Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zzzz24

    csendes tag

    Sziasztok!

    Többször rendeltem aliexpresszről, és most fordult elő először, hogy egy csomagom nem érkezett meg. December közepe óta a belföldi feldolgozásra továbbítva a csomag státusza. A postával is kerestettem a csomagot, de semmi eredmény.
    Lassan lejár a vevő védelem, ezért nyitottam egy dispute-ot. Az eladó azt írta, hogy várjak néhány napot, és utána vegyem fel vele újra a kapcsolatot ha nincs változás a trackingben. Válaszoltam a levelére, hogy várok még néhány napot, de ha nem érkezik meg, akkor refundot szeretnék (a vitát is refund only-val nyitottam meg az elején).
    A kérdésem az, hogy vita részletes oldalán jobb oldalt az eladó oldalán, a proposal: no return & no refund jelent meg az üzenete felett, az én oldalamon pedig a proposal: refund only.

    Attól tartok, ha elfogadom a válaszát accept-el, akkor végül kicsúszom a vevővédelemből a közeledő határidő miatt. Mit érdemes ilyenkor tenni, utasítsam el ezt a választ? (jan24-én az aliexpressz avatkozik már be ha nem jutunk előrébb)

    Hogyan szokott ez működni?

    Köszönöm a segítséget!

  • zzzz24

    csendes tag

    válasz Sinisi #16622 üzenetére

    Úgy látom még lenne idő...
    If your order does not arrive on 2017-01-27, you can apply for a refund by opening a dispute.

    A tracking number: RS702249483NL

    Az ő válasza:

    Proposal: Refund Only US $0.00
    Dear,
    Thank you for your support
    Your tracking number is RS702249483NL you can track it via http://www.17track.net/zh-cn Pls check it later ,as it needs 7-10 days to update.Pls kindly wait few days for the renew that Pls kindly wait for it and then contact the local post office for that ,if no paracel ,we will give the compesation to you
    please contact us freely if you had any other question for assistance.

    Szerintetek elfogadhatom, vagy utasítsam vissza?

    Ha ezt elfogadom, akkor nyithatok még újat jan 27-én is?

    Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák