- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Több Redmi, mint kolbász
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsoltesz9309 #5466 üzenetére
Nem találkoztam még ilyennel személy szerint, viszont hallottam már óracsoport problémákról, amik szórványosan előfordulhatnak régebbi szériáknál. Én is az óracsoportot nézném meg először, majd a jeladót. Szerintem a kettő közül valamelyik megoldja a problémát. Somogyban tudok embert aki ránéz neked, ha a közelben vagy.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz zsoltesz9309 #5466 üzenetére
En biztos, hogy a szenzorral kezdenem. Azt magad is meg tudod csinalni es nagy valoszinuseggel ez lesz a gondja nem a ora.
-
lolal
senior tag
válasz zsoltesz9309 #6579 üzenetére
Szépnek szép az az S60 csak már nem mai darab . Majdnem másfélért egy 14 éves verdát . . . hát nem tudom . De te szíved ügye. Én már inkább a V50 re voksolnék az fiatalabb.
[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsoltesz9309 #6579 üzenetére
Sofőr szempontból nekem volt V50 is és S60 kombim is (V70) a V50 épp hogy elfértem kategória, mindent beállítottam, de nagyon a határon volt, a külső tükrök ütközésig, ülés legalacsonyabban, eléggé a sín hátulján stb, kisebb lábtér, ici picit néha kényelmetlen volt, de csak Volvos mércével, nem is így kellett volna fogalmaznom, mert nagyon jó, de nem annyira mint az S60/V70, nekem azok az ülések a TÖKÉLETESEK, így nagybetűvel, és minden csak középtájon kényelmes, nem kell a végletekig feszíteni a beállításokat, jóval kényelmesebb még a V50-nél is, és nagyobb embereknek egyértelműen jobb. (189cm 88kg)
Amennyiben sokat cuccoltok, akkor egyértelműen V50, nem tudom mennyire szempont. Ez két eléggé eltérő autó, de ha kell a V50 pakolhatósága + S60 kényelme, akkor én megnéznék egy V70-et, széria végi 2006-2007 eset.
Szóval számolnék a testi adottságaiddal, meg hogy mennyire kell a kombi.
Az általad linkelt kettőből a V50.
-
aneda
aktív tag
válasz zsoltesz9309 #6579 üzenetére
Két teljesen különböző karakter.
Az egyik (S60) egy klasszik Volvo, 5 hengeres rendes motorral, a másik (V50) egy Ford Focus, 4 hengeres Ford motorral.
Az első egy súlyos,masszív belterű autó, a másik már a tejflösdobozgyár terméke.Próbáld ki mindkettőt, melyik jön be neked, úgy már könnyű lesz döntetni, melyik irányba menj.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsoltesz9309 #6582 üzenetére
Nekem 2.4i volt 5 henger, rendes Volvo motor, szívó benzin, örök élet + 1 nap. Viszont részben egyet értek a fenti kollégával, az illata, érzete, kényelme nem ugyan az, kategóriákkal jobb az S60/V70, de ez nem azt jelenti hogy a V50 rossz, mert nem az, csak nem annyira jó mint a másik.
Egy szívó benzinessel 100% hogy kevesebb bajod lesz mint egy dízellel. Nincs turbó, magas nyomású, részecske szűrő, porlasztó csúcs stb ami már szabad szemmel is látható összeg ha el fingja magát egy dízelben. Motor téren én nem ajánlom a 2.0D-t, ford származék. Igazából egy tdci. Ha dízel akkor 2.4D vagy D5 ha benzin akkor 2.4i, 2.4T vagy T5 ezek rendes 5 hengeres Volvo blokkok, kevesebb problémával.
Azt szoktam mondani, hogy olyat még nem hallottam, hogy valaki attól lett gazdag/szegény hogy 2 literrel többet eszik az autója. Nekem volt 2 D5, 2.4i, T5, V8, köszönöm inkább benzint, akkor csak tankolni kell meg menni.
De ettől függetlenül is mondom, egyszerre vettünk hasonló futású és évjáratú XC 90-et faterral, ő D5 én V8, mind a ketten lecseréltettünk mindent, úgy értsd: összes szűrő, olaj + váltó is, dízelen teljes vezérlés, benzines láncos ezért ott csak feszítők görgők, gyertyák, hűtő + fék folyadék, meg amit el tudsz képzelni, a lehető legnagyobb szervizelést kapták ahogy kell ha használt gépet veszel.
Nekem ott még benézett egy első lengés csillapító pár, csöpögött, még gyári 10 éves volt...
Na azóta én csak tankolom, esetleg külsőleg költöttem rá. Fater 400.000,- ráköltésnél tart motor és hajtás rendszerben. Ez csak az idei év, egyik itteni ismerős, szintén 2007 D5 XC90, eddig 1200 fontnál jár idén, igaz ebben szerepel 350 font éves szerviz költség is.
Szóval majd kíváncsi leszek 2-3 év múlva a mérlegre, ki is jár drágábban a kocsival, no meg persze a V8 élmény megfizethetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő