- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Galaxy Z Fold6-hoz viszonyítva mutatják, mennyivel lesz vékonyabb a Z Fold7
-
Mobilarena
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomitosz
aktív tag
Sziasztok
Én még kezdő vagyok a linux terén. Van egy mandriva 2007-es linuxom és hát addig már eljutottam, hogyna kell parancssorral elinditani egy telepitöt. A gond már csak ott van, hogy egyik sem akar valami nagyon futni. Mindig valami hibát ad ki. su és jelszó bepötyögésig jó és el is indulnak de mindig valami baj van. Nem tudok angolul igy gondot jelent a probléma leirásaA lényeg, hogy nvidia alaplapi és vidikari drivert akarok felrakni és annál van a probléma.....Nincsen valakinek valami ötlete?
Új hozzászólás Aktív témák
- Lexus, Toyota topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Nintendo Switch 2
- Elektromos autók - motorok
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával