Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz Louro #27981 üzenetére

    "A területi Aoe aggroskillt nem akarom ellőni, azt tartogatom mindig. Neve most nem ugrik be. Challenging roar asszem"
    Itt egy kis tévedés van. Kezdésnek válasszük külön a "threat" és "aggro" fogalmakat, amik nagyon nem azonosak, bár az emberek szinonímaként szokták használni őket. Ha "aggrod" van, akkor az azt jelenti, hogy téged üt az a mob. Ez alapvetően egy bináris fogalom, szóval vagy téged üt, vagy nem téged üt. A Threat pedig annak a mértéke, hogy mennyire akar téged ütni a mob. Normál esetben a Threat listát vezető egyént fogja ütni, azaz neki lesz aggroja. A tankolós skillek nagy része threatet növel (illetve minden sebzés pont 1 threat, és minden heal pont 0,5threat). De vannak speciális skillek, ilyen a Growl illetve a Challenging roar. Ezek nem növelnek threatet, hanem csak azt csinálják, hogy az adott mob rád fog aggrozni mindenképp pár secig. De amint elmúlik a hatásuk, visszaáll a normál eset, azaz a threat lista elsőt fogja az aggrot kapni. Ebből következik, hogy:
    1. Hiába nyomod be ezeket a skilleket ha minden mob rád aggrozik, semmi hatásuk nem lesz.
    2. Ha ezekkel magadra aggroztatsz mobokat, de nem "gyűjtesz" threatet hozzájuk, akkor pár sec múlva ugyanúgy azt fogja ütni, akiről leszedted.

    "Szerintem tank a legdurvább, mivel rajta múlik igazán. Healer is nehéz, hisz életben kell tartani a raidet."
    Eléggé helyzetfüggő szerintem, hogy melyik nehezebb. 5 fősben az esetek jó részében a tankolás, lévén biztos nincs OT, tehát ha addok vannak azt is az MT-nek kell lekezelni, az idő nagy részében trash van, amit nehezebb tankként kezelni, mint egy bosst (persze ez megint tank függő, egy DK-val nincs jelentős különbség, druiddal viszont sokkal nehezebb AOE threatet tolni). Raidekben trash esetén hasonló a helyzet, viszont egy boss esetén ha nem kell nagyon extra dolgot csinálni, akkor healelni sokkal nehezebb. Mivel egy MT nagyrészt tolja a rotáját, "ohshit" helyzetekre figyel és elsüti a CD-ket. Ezzel szemben healerként esélyes, hogy nem csak az MT-t healeled, ráadásul dispellelni is kell. Ha az MT kicsit elbambul, akkor jó eséllyel csak csökken a threatje, ha healer, akkor valszeg meghal valaki.
    Viszont az egyértelmű, hogy a tankon nagyobb nyomás, felelősség van.

    "Azért ott is, ha nagy dd-t akarok és nem leaggrozva a mobokat, akkor bezony gyöngyözhet párszor a homlok, hogy "uh, majdnem leaggroztam"."
    Ha a jelenlegi contentben leaggrozol a tankról valamit, akkor az a tank hibája (kivéve ha jelentős gear különbségek vannak).

    "Fight elejére, dudura ha van javaslatotok, akkor szívesen fogadom. A rota már megvna, hála Wolverine-nek."
    Ha azt a mobot lehúzzák rólad, amit épp ütsz, akkor 3 dolgot tudok mondani: Gear, gear és gear :) Amíg nincs meg, addig meg insta elején szólni, hogy picit figyeljenek oda (bár értelmesebbjének úgyis feltűnik és odafigyel). Esetleg talenteknél érdemes arra figyelni, hogy csak a túlélést növelő talenteket vegyél fel, hanem egy kis sebzést növelést is (ezt csak vakon mondom, nem tudom milyen a talent builded).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák