- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nagyobb kijelzővel érkezhet a harmadik Apple Watch SE
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Futott egy kört a Geekbench 6 teszten az új Xperia
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A41 - a matek nem stimmel, a méret igen
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
rasurosenpai
tag
válasz
Bukk900 #28648 üzenetére
Bukk900
Köszönöm szépen!
Sajnos nagyon kezdő vagyok a gps-es túrázásban, és nem sikerül összehoznom amit szeretnék. Szóval a Kinizsi 40-en fogok részt venni idén, és annak az útvonalát szeretném betölteni, hogy követni tudjam a nyomvonalat. (bónuszként még kapjak statisztikát a teljesítményemről.)
Gyakorlatilag már ott elakadtam, hogy a turistautak.hu oldalról a Kinizsi 40 2009 útvonalat letöltsem (egyik böngészővel sem megy sem az .img, sem .mps formátum.)Letöltöttem a maloo-t, a navcomputert és az outdoor navigationt is, nem tudok melyik a legalkalmasabb erre a célra.
Kaphatok egy kicsit szájbarágósabb leírást (lehet priviben is, hogy ne untassuk a többieket)?Előre is köszönöm szépen!
-
rasurosenpai
tag
válasz
Bukk900 #28631 üzenetére
hroberto, Bukk900
Köszönöm szépen a válaszokat.
Igazából a Kinizsi 40 túrán vennék részt, és azt szeretném telefonon végigkövetni. Vagyis látni szeretném az útvonalat, és tudni, hogy nem tértem le róla!
Ehhez keresek appot. Természetesen megnézem az általatok javasoltakat!
-
rasurosenpai
tag
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni!
Tudtok ajánlani olyan appot,
- amiben megtalálhatók a magyarországi turista útvonalak, és tudom használni a kirándulás során helymeghatározásra, útvonal-tervezésre,
- méri a megtett távolságot, szintet, sebességet, mindezt úgy, hogy csak minimálisan meríti az akksit (mondjuk állítható, hogy milyen időközönként kérjen jelet a GPS),