Hirdetés

Aktív témák

  • Glatius

    őstag

    válasz infectedmann #24636 üzenetére

    Az akaratosság erre rossz megoldás, a lényeg, hogy hűvösen és kimérten kell kérni a javítást, cserét egyebet. Ha nem teszik, akkor körül kell nézni, hogy hol a vásárlók könyve, és bele kell firkálni pontosan hogy mi történt. (Erre azonnal megjelenik az üzletvezető, és ha valóban jogos az igény biztosan alkut fog kínálni. Erre időt kell adni ;-)) Ha nincs kéznél a könyv, akkor azt is bele kell vezetni, annak ugyanis mindig elérhető helyen kell lennie, használható tollal együtt! Egy ismerősöm, úgy cseréltette az iPhone-ját, hogy odaadta a nagybátyjának, aki azzal kezdte a dolgot, hogy leordította az üzletvezető haját: "Ma az hogy kerekesszékkel nem lehet bejutni a boltba???"

    A fenti helyzet csak a viszonteladókra értendő, nekik ugyanis ismét el kell játszaniuk ugyanezt a szolgáltatónál. Cseregaranciát csak a szolgáltatónál érdemes kérni, ott pedig meglepően túlkorrektek, a fenti számokat is figyelembe véve..

    [ Szerkesztve ]

    Mérnökkel vitatkozni olyan, mint varacskos disznóval iszapbirkózni. Hamar rájössz, hogy piszokul élvezi! :-P

Aktív témák