persze csak nekem a garancia mást jelent , szal kissé megtévesztő az elnevezés.(inkább biztosításnakhívnám)
Oké az apróbetűsben ott van, csakhát .
Dehát ilyen világban élünk. -
-
-
sztyue
csendes tag
Hali,
Nekem most olyan ügyem van az alza-val hogy 3 éve vettem porszívót 2 év + 3 év kiterjesztett garanciával.
Most tönkrement, visszavittem, cserélni nem tudják, pénzt fizetnek vissza.
18ezret. Pedig a Vételár 28ezer + 6000 extra garancia volt.
Telefonban azt mondták amortizációs részvisszafizetést adnak...Ilyen létezik?
Nem az egész összeget vissza kellene fizetniük?Mit csináljak? Vagy kihez forduljak? Valakinek volt már ilyen?
Gábor
-
Kissé write only, elnézést, ha zavaró:
Valakinek volt mostanában tapasztalata Hűtő vásárlásával, házhozszállításával, illetve garoztatásával?
Az emberi árban kapható +3 év kiterjesztett garancia elég szimpatikus, de ha egy hűtő elromlása esetén kell várnom egy hónapot arra, hogy legyen vele valami, akkor máris nem szimpatikus annyira.
Egyébként nagygép esetében hogy néz ki a garanciális visszaküldés? Mert az 50+ kilós hűtőt nem szívesen cipelném sehova.
-
tvamos
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #5770 üzenetére
Igen, az tenyleg jol nez ki!
-
tvamos
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #5767 üzenetére
Csak 3 ezerrel olcsobb a telo az Alzaban, mint a Vodafone-nal. Hat, en nem tudom...
-
Exodion
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #5767 üzenetére
Az LG G6-om valami sarki GSM szeru sufni javitotta anno
. Bekuldtem, hogy nem ment a gyorstoltes, visszajott ugy hogy megfurtak az oldalat 1.5mm-es furoval... biztos nem volt nekik holegfuvo
. Az alza visszaadta a vetelarat 2hettel a 2eves gari lejarta elott. Ami nalam csillagos otos volt.
-
tvamos
nagyúr
Sziasztok!
Az igaz, hogy az Alzanal Samsung telefonra nem gyari, hanem bolti gari van? Szerintetek jar ez valami hatrannyal? -
CHIPman
nagyúr
#foxpost
Visszaolvastam a topicban foxpost témában, és látom hogy más is megszívta, pedig amúgy a foxposttal soha nem volt bajom. Az alzánál lehet valami.
Rossz trackinget kap már az alza a foxposttól, és hozzám is az jut el. Nem kapok se emailt se smst, majd egy hét után jön az email már az alzától, hogy nem vettem át a csomagot.
Felhívtam őket, elvileg elírtam a telefonszámot (saját felületük van ugyebár validációval a telefonszámra, zöld pipa szerepel ha jó a szám). +36xx xxxxxxx formában lehet beírni, és ha felhívom őket arra hivatkoznak, hogy elírtam a számot, 3636 szerepel az elején, így a foxpost visszadobja az egészet.
Megrendeltem még egyszer, direkt megnéztem hogy jó legyen a telefonszám (még a fizetési módot is megváltoztattam nehogy az kavarjon be), természetesen ugyanez az eredmény. Megrendeltem másik szállítási móddal, gond nélkül megérkezett, anélkül hogy az elmentett adatokon bármit módosítottam volna. Ennyi hibás rendelés után nem lenne érdeke az Alzának kijavítani ezt a dolgot? -
fatal`
titán
Sziasztok!
Hülye kérdés, de még sosem álltam el vásárlástól. Ha egyben rendelek több terméket, de az egyik nem válik be és 14 napon belül elállnék, akkor erre van lehetőség, vagy csak a teljes rendeléstől lehet? Köszi. -
pn4hvq
senior tag
válasz
grizlisandor #5759 üzenetére
Köszönöm a tippet
Az itt feltett kérdésem után (hátha valakinek volt hasonló ügye), írtam is nekik képekkel illusztrálva. Várom a válaszukat. -
pn4hvq
senior tag
Garanciális kérdésem lenne: adott egy gamer szék, ami még a 24 hónapos garanciaidőn belül van. Mindkét karfája (könyöktámasza) valamiféle puhább műanyagból/habból van és kezd szétesni, darabok töredeznek ki belőle. Ez garanciális problémának tekinthető? A 21kg-os széket hogyan lehet visszajuttatni az Alzához? Az egész széket kell vagy elegek a karfák (gondolom, hogy egyben az egész)? És ha esetleg futár jön érte, akkor hogyan tudok egy széket becsomagolni doboza híján?
Valaki intézett már ehhez hasonló ügyet? -
JóGéza
aktív tag
Alza kupon: KARACSONYI2000
Vásárolj 2021.10.28. és 2021. 10. 31 között legalább 20 000 Ft értékben, add meg a kódot a kosárban, és 2000 Ft-os kedvezményt kapsz a rendelésre. -
csababarca
őstag
Megtaláltam.
Viszont nem stimmelnek az összegek.
11.24.-én három tételt vásároltam, a levonások ott is vannak a kivonaton.
amit most be akarnak hajtani, annak az összege nem stimmel.
75ezer van az ő rendelésükben, én 65ezret utaltam el. Ami kuponozás közben történt, lehet itt volt a bibi. Mert a rendszerükön keresztül fizettem online, ahol ugye adott általuk kért összeget fizettem be. Illetve az euro árfolyam is változhatott ennyit, akkor még.192 euró volt akkor.
Érdekes ez a sztori, mert ott van, kifizettem. CSak az összegnél van kavar...de egyébként a másik rendeléseimet is hónapok után írták jóvá, és tekintették rendezettnek. -
FireFox1996
őstag
válasz
csababarca #5750 üzenetére
Csak azt írtam, hogy kiváncsiságból megnéztem, és megadtam a bankom nevét is, hátha segített.
-
Nyx89
aktív tag
válasz
csababarca #5750 üzenetére
OTPDirekt Bal oldalon (fomenu):
Számlakivonatok, szerződések, egyéb dokumentumokKivalasztod azt a szamlat amirol akarod, a dokumentum tipusat (jelen esetben szamlakivonat), en spec 2010ig vissza tudtam menni PDF letoltheto formatumban.
-
Mr.Csizmás
titán
válasz
csababarca #5750 üzenetére
otp szellemiségét ismerve örülj az 1 évnek
-
csababarca
őstag
válasz
FireFox1996 #5748 üzenetére
Ezzel nem tudok mit kezdeni, otpnél egy év van.
De aki otp-s és tudja hogy a felületeken hogy tudom lekérdezni az ne tartsa magában:!
-
Biga123
addikt
válasz
FireFox1996 #5748 üzenetére
BB pont 5 évig tudok visszamenni a kivonatokkal.
Szerintem ő nem a kivonatokat nézte hanem a számlamozgási infókat , mert ott könnyen lehet, h a max 1 év. -
FireFox1996
őstag
válasz
csababarca #5744 üzenetére
Kiváncsiságból megnéztem az enyémet, Erste. Kapásból ott van letölthető PDF formátumban 2018-2021 éveket.
És ha lekérem a történetet, akkor még 2017 évet is tudom lekérni. -
fatal`
titán
válasz
Executioner #5746 üzenetére
Persze, a bankfiókban, pénzért.
Én erre reagáltam:
"bankszámlakivonatot ne tudj letölteni több évre visszamenőleg."
Nem tudsz letölteni. Bemehetsz a bankba és pénzért kinyomtatják. -
csababarca
őstag
nem hazudok, egy évre visszamenőleg engedi.
próbáltam a mobil applikációban is, meg a webes felületen is.
most az alza által kiállított számlát találtam meg, azon rajta van, hogy fizetve.
elküldtem nekik, de még nem reagáltak.az egész bonyodalom onnan ered, hogy egy nap két külön rendelést adtam le, két rendelési számon. Időben egymás után pár perccel, a kuponozás miatt.
külön-külön lett kifizetve, viszont a végén ők egy csomagban adták fel a két külön megrendelést, de a másik rendelési száma alatt. szerintem ez lehet a gubanc oka, ezért sem találok erről a rendelési számról semmit a leveleimben sem.
-
válasz
csababarca #5740 üzenetére
Hihetetlennek tűnik, hogy bankszámlakivonatot ne tudj letölteni több évre visszamenőleg.
-
csababarca
őstag
válasz
Mr.Csizmás #5741 üzenetére
semmit nem találok ezzel a rendelési azonosítóval a fiókomban sem.
az lehetett a probléma, hogy egyszerre küldték egy másikkal, annak a száma alatt szerintem.viszont alza fiókomban ott a számla, rajta az összeg alján nagy betűkkel: Kártyával fizetve.
akkor elküldöm ezt.
-
Mr.Csizmás
titán
válasz
csababarca #5740 üzenetére
emailben rendelés szám alapján? btw fiókban visszamenőleg ki tudják kerestetni 5? évig.
