- iOS alkalmazások
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Légies iPhone halvány színei
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Mobil flották
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Realme GT 2 - aláírjuk
-
Mobilarena
Ha TV-t szeretnél vásárolni, a Milyen TV-t vegyek? topikba írj!
Meglevő készülékkel kapcsolatban ebbe a topikba írhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz
skyrush7 #40425 üzenetére
Örömmel hallom, hogy jól zárult az ügy.
A garanciajegy hiánya miatt nyugodtan szólj nekik! Pótolni fogják kérésedre...
Egyébként pedig a számlát őrizd meg, mert a jelenlegi fogyasztóvédelmi jogszabályok szerint a kettő valamelyike, illetve bármelyike elegendő a garanciális ügyintézéshez.
-
skyrush7
aktív tag
válasz
skyrush7 #40405 üzenetére
Ma meg is hozta a futár. Kaptam egy teljesen új bontatlan darabot, ezzel már semmi gond nincs. Ezzel lényegében 1 hét alatt le is rendeződött a teljes csere. Elismerésem az Edigitalnak, nagyon korrektek. Mondjuk a garanciajegy (edigatalos) az kimaradt a mostani csomagból, de az nem baj.
-
Piftuka
veterán
válasz
skyrush7 #40418 üzenetére
Arra figyelj, hogy nem kötelezhetnek a "levásárlásra"! A hazai fogyasztói jog nem ismeri ezt a fogalmat.
Mindenek előtt cserepéldányt kérhetsz, vagy javítást. Ha ezek egyike sem elérhető opció, vagy valamelyikőtök nem tartja elfogadhatónak, akkor marad az árleszállítás, vagy a pénzvisszafizetés.
Előbbi azt jelenti, hogy a bolt felajánl mondjuk 15.000 forint visszafizetést a vételárból, mondván, hogy a tévé képével, funkcióival nincsen probléma, "csak" az a bizonyos zavaró zizegés. Ha elfogadod, akkor megegyeztek, s úgy lészen.
Ha pedig továbbra sem tudtok megegyezni, akkor jogosult vagy a fogyasztói szerződéstől elállni, amely az eredeti állapot visszaállítását jelenti. (Tehát te visszakapod a tévé árát, ők pedig visszaveszik a tévét.)
-
Piftuka
veterán
válasz
skyrush7 #40405 üzenetére
"Garanciálisan érdemes megreklamálni? 3 napja van nálam."
Amennyiben zavar, akkor feltétlenül. "Hibás teljesítésre" hivatkozva kérheted a cserét.
A kérdés, hogy ennél a készüléknél ez csak egyedi hiba-e (lehet egy letört, nem megfelelően összehúzott, vagy ragasztott illesztés, elengedett forrasztás miatt lógó kábel, stb.)...
Vaagy az árkategóriájára (és gyártójára) jellemző alacsonyabb minőségű összeszerelés miatt általános jelenség.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest