Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xAttilax

    őstag

    válasz lacibacsi #197181 üzenetére

    nem így van lacibácsi!!

    hanem:
    "Legyen az gyenge , avagy erős játékos . Ebből a szempontból előnyben vannak , akik a kezdetektől játszanak , mert a "hőskorban" még nem létezett a totális kontroll . Kvázi , sokkal egyszerűbb volt feltornázni a statisztikát . A játékon belül véges a szétosztható HP mennyisége , és ezért nem engedheti meg , hogy abból mindenki az érdemei szerint meríthessen . Az igazi vesztesei ennek a helyzetnek a középmezőny . Ahhoz , hogy ezek a játékosok fejlődjenek + HP kell . Ezt a HP-t honnan vegye el a játék ? A jobb játékosoktól ? Az általa felállított rendszer miatt sem tudná . A gyengébb játékosoktól? Mit vegyen el tőlük , amúgy is le vannak szedálva . Ha úgy tetszik ez egy piramis játék . Minél magasabban vagy , annál többet adnak (HP-t) az alattad lévők . Ennek a kivitelezéséhez kellékek is kellenek .... szóráskép , amivel hivatalosan belenyúlhat , hogy hová csapódjon a lövedék . A +/-25% RNG ... ezzel legyengíti a játékost , hogy adott esetben áldozat lehessen . A 0-15-ös csaták szereposztását meg sem említem. Ma már nincs friss hús (HP), amivel etetni lehetne a feltörekvő játékosok telhetetlen bendőjét . Szó volt az alacsonyabb tier-ben a HP emelésről .. ez egy járható út lenne , hogy aki jobb , az fejlődhessen . Ezzel együtt vannak jó és rossz játékosok , de a manipulációk miatt a statisztika nem tükrözi ténylegesen a játékosok játékbeli tudásának a különbségeit csak nagyon nagy vonalakban , ami nem igazán mérvadó"

    Szóval:
    korai acc + gyenge játékos= gyenge játékos
    korai acc + erős játékos=gyenge játékos
    késői acc + gyenge játékos = erős játékos
    késői acc + erős játékos = ilyen nem létezik

    "sem több, sem kevesebb, csak ember lehetek,"

Új hozzászólás Aktív témák