-
válasz
csababarca #5737 üzenetére
Írj nekik mindenképp, csatold hozzá amid esetleg van. Sztem nem akarod, hogy behajtó céget küldjenek rád. De amúgy biztos vmi rendszerhiba lesz.
-
fatal`
titán
válasz
csababarca #5737 üzenetére
Mindenképp hívd fel őket, szerintem valami szoftveres hiba lesz. Majdnem az egész rendszerük automatizált, így, ha nem csinálsz semmit, akkor előfordulhat, hogy rádküldik a behajtót.
-
csababarca
őstag
Sziasztok, kaptam egy fizetési felszólítást az alzától.
2019 novemberi vásárlás, természetesen ki lett fizetve, ki is lett szállítva.most meg jött egy ilyen.
fiókomban is tényleg ott van, mint kifizetetlen megrendelés.kell ezzel foglalkoznom, vagy hagyjam figyelmen kívül?
-
fatal`
titán
válasz
#24845312 #5735 üzenetére
Nem akarok más cég nevében eljárni.
"hisz úgyis rendelkezel mindennel a saját céged/vállalkozásod kapcsán."
Igen, rendelkezem, csak gariztatásnál érdekes, hogy mi az a minden, amit vinni kell."Garanciaidő tekintetében az Alzánál nincs különbség magánszemély és céges vásárló között, mindenki ugyanannyi garanciát kap."
Köszi, igazából ez volt a lényeg. -
#24845312
törölt tag
Más cég nevében hivatalosan nem járhatsz el sem az Alzánál, sem sehol máshol. Ha a cég/vállalkozás a tied, akkor meg eleve nincs ilyen gond, nincs jelentősége, hogy mit kérnek vagy mit nem, hisz úgyis rendelkezel mindennel a saját céged/vállalkozásod kapcsán. Amúgy ezt a választ szokták adni: Link
Garanciaidő tekintetében az Alzánál nincs különbség magánszemély és céges vásárló között, mindenki ugyanannyi garanciát kap.
-
fatal`
titán
Azt tudja valaki (egyelőre nem érint, de később lehet, hogy fog), hogy cégre vásárolt termék garanciáztatása az hogy működik? Kérnek valami papírt, vagy senki nem foglalkozik vele külön és ugyanúgy megy, mint magánszemély esetén?
Illetve a cégre vett dolgokra is jár az oldalon megadott, gyártói gari (pl. táp esetén éppen 10 év, ha annyi)?
-
#68216320
törölt tag
Visszaküldtem egy alaplapot bios nvram hibával eredeti csomagolásban. Több teszt volt, 100%, hogy hibás.
Most visszakaptam, a szerviz szerint hibátlan, de nem az eredeti dobozában van, hanem valami vékonyabb dobozba van beszorítva. Púpos a doboz, látszik, hogy kicsi az alaplapnak. Le van ragasztva, fel sem bontottam.
Hogy a fenébe gondolja a cég azt, hogy nem azt kapom vissza (akár hibásan, akár nem) amit átadtam???? -
FireFox1996
őstag
Tegnap délelőtti Alza rendelést, posta pontra, ma reggel máris sikerült átvennem. Tehát keversebb, mint 24 órán belül sikerült kézbesíteniuk. Ez igen piros pont jár Alzának (+postának)
-
Nikaré
őstag
válasz
RudiLicenc #5729 üzenetére
Át kellett volna adni a román "kollégáknak"!!!
Talán nem olyan humánusak mint itt nálunk. -
-=RelakS=-
veterán
válasz
RudiLicenc #5729 üzenetére
Őket tuti nem érdekli, vissza tudják-e küldeni a cuccot vagy sem
-
-
Biga123
addikt
válasz
RudiLicenc #5727 üzenetére
Minőséget írtam nem mennyiséget . Bár még az se stimmel mert 3 kérdésre 2 válasz jött.
És az inverz csomag kapcsán elvileg még nem is helytálló a válasz. Merthogy az ingyenes.
De gondolom te is érzed a lényeget
Ezen nem fogunk összeveszni. -
-
Biga123
addikt
Tényleg nem küldött vissza még elállással senki csomagot az alzának? Nincs konkrét tapasztalat?
Érdekes ez az inverz csomi. Tènyleg 0-ás.
-
Lackooo84
nagyúr
-
fatal`
titán
válasz
torma1981 #5717 üzenetére
Jófejek és sokszor benyelik. A jogszabály szerint a szállítási költség nem jár vissza és a termék visszajuttatásáról is a vevőnek kell gondoskodnia.
