Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ffodi

    veterán

    válasz Xmodule #5351 üzenetére

    A 185 LE/400NM-es remap simán vállalható, az efölötti verziókkal viszont már vigyázni kell. Ahogy írták, elsősorban a váltó a sarkalatos pont. (ha 240k van már a kocsiban, akkor az említett szint főlé szerintem nem érdemes menni.) Nekem volt a 126 lovason 163-es remap, most 185-ös van rajt. Nyilván ég és föld a különbség az alap és az utóbbi között, de két erősebb közöttit is simán észrevettem. +22LE és +50NM. (ha 6os váltóm lenne, akkor be tudnék számolni a 200+-os remapról is. :DDD )

    "A fogyasztás csökkenni fog..."

    Ez erősen sofőrfüggő. Nálam pl. az ilyen dolgok hatására nő a fogyasztás, mert ha jobban megy a kocsi, jobban nyomom neki. ;]

    [ Szerkesztve ]

    "A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája

Új hozzászólás Aktív témák