- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
The Xbox 360 Store Will Close July 2024,
But You Can Keep Playing Your Favorite Games
2024. július 29-én bezár az Xbox 360 Store (marketplace.xbox.com)
A már megvásárolt tartalmak természetesen utána is elérhetőek lesznek a konzolokon
Új hozzászólás Aktív témák
-
HagaNRG
őstag
válasz
tescodr #22468 üzenetére
De azt muszáj megkérdeznem, ha annyira vevő a kisfiú a videojátékra, akkor miért nem engeded neki néha, hogy a PC-n játsszon 1-2 autós játékkal?
(Elárulok egy titkot a gyerekek grafikai igényeiről:
Tanár vagyok, ezért elég komoly tapasztalatom van a gyerekek számítógépezési szokásairól. Az informatika terem meglehetősen elavult gépeire telepítettem pár régi klasszikust. Amik nem igényelnek komoly VGA kártyát, tehát Colin 1, Viper Racing, Midtown Madness, stb. stb. Rég elfeledett klasszikusok. Én is megdöbbentem, de nemhogy a legtöbb, hanem kivétel minden általános iskolás korú gyerek pont letojja, hogy mi most a premier játék, tökéletesen elvannak ezekkel is. Nemhogy elvannak, de abszolút mindegy nekik, hogy épp egy flash oldalt scrollozós motoros játékkal játszik, Super Marioval, vagy épp ezekkel a Colin féle szimulátorokkal játszanak. Ismerik ők mind, hogy mi a GTA V, a Fifa 14, stb. stb. Sőt, én magam, tanár létemre világosítottam föl a legtöbb gyereket arról, hogy most mekkora nagy dolog az XOne, meg a PS4 megjelenése, stb. stb. (sőt, pár órával ezelőtt a konzolok történelméről tartottam szakkört.).