Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
savior
őstag
Helló.
Unity-t használok, amiben c# van.
Sokmindent letudok benne kódolni, de van egy része, ami nekem annyira nem megy.
Régen lpc nyelven programoztam mud-ot, és ott valahogy így lehetett eltárolni az adatbázist: mapping mp = ([ "fegyverek" : ([ "fakard" : ([ "sebzes" : 1, "tipus" : "vago" ]), "buzogany" : ([ "sebzes" : 2, "tipus" : "zuzo"]) ]) ])
És utána az mp["fegyverek"]["fakard"]["sebzes"] visszaadta, hogy 1.
Namost ez én jelenleg úgy tárolom unityben, hogy string[] fegyverek és megadom a fegyverek neveit, aztán egy másik string[] -ben elhelyezem a tipusukat, egy harmadikban a sebzest. Lekérdezéskor pedig fegyverek[0], tipus[0], sebzes[0] -val mondjuk az elso fegyver értékeit lekérem.
Szerintem a mostani módszerem nem túl stílusos, habár működik. Hogy tudnám ezeket az adatokat a legjobban eltárolni/lekérdezni?https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
savior
őstag
válasz quailstorm #9967 üzenetére
Köszi. Megnézem.
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Linux kezdőknek
- Napelem
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Robot fűnyírók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
- További aktív témák...