- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzzz24
csendes tag
Sziasztok!
Többször rendeltem aliexpresszről, és most fordult elő először, hogy egy csomagom nem érkezett meg. December közepe óta a belföldi feldolgozásra továbbítva a csomag státusza. A postával is kerestettem a csomagot, de semmi eredmény.
Lassan lejár a vevő védelem, ezért nyitottam egy dispute-ot. Az eladó azt írta, hogy várjak néhány napot, és utána vegyem fel vele újra a kapcsolatot ha nincs változás a trackingben. Válaszoltam a levelére, hogy várok még néhány napot, de ha nem érkezik meg, akkor refundot szeretnék (a vitát is refund only-val nyitottam meg az elején).
A kérdésem az, hogy vita részletes oldalán jobb oldalt az eladó oldalán, a proposal: no return & no refund jelent meg az üzenete felett, az én oldalamon pedig a proposal: refund only.Attól tartok, ha elfogadom a válaszát accept-el, akkor végül kicsúszom a vevővédelemből a közeledő határidő miatt. Mit érdemes ilyenkor tenni, utasítsam el ezt a választ? (jan24-én az aliexpressz avatkozik már be ha nem jutunk előrébb)
Hogyan szokott ez működni?
Köszönöm a segítséget!
-
zzzz24
csendes tag
válasz Sinisi #16622 üzenetére
Úgy látom még lenne idő...
If your order does not arrive on 2017-01-27, you can apply for a refund by opening a dispute.A tracking number: RS702249483NL
Az ő válasza:
Proposal: Refund Only US $0.00
Dear,
Thank you for your support
Your tracking number is RS702249483NL you can track it via http://www.17track.net/zh-cn Pls check it later ,as it needs 7-10 days to update.Pls kindly wait few days for the renew that Pls kindly wait for it and then contact the local post office for that ,if no paracel ,we will give the compesation to you
please contact us freely if you had any other question for assistance.Szerintetek elfogadhatom, vagy utasítsam vissza?
Ha ezt elfogadom, akkor nyithatok még újat jan 27-én is?
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...