- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Apple Watch
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- iPhone topik
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Mobil flották
- VoLTE/VoWiFi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kriszz08
újonc
Megoldottam!
Az avast akasztja be valamiért. Remélem hasonló problémával küzdőknek sikerült segítenem.
-
Kriszz08
újonc
Srácok segítsetek plíz!
Full kezdő vagyok c#-ban. Igazából android appomhoz írnék/írtam egy kis toolt. A problémám a következő:
Akár debug akár release exeket indítom a visual studion kívül semmi se történik töltikézésen kívül. Konkrétan a total commander is kifagy tőle. Gondoltam csinálok egy új, üres projektet és azzal meg nézem és úgy se. Kipróbáltam másik gépen ott se működik. Visualon belül debug módban mindig elindul release módban mikor milyen kedve van. Ötletek?
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Óvodások homokozója
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen házat vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i7 12700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 16GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) G.Skill Trident Z RGB 6600MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest