Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tovades

    csendes újonc

    Sziasztok!

    Win szerverben kezdő vagyok. Adott egy win2012 szerver és 20-25 kliens gép iskolai hálózaton. A szerveren fel van véve minden kliens a tartományba, és vannak felhasználók is (tanulók).

    Van egy általános felhasználó, amivel én is be tudok lépni a legtöbb gépre és itt jön a bibi. Van olyan gép is amire ezzel nem, pedig elvileg tartományban van mind.

    Az általános felhasználó alól egy gépre tudok telepíteni, ha megadom a szerver rendszergazdai hozzáférését. A többi gépen ez nem működik. 5-6-on próbáltam. Tudom GPO-val is lehet telepíteni, de ennek a programnak csak exe telepítője van, nincs msi. Persze biztos meg lehet oldani máshogy, de ahogy írtam egyelőre kezdő vagyok.

    Szóval a kérdésem az, hogy miért nem tudok telepíteni az általános felhasználó alól, a rendszergazdai hozzáférés megadásával? Ezt kapom, amikor telepítésnél megadom a rendszergazdai hozzáférést: "ezzel a hitelesítő adattal nem lehet bejelentkezni mert a tartomány nem érhető el".

  • tovades

    csendes újonc

    válasz Visormail #1259 üzenetére

    Bocsánat a lassú válaszért. Köszönöm, hogy próbálsz segíteni. :)

    Tartományban vannak (7-8-at próbáltam összesen eddig) Kb. 6-nál be is tudok lépni az általános felhasználóval, kettőnél azzal sem tudok belépni. Pedig mindenhol írja bejelentkezésnél a tartomány nevét. Ahol be tudtam lépni, ott telepíteni eddig kettőn tudtam, a többin a fenti üzenetet kapom a rendszergazdai felhasználó-jelszó párossal.
    Az idő siet 5-6 percet. A szerveren is ez volt a helyzet, de ott beállítottam. A kliensen nem tudom, mivel nincs jogom hozzá. :/
    A DHCP-t a Kifü routere osztja.
    Ahol be tudok lépni, ott tudom pingelni a szervert.