Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A Nothing Phone (3a), feketén-fehéren
- A piac legvékonyabb hajlíthatója: Oppo Find N5
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Miért nincs MagSafe az iPhone 16e-ben?
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
na akkor itt van a maya-s mappolásom, legalábbis úgy, ahogy szoktam csinálni...
a kommentár itt lesz:
tehát a videón elsőnek a mappolandó modell van... egyszerű kis modell, semmi gond nem lesz vele...ha megnézzük az uv-ját, láthatjuk, hogy ugyanaz, mint anno a kiinduló kockáé volt... pedig mostmár nem kocka a kocka... ezen kell alakítani... ha ráteszünk egy textúrát, látszik is a gond... gyakran a legegyszerűbb letörölni az egészet, és 0-ról megcsinálni... az a módszer, amit alkalmazok, az a saját módszerem (), mivel mostanában low poly game modellezést csináltam, és ezen belül is nem organikus modelleket (pl az ajtó
), így ez a módszer erre kényelmes... csak összerakni nem volt egyszerű... tehát mint a videón is látszik, írtam egy scriptet a planar mapping-ra. Ez nem tesz mást, mint minden kijelölt face-re rátesz vetítősíkot, beállítja egyezményes méretre, majd kilép a kijelölésből, de megmarad a face nézet... (a dolog szépséghibája, hogy ezt history törléssel oldja meg, ami ilyenkor már nem gond, mert a modellen már nincs változtatás, illetve az, hogy jelen esetben csak az object1 nevű objektumon tudja ezt megcsinálni). paint selection tool-lal kijelölgetem azt a facet vagy faceket, amiket be akarok borítani, és elindítom a scriptet (később hotkey-jel) csak mint látjátok, nem írtam át a modell nevét, ezt most pótoltam... amikor készen lettem, látszik, milyen kaotikus lett az uw map... ezt nem lehet festeni, ki kell egyenesíteni...én szét szoktam pakolni elsőnek őket, de erre nincs igazán szükség, mivel a MoveAndSew úgyis mozgatja a darabokat... ezután megnéztem, hogy hogy is állnak a darabok, és elkezdtem a moveandsew parancs
segítségével összemozgatni, kötögetni a darabokat úgy, hogy ugyanolyanok legyenek (elől és hátul, a két kéz...stb...) a differencia csak a tetőn és az alján van, hisz a felső és alsó face mindkét oldalra csatlakozik, de ha összekötjük, egy hosszú darabot kapunk, pedig négyzetesre szoktunk törekedni... na kb ennyi, szerintem bonyolultabbnak néz ki, mint a max-ban, de nem kell félni, egyszerű az (főleg ha az ember írt 1-2 scriptet, és minden hotkey-en van...) persze macerás, ha sok face van, és ha ezeket minimális torzítást sem engedve mappoljuk, hisz akkor soksok kis darab lesz, de azért a workflow szerintem ígymár egész hatékony...
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Okos Otthon / Smart Home
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Szuperhősös mókára fókuszál az új GeForce driver
- Milyen házat vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- OLED monitor topic
- További aktív témák...
- Nintendo Switch CFW okos! 32+64GB Dual Boot OFW+CFW Tinfoil Hekate + hordozó tok + üvegfólia
- Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PHILIPS Series 5500 LatteGo EP5549/70 - ÚJ, BONTATLAN!