#5720: Nem, a szállítási költség nem jár vissza. Viszont nem szoktak szórakozni vele, mert többe kerül a számlákkal bohóckodni a cégeknek.
-
KicsiRegő
tag
Csak akkor 0ft, ha a postán inverz csomagként küldöd, más módokon fizetős.
Itt meg is tudod nézni, a listán szerepel az Alza, és végig 0 ft-ot hoz. -
-
Biga123
addikt
válasz
Biga123 #5711 üzenetére
Kérdés:
"Elállás esetén a visszaküldésről nekem kell gondoskodnom , vagy az Alza küld futárt?És ennek költsége kit terhel?Az eredeti postaköltség is megtérítésre kerül?"
Válasz:
"Üdvözöljük!
Önnek kell gondoskodnia, Ön költsége.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,"Igazán kimerítő választ kaptam az ÜF től
-
Biga123
addikt
válasz
RudiLicenc #5706 üzenetére
Ezzel kapcsolatban van valakinek konkrét tapasztalata?
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Mr.Csizmás #5709 üzenetére
Egy dolgot elfelejtettek említeni:
A telefon emleget egy e-mailt, amiben van link, hogy hogy kérem vissza a lét. Azt viszont csak akkor küldik, ha már minden termék rendelkezésre áll(vagy inkább
? )
Végül beszéltem egy hölggyel, aki küldött egy rendelési szám tárgyú e-mailt, arra válaszoltam.
Nagy nehezen az "Írj nekünk" link is meglett, szép szürke
-
Mr.Csizmás
titán
válasz
-=RelakS=- #5708 üzenetére
legegyszerűbb, ha az accountos emailről küldesz emailt, tárgyban a rendelés számával.
vagy itt rendelést megnyit - állapot lekérdezése - egyéb - legalsó sor (ami nem gomb) "írj nekünk"
-
-=RelakS=-
veterán
Módosítottam egy már kifizetett, de még le nem szállított rendelésen, az Alza meg nagy bölcsen levonta a rendelés teljes összegét.
Ők is tudják, hogy ez nem jó, szóval megjelent egy ilyen szöveg a rendelésben:
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolattartási űrlapon vagy telefonon keresztül és válassza ki a pénzvisszatérítés módját.
Namost, hol van ez az űrlap? Az Áruvisszaküldés/számlajóváírás részre gondolhatott a költő? -
Marosko
csendes tag
válasz
-=RelakS=- #5698 üzenetére
Az új telefonszámrol behívsz hogy a regisztrációdban valtoztassák meg.
-
-
Biga123
addikt
Hali
Elállás kapcsán lenne kérdésem
Ha 14 napos elállást választok , akkor a postaköltség hogyan alakul?
Ez a rész mit akar takarni? :
"Ha a Vásárló a szokásostól eltérő fuvarozási mód választásával küldi vissza a terméket, az Alza nem köteles az ebből fakadó többletköltséget megtéríteni."
Ők küldenek futárt a viszzaküldés miatt? És azt ők állják?
Illetve az eredeti vételár + pk is visszafizetésre kerül? :
"Amennyiben a Fogyasztó eláll a szerződéstől, úgy részére a szerződés szerint kifizetett teljes összeget indokolatlan késedelem nélkül, az elállástól számított 14 napon belül, a szerződésben megjelölt fizetési módon az Alza visszafizeti."Vagy mind2 pk bukó a visszaküldésnél?
-
#24845312
törölt tag
válasz
-=RelakS=- #5698 üzenetére
Nekem egyébként megszűnt a régi számom, próbáltam is átírni az Alzás fiókomban a telefonszámot az újra, ami meg is történt, de kiküldtek egy jóváhagyási kódot SMS-ben. A régi számomra, ami már megszűnt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Futás, futópályák
- Tesla topik
- Ömlenek majd az iPhone-ok az indiai futószalagokról
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- E-roller topik
- Mobilinternet
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kódolás Qwen3-mal saját gépen, Cline AI-alapú autonóm kódolási ágenssel
- iPhone topik
- További aktív témák...
- GOPRO Hero 12 BLACK - 5.3k akciókamera - Motoros/biciklis szett (4.)
- DJI Mavic 2 Pro drón szett - 1" Hasselblad kamerával
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Dell Alienware M17 R3 Gamer notebook - i7 10750H 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN10
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- BANKMENTES , KAMATMENTES részletfizetés ACER PREDATOR HELIOS 18
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest