- Milyen okostelefont vegyek?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2526 üzenetére
Nekem úgy rémlik, hogy van valami időkorlát, talán 1 hét, passz. Abban igazad van, hogy jóval egyszerűbb, ha visszakéred a pénzed. Egyébként nekem már volt ilyen, hogy amikor bejelentettem, már aznap elküldték futárral, és néhány napon belül itt volt az új. Ez mondjuk valszeg kivételes eset. Sok mai bolt nem tart raktárkészletet, aztán újra meg kell rendelniük a nagykertől, amitől heti 1x vagy 2x hozzák csak el, szóval 1 hét simán benne van a pakliban.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2524 üzenetére
Miért kérném vissza a pénzt, ha egyébként jó az adott model, csak selejtet adott a cég? Sokan szórakoztak azzal, hogy forgatják a selejtet a vevők között, mindegyiknek kiküldik ugyanazt, aztán váratják őket hónapokat. Valszeg olyasmi lehetett a dologban, hogy nem volt raktáron az adott termék, esetleg bepróbálkoztak, hogy hátha benyeli a fogyasztó garanciálisan és kivárja az idejét, vagy talán észre sem veszi a hibát. Pár éve került be a köztudatba, mióta volt pár per belőle, hogy ezt így nem lehet, és kötelező a csere ebben az esetben, pedig már 15 éve benne van a törvényben. Nekem konkrétan hibás monitort küldtek, ami jóval meghaladja értékben a 10k-t, és általában ritka az, amikor olcsóbb dolgokat vásárolok újan, egy táp 30k, egy cpu 50k, egy alaplap 30k, memória 40k, ház 30k, még egy vinyó is 12k legalább...
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2520 üzenetére
"Én csomagküldéssel szoktam vásárolni, de ha eleve hibás terméket kaptam valahonnan, akkor én mindig vissza szoktam inkább kérni az árát, nem szoktam garanciáztatni küldeni." - Eleve hibás terméknél ha 3 napon belül meghibásodik, akkor kötelező a csere vagy a pénz visszafizetés, nem garizhatnak meg várathatnak hónapokat. Most már lehet, hogy nem 3 nap van, még 5 éve annyi volt. Iponnal volt ilyen ügyem, aztán a végén elállás lett a dologból, és levonták a visszakapott pénzből a vissza futárt, ami 3-5k közötti összeg volt. Azóta is felcsesz.
Fel is jelentettem őket, hogy náluk nem működik a csere és hogy 2-3 hónap mire felszólítással fizetnek, de a fogyasztóvédelem le se sz*ta. Nagyjából ennyit érnek, jobb óvatosnak lenni, hogy honnan vásárolsz, mert ha bukta van, akkor szinte biztosan elúszik a pénzed, és senki nem véd meg...
-
-
TIT
veterán
válasz
#24845312 #2492 üzenetére
A boltok nekem mindig számát adnak,ez a baj,fenének írják rá a címet tök feleslegesen.
Edigitalnál moncsit vettem arra pedig hivatalos lg gari van szerencsére,meg volt egy garis intézés velük amit alig akartak elismerni,hogy rossz és még a főnök is genya volt,meg fenyegetőzött.
Mall azt írta kb.2-3 éve,hogy náluk mindenre 2 év a gari de soha többet tőlük a cseh bill.után.volt velük a balhé is. -
-
TIT
veterán
válasz
#24845312 #2488 üzenetére
Mert a számla a gari.
5150: Én is 2008-ban gariztattam a router és fél perc múlva jött a srác,hogy rossz és levásárolhattam,de kp.vissza is ment volna.
Most meg haver 2x vitte vissza a tp-link 740-est és mondták 1 hét és hívják,persze,hogy nem hívták,sőt rá se néztek a routerre pedig 1 perces művelet.
Haver corsair egerére mondták,hogy nuku gari mert repedt az oldala a gombnál belül,érdekes+koszos.
Ezt átvételkor nem látta?
Elvileg a corsair mondta a törést.
1x volt valami gondom és írtam a főnöknek és megoldódott.
Ez is 7 éve volt kb.azért ismerem mert állásinterjún voltam,persze azzal is jól megszivattak mert más munkakörbe akartak felvenni,persze nem vettek fel,azt viszont igen aki sapphire helyett kihoz egy giga vidikarit. -
chopin42
őstag
válasz
#24845312 #2469 üzenetére
Nekem mindössze egy szar szürkeimportos vinyót adtak el, bár én voltam a hülye, de egy évnél több garit sehogy sem tudtam rá kicsikarni. Gyárilag 2 év gari volt rá, beszéltem a toshibával, aqua-val,m mindenkivel, végül a toshiba jelezte, hogy sajna mivel nem ők hozták be, csak egy év jótállás, csókolom.
Fogtam, elálltam a vásárlástól, megvettem apróról...olcsóbban, megbízható eladótól. -
-
#24845312
törölt tag
válasz
#24845312 #2450 üzenetére
Jelenleg ott tart az ügyem, hogy sem az e-mailre nem válaszoltak péntek óta, sem telefonon nem tudtam őket elérni, ezen kívül természetesen a reklamációt sem lehet továbbra sem elküldeni az oldalukon keresztül sem, illetve a termék visszaküldési része sem működik az oldaluknak. "Profi" egy banda.
-
TIT
veterán
válasz
#24845312 #2448 üzenetére
Akkor az hamisítás,csalás,károkozás...normálisak ezek?
Ha a géped tönkrevágja kifizetik a kárt?
Ez megéri nekik?Csomó vásárlót veszítenek.
Még jó,hogy a vgá-val nem volt semmi gondom velük.
Vidd be az üzletbe a XIII.-ba és vágd a fejükhöz.
Szlovák,román cégekkel csak a baj van. -
#24845312
törölt tag
válasz
#24845312 #2445 üzenetére
Sem a 12V-os ágon leadott amper érték nem egyezik, sem a csatlakozók. Konkrétan az SP300-A 18A-t tud a 12V-os ágon, míg az SP500-A 34A-t. Ezen felül a kisebbik tápon nincs egyetlen darab Pci-Expressz (VGA) csatlakozó sem, és csak 4 pines a CPU csatlakozó is. A nagyobbik tápon van 2 db Pci-Expressz (VGA) csatlakozó, és 8 pines a CPU csatlakozó is.
Természetesen a termék visszaküldés sem működik az oldalukon, mert az adatok többszöri, hibátlan kitöltése után is a "Nem sikerült elküldeni az alkalmazást." hibaüzenet fogad! -
yohnsee
tag
válasz
#24845312 #2186 üzenetére
Ausztriában dolgozom, onnan tudok példát mondani. Meg sem közelíti ezt az itteni hozzáállást. Kint, eddig bármit vettem, akár maszeknál, akár lidl-ben, conrad-ban, egy dolog volt fontos: a számla/blokk meglegyen. Onnantól teljes mértékben a Te érdekeidet tartják szem előtt. Ja, és a garanciális ügyintézés sem tart hónapokig.
Az alaplappal majd még jelentkezem, ha van új hírem, de ma pl. 10 percig hallgattam a zenét, amíg az nfh várakoztatott a vonalban. Meguntam, letettem, majd holnap újra próbálkozom. -
motocoder
aktív tag
válasz
#24845312 #2045 üzenetére
Nekem a csomagba se számla,se garancia levél nem volt.
Telefonon nem lehet őket elérni!
3 nap után válaszoltak a levelemre és küldtek egy 0%-os áfás számlát emailba.
Amin se pecsét se aláirás nem volt.
Ami persze semmire sem jó!
Kérdem Én hol van Eu-n bellül 0% áfás számla?)
Sehol!
Ezek azért tudnak jó áron termékeket eladni ,mert az áfát benyelik!
Adócsaló cég!
A számlát garanciának sem fogadják el sehol!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- BESZÁMÍTÁS! Asus B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB THERMALTAKE Commander G41 700W
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest