- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- One mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen GPS-t vegyek?
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Viktor77
titán
válasz
illusiON #486 üzenetére
A MOMO-n kétfajta váltó is van. Egy botváltó, jobb vagy baloldalt (átszerelhető), és a pillangóváltók ugye. Bőrrel van bevonva, nagyon kényelmes, ha tudod próbáld ki, egyből megváltozik a véleményed. Látszik, hogy van benne anyag, nem kelt műanyag hatást.
Force feedback=erő visszacsatolás. Magyarul az út egyenetlenségeit, és pl. az űtközéseket hivatott erőteljes rángatásokkal közvetíteni feléd. Vagy például középre húzza a kormányt, így érzed, hogy kanyarodsz. Kormányt enélkül ne vegyél. Érzed az autót ezáltal. Én gamepadról váltottam kormányra, és hát ég és föld a különbség.
MOD: Azt, hogy mi a különbség, fentebb megválaszoltam. Az egyikben van force feedback, a másikban nincs.
[Szerkesztve] -
Viktor77
titán
válasz
illusiON #484 üzenetére
Genius-ról itt:
Bővebben: link
Most nézem, nem gumitalpakon áll, csak ezek érintkeznek asztallal, felcsavarás után. Viszon a sima 3-as nem force-os, és van egy nagyobb hibája is. Ha installálod a pedálokat is, akkor nem műkszenek a pillangóváltók. -
Viktor77
titán
válasz
illusiON #482 üzenetére
Pl. a régi C64-es joyok álltak ilyenen. Vagy autókban a napellenzőt a hátsó ablakokon rögzítik ezzel.
Ha nem akarod, ne vedd meg a MOMO-t, de a Formula Force-nál alább ne add.
MOD: Nem GTA az aláírásom, hanem GT4. Gran Turismo 4 PS2-re. NFSU, Juiced alázó game, meg amúgy is az egyik legjobb autós játék a világon. Ha nem a .....
[Szerkesztve] -
Viktor77
titán
válasz
illusiON #478 üzenetére
Ugye azt a B-Tech-et nem akarod komolyan megvenni? Jesszus...
A Genius már egy fokkal jobb, de ha jól vettem ki a képeken, akkor (nyálazós) gumitalpakon rögzíted az asztalhoz. No komment..... Király mikor egy durvább bal-jobbos kanyarban lerántod a cuccot az asztalról.
Mindenképp spórolj a Logitech-re, hidd el nem bánod meg. Nekem MOMO-m van, és jó érzés egy minőségi kormánnyal játszani. Még akkor is, ha az esetleg a ''nagyon műanyag'' érzetét kelti. Unokatesómnak van ilyen force-os kormánya (Formula Force), de azt mondja nagyon-nagy élvezet vele játszani (főleg NFSU). -
Integra
titán
válasz
illusiON #467 üzenetére
magnézium bezony, csak a honda soha nem veri a dolgokat nagy dobra, mert nulla marketing kommunikációval rendelkezik.... ha megnézed az új ATS-eket is, azokon az 5 küllős szürke felniket az ENKEI gyártja, asszem azok is magnéziumok, de nem merek most rá megesküdni, majd megkérdezem.
röviden úgy fogalmaznék hogy a nagy felnik nagyon peres gumival nem valók magyar utakra. ha egy 17-es felnin /40-es gumi van, azt garantálom hogy mikor felszereled a téli kerékszettet, a felnit viszed görgőztetni....
egyszerűen nincsen az ilyen vékony magasságú guminak csillapítása és minden ütést a felni kapja emiatt
milyen kormány kell? -
Superman
nagyúr
-
Integra
titán
válasz
illusiON #465 üzenetére
eddig 16-os volt, a 04-es modellel jelent meg a 17-es
a 18 meg 19-es felnik csak a németek baromsága és megalomániája...
a most kifutott ITR-en 195/55 R15-ös gumiméret volt gyárilag ENKEI magnézium felnikkel, ez a 6gen civic VTi mérete. az itr ezzel a mérettel is bőven gyalázott.
tény hogy nagyon szépek a baszott nagy felnik, de pillanaton belül mennek a kukába -
Integra
titán
válasz
illusiON #457 üzenetére
2000-ben
2004-ben történt az első igazi S2000 átdolgozás, megváltoztatott futómű geometria, vastagabb stabilizátorok, progresszív rugók, még erősebb fékek, kormány áttételezés, karbon tárcsás kuplung, váltó áttételezés módosítás, lendkerék, 17es felnik, S03 potenzák, módosított lámpák leddel, meg még ezer más dolog.
a második generációs S2000 két év múlva jön, külsőre valszeg marad a mostani, nem cseszik el a bombasztikus formáját, de csomagtartóba süllyedő keményteteje lesz neki is -
I_Am
veterán
-
I_Am
veterán
válasz
illusiON #447 üzenetére
PIT LIMITER nem egyenlő az automata váltóval !!!
Ez a dolog arra van, hogy a pit-ben (tudod a boxkiállás erejéig) ne gyorsulj az adott korlát fölé, ezért nem megy feljebb a verda a sebessége. Megnyomod aktiv megint megnyomod inaktiv és megy a verda. Mondtam keresd meg a pit limitert a játékon belül. -
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz
illusiON #334 üzenetére
én csak remélni tudom hogy az MKIV bekerül a progiba az NSX szintén...
utóbbi igaz csak akkor érdemes ha lemodellezik a motorkarakterisztikát és ténylegesen is úgy fog viselkedni.
mert az nagyon LOL lenne, ha egy szívó V6-ra rádobunk x tuningot csak mert a játékban van, de a realitásban soha a büdös életben nem menne rá, oszt 900lóval figyel egy nsx a gaméban
a le mans-ban nyert autójuk tudott 650 biturbo lovat, és az már vérprofi verda volt, utácra nem nagyon tuningolják az nsx-et biturbo rendszerekkel.
szóval tartok tőle hogy vicces lesz a végeredmény bizonyos autók vs realitás esetében -
Integra
titán
válasz
illusiON #310 üzenetére
nagyon szép ez a supra, de ennél azért már jópár jóval izmosabb MKIV is kint van, megszámolni is nehéz mennyi fajta és féle setup-pal épített verda van
a vice city-nek szvsz sok köze nincsen az nfsu-hoz, előbbi szerintem egy iszonyatosan blőd game, borzalmas konzol átirat ráadásul, de mondom, szvsz -
Integra
titán
válasz
illusiON #225 üzenetére
anno letöltöttem, felinstalláltam, ránéztem mentem picit vele, szőrnyűlködtem az irányíthatóságon és utána uninstall. kb ennyi volt nálam
igaz az nfsu sem bírta sokáig, 88ik pálya környékén ment a kukába ez is, kellett a hely
igaz a mentéseim megvannak, lehet hogy visszarakom hogy a neten nyomuljak egy picit.
érdemes egyáltalán neten játszani vele? nulla tapasztalatom van. -
Integra
titán
válasz
illusiON #192 üzenetére
a viperre sok tuning nincsen az usa-ban sem, mert annyira egyedi a blokkja hogy a gyártási és fejlesztési költsége tetemes.
ismerősömnek volt pár hónapig egy új belőle, eladta mert vezethetetlen, állandóan keresztbe ment vele, visszaült a 911 turboba.. (szegény csávó, tudom sajnálni)
egyébként meg az amcsi autókra alig szakosodtak a tuningcégek pontosan a kis mennyiség miatt. ettől függetlenül lehet viperből is ezernemtomhány newtonmétereset csinálni, csak leszakítja a váltót a helyéről
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell P2419H P2419Hc Full HD LED IPS 24" + P2719H 27" LCD monitor (vékony keretes)
- Gigabyte BRIX GB-BXi3H-4010 mini PC eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged