- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Magisk
- HMD Skyline - jó szerelés
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
-
Mobilarena
Uolsó frissítés: 2018.10.10
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
RECSKA #29307 üzenetére
ak sokkal jobban csapkod, mint a hk.
@Anonymus23: valahol van +12%nyi acc/stab valamelyiken. lehet a modok 2.-3. bónuszaiból? vagy bugos a talent, esetleg a kijelzése. btw, szerintem rohadtul nem éri meg az uszkve másfél-két százalékkal kevesebb sebzés bónuszért cserébe nem fittelni stabilityt az ar-ekre.
-
válasz
GrouNDSkulL #29227 üzenetére
reggel hat előtt jó volt.
-
-
válasz
Synaptic #28995 üzenetére
csak én nem mentem be kék cuccokban dz-be. illetve de, aztán ahogy megláttam a lila+sárga mobokat, már jöttem is ki onnan. nem igazán arra találták ki a dz-t, hogy ott kék-zöld cuccokban sétálj, ahhoz minden szinten túl erősek lesznek ott a mobok, de erre már magadtól is rájöttél. szóval arról, hogy te ennek ellenére mindig vissza-visszamész, a viccbéli vadász jut eszembe, ahol a sokadik alkalom után már megjegyzi a medve, hogy vadász-vadász, te szopni jársz ide.
-
tervrajzok:
first wave pf45
converted usc
extended magazine
small laser pointer -
válasz
vaakuum #28803 üzenetére
mikor-hogy. nehéz megmondani. elvileg folyamatosan, legalábbis nincs rá ok, miért ne tennék így. legalábbis az egyértelmű csalásokat. voltak itt is banhullámok, de akkor ezek inkább marketing- és kommunikációs célokat szolgáltak. kényszerpályán vannak, mert a fairfight, amit használnak, statisztikai alapon működik, és amíg beleférsz az engedélyezett keretekbe, addig jó vagy. minél lejjebb tolod aztán ezt a határt, annál több hamis pozitív eredményt fog dobni a fairfight. szóval ez a melyik ujjamba harapjak c. történet.
-
válasz
Dendytv #28738 üzenetére
a matekon múlik minden.
neked kell eldönteni, hogy mi az amelyik jobban megéri.
a season passzal megkapod az eddig megjelent 2 content dlc-t (underground, survival), és majd a harmadikat is (the last stand), amint megjelenik.
a patcheket (1.4, 1.5) mindenki megkapja, mert ezek egy része változtatás (nerf/balance), másik része hibajavítás, harmadik része minimálisan új tartalom (pl. fegyver, ruhaszett).
a dlc-ket kell megvenni, hogy hozzáférhess a tartalmukhoz, vagy mint season pass, vagy egyenként. -
válasz
vaakuum #28547 üzenetére
egy fegyveren a kék színtől felfelé jelennek meg a talentek. ezek aktiválásához a három alaptulajdonság közül legalább egynek meg kell haladnia a talentben látott mértéket. ha ez nem történik meg, a talent nem érvényesül. sárga fegyvereknél már három talent (kivéve oldalfegyverek, azaz a lefűrészelt csövű sörétes, és (nehéz) maroklőfegyverek, valamint az 1.5ben megjelent beretta 93r) van, és közülük a harmadik nullkritériumos, azaz mindig aktív. ez utóbbira olyat jó pörgetni (rekalibrálni), amit a karakter alaptulajdonságaival egyébként nem tudnál kirakni. pl. dps karinak általában kevés az elektronikája, emiatt az ingyenes talentnek elektronika kritériumosat célszerű pörgetni. arra azonban figyelni kell, hogy rekalibrálni egyetlen talent helyen lehet, és miután egyet már prögettél, csak azt a helyet prögetheted azon a fegyveren.
-
válasz
vaakuum #28539 üzenetére
sp - season pass
ug - underground, a division 1. content dlc-je.
survival - a division 2. content dlc-je.season passszal a season 1 content dlc-it (underground, survival, last stand) kapja meg a vásárló, meg talán 1 vanity dlc packet (4 skinnel), valamint minden hónap 1.-én és 15.-én van egy supply drop az open worldben karakterenként, amit learathat.
-
-
válasz
Anonymus23 #28312 üzenetére
reportoljátok mind, majd az ubisoft kiválogatja az övéit.
-
válasz
oneal1 #28181 üzenetére
"beteszem a két kiválasztott gépkarabélyt, ugye megkapja az egyik a nála nagyobb fegyver sebzését."
NEM. mindig annak a fegyvernek a sebzése, kritikus esélye, stb. érvényesül, amelyiket éppen fogod. a talentjeit kapja meg a másiknak is, ha ugyanabbana fegyverosztályban vannak. pl. az első helyen ar, a második helyen smg totálisan hatástalan. ha mindkettőn van ugyanolyan talent, az nem duplázza a hatását. -
jó lesz ez, érzem. érdemes lesz újra nekiállni.
-
valószínűleg azért, mert alapból 20 golyó fér a tárjába. nekem most így nagyobb a sebzése, mint a 229es m1a-nak.
btw, mi lesz az aktuális meta? reckless mellény + savage kesztyű mellé a négyes alphabridge mennyire lesz életképes? az új szettek közül mit lehet megtartani?
-
yo,
az open world bossok respawnolnak, vagy fent kell hagyni egy trasht a groupjukból hozzá?
-
válasz
Anonymus23 #23629 üzenetére
gratu!
-
válasz
#35434496 #23198 üzenetére
erről azért megoszlanak a vélemények, és amikor kijönnek bf4hez valami új okossággal, az ottani ff-et is ki kell rá kupálni (be kell tanítani, hogy felismerje). az ff működésének alapja az, amit a szervereken statisztikaként egy játékosról el tud tárolni, azaz az adatminőség megalapozza a sikerességét. itt pedig a bfhez képest szerintem nagyobb az adatmennyiség, amit szinkronizálnak a szerverekkel (lásd még invertory), ergo másra nem jut annyi hely.
-
válasz
#35434496 #23193 üzenetére
a klienst nem védi a fairfight. ez egy statisztikai alapon működő szerveroldalú anticheat-tool. ha a cheated elég szofisztikált, hogy ne hagyjon felismerhető heurisztikát pl. a találati mintában, vagy olyan dolgokat piszkálsz, és használsz ésszel, amiről a kliens nem jelent, láthatatlan vagy.
smackelésre meg nem kell felülni. -
válasz
Anonymus23 #22893 üzenetére
semmilyen irányban nem kell hasraesni tőle. számomra ez inkább pozitív dolog.
dobozos szoftvernél nagyon nehéz belőni, hogy fogja fogadni a közönség. a legtöbb dolgon a bétateszteken már nincs idő változtatni, addigra a dolgok 95+ %a konkrét, és nincs idő/pénz átírni megjelenésre, megjelenést halasztani meg pláne. a fejlesztők pedig elsősorban fejlesztők, a tesztelők pedig tesztelők, és nem játékosok, ráadásul a szoftver mindkettőnek saját gyereke, akivel szemben elfogult. emiatt a hibák és hiányosságok megítélésében nem objektívek a szükséges szinten. emiatt egy klasszikus UAC nem valósul meg időben. hiányzik a kellő időben adott, szakmailag (értsd: játékos szempontból) megalapozott/kellően alátámasztott visszajelzés, ami még abban az időben tudja a szoftver fejlesztését a megfelelő irányba terelni, amikor ez még lehetséges. ez erre lehet jó. -
válasz
Anonymus23 #22887 üzenetére
ez egyfajta influencer/insider program. nem kell tőle hasraesni, mmorpg/fps berkekben eléggé megszokott. higby kezét érzem a dologban.
-
válasz
johndoo1000 #22731 üzenetére
ez az alphabridge szet 4es bónusza. mindkét slotba ugyanolyan osztályú fegyvert téve az éppen használt megkapja mindkettőnek az aktivált (!) talentjeit.
shotgunnal ez némileg bugos, ugyanis ott a kézifegyver slotba rakott lefűrészelt csövű talentjei is hozzájönnek, tehát vele együtt max 9 lehet aktív. -
válasz
Raulblanco07 #22628 üzenetére
köszi, megpróbálom így.
-
wat?
@arnikusz: igen, az első karimnál rögtön kifobta ezt a kettőt. utána még jött egy deadeye valami, a többi viszont alapanyagként/vendor trashként kezdett új életet.
@Snip3r_HUN: gg
@Dancs Ákos: nekem jellemzően megfagy, amikor gépbekapcs utáni első indításkor átállítom a kijelzőmüdot fullscreenre (képet nem frissíti tovább). aztán alt+f4, és másodjára már nincs gond. ezt a 0. típusú találkozást kivéve nincs stabilitási gondom a játékkal.
-
sentry kesztyű, reclaimer mellény.
-
válasz
Snip3r_HUN #22303 üzenetére
többek között ezért van még mindig 214es sentry térdvédőm.
-
válasz
Dani79 #22144 üzenetére
próbálkozhatsz esetleg heroic küldikkel. sokan farmolnak főleg lexit showstopperért, és nem nehezebbek, mint a challange küldik. 229/268 nem fog esni onnan sem, viszont 204/240 igen.
nagyon szívás ez a gshez kötött loot. értem, miért csinálják, de átestek ezzel is a paci túlsó felére.
-
válasz
Snip3r_HUN #21937 üzenetére
fegyverek terén valamennyire próbálnak ragaszkodni a realitásokhoz. egy csőtoldalékot elég hamar szétvernének a sörétek, viszont addig is lövésről lövésre változna a szóráskép és a sörétnyaláb.
breneckével izgalmasabb lenne a történet. -
válasz
Snip3r_HUN #21929 üzenetére
csőszájfék shotira?
-
válasz
Raulblanco07 #21827 üzenetére
az aranyrudas rész nem új, nem adtak ki 1.3 óta új részeket. láda mindig is random volt, volt olyan 1fázisos hardom amiben kettő is volt, plusz a végén egy.
-
válasz
kiserik #21750 üzenetére
már akkor is nettó hülyeség volt. nem a te hibád, hogy akkor nem szólt miatta senki.
sajnos a sokadik, mert maga a játék is az sok területen (dps vs. damage, toughness vs hp, gear score amit látsz vs. gear score amit a játék valójában használ).
a dobozoknál és ds brackethez történő besorolásnál is a játék egy "theoretical" gear score nevű rejtett tulajdonságot használ. szómagyarázat:
theoretical gear score: elméleti. az éppen viseltből, az invertorydből és a stashedből ha minden felszerelésből a legmagasabb gs-űt raknád fel, akkor ennyi lenne az effektív gear scoreod.
effektív gear score: amit használsz, annak a gs átlaga. ezt látod a játékban.
rejtett: nem jelenik meg a karakterlapodon (sem).értelemszerűen mivel az elméleti gear scoreod határozza meg, milyen gsű dobozt kapsz, tökéletesen ugyanaz, ha az invertoryban van, amire cserélni akarsz, vagy rajtad, vagy a stashben.
-
válasz
Raulblanco07 #21581 üzenetére
pedig ar-re szvsz ez a legjobb, ha van két god roll közeli fegyvered ugyanabból a kategóriából. minden ott van elsőre, nem kell feltölteni, mint a strikert, és minden osztályra jó, nem csak félautomata/egyes lövésesre. szerintem a sentry debuffja a legjobb eddig a játékban, de nagyon lekorlátozza, hogy automatával nem tudod triggerelni. a striker meg szvsz nehézkes.
a többségnek a jobbak közül ha kettő van a fegyverén, már örül.de tessék, itt van 6 ar-es talent, válaszd ki a három gyengét.
brutal - Headshot damage is increased by 25% when using this weapon
deadly - Critical hit damage is increased by 28%
destructive - Armor destruction value is increased by 19% when using this weapon
ferocious - Damage against elite and named enemies is increased by 14%
fierce - Critical hit chance is increased by 9% when using this weapon
self-preserved - Critical hits with this weapon heal the user for 3% of damage dealt
vagy
smgre responsive - Damage is increased by 14% when closer than 10 meters to the targetén 3-4nél már meggondolnám, hogy váltok sentryről. a jelenlegi drop ratejét tekintve kb. ugyanakkorra tudok majd beöltözni rá
-
@Bird: őszintén szólva nem tudom. én már kértem rollbacket supporttól, de nem csinálták meg. szóval írj a supportnak (live chat a leggyorsabb), de addig se állj tétlenül. dzben és undergroundban is könnyen belefuthatsz 4es szűrőt igénylő részekbe, szóval ezt a karit én hanyagolnám, miután megcsináltál minden szektorban (kivéve dz) minden mellékküldit és kék/sárga/zöld jelet a térképen.
@arnikusz: afaik azt mondta, hogy kézzel kell aktiválniuk.
-
új karakter
-
válasz
Anonymus23 #21494 üzenetére
a túl nagy tankra szerintem sem az a válasz, hogy akkor legyen több a sebzése mindenkinek, hanem a stamina hp-ra való fokozaton csökkenő hatása. ezt leggyakrabban 'diminishing returns'-ként emlegetik, de nem tudom a frappáns rövid fordítását.
-
nálunk sem kisebb kihívás meggyőzni a fejlesztőket arról, hogy legyen legalább egy mondat arról, hogy amit commitolnak, az mégis mi a pélót csinál. a massive pedig csak 1 a játékot készítő 4 stúdió közül. éveken át úgy dolgoztak, hogy a kód külső dokumentációja nem volt scope, nehéz a beidegződéseken változtatni. also, higby pls.
-
válasz
Raulblanco07 #21414 üzenetére
en bloc arra épül az összes incursion és ug challengetől fölfelé, hogy legalább egy a négyből smartcoveres electro karival lesz.
a fegyverek sebzése emiatt kb. mindegy. gáz akkor lesz, ha a smart covert (meg a pulseot, stb.) nerfelik.@duvi: nem kell ebbe szándékosságot belelátni. nem az első eset, hogy fontos dolgok maradtak ki change notesből. ott is jobban szeretnek kódot írni a fejlesztők, mint dokumentációt.
-
ahogy a redditet olvasom, ez az alphabridge kesztyű reroll nem igazán jött össze így elsőre.
-
10% base dmg nerf volt az aug/vector párosnál 1.3ban. most is sokan ennyire tippeltünk. a fejlesztők eddig nem mondtak semmit, szóval a 10% nem volt több a részünkről puszta spekulációnál. a tegnap nyilvánosságra hozott changelogban már 15% base dmg nerf volt feltüntetve.
mivel base dmgről van szó, nem csoda, hogy ennyire lement tőle a dps. minél több a crit chance, crit damage, headshot damage, annál jobban.
-
válasz
DokiBaxxi #21302 üzenetére
ez egy nagy hibája a játéknak. mármint hogy amikor valami nagy számokkal van kiírva, akkor az emberek azt veszik irányadónak. a dps-t sebzésnek hiszik, a toughnesst meg hpnak. ha valami miatt, akkor emiatt lehet ekézni a massiveot, mert ez egyszerűen megtévesztés.
a sticky exotic sebzést csinál, tökmindegy, mennyi a toughnessed, mert az nem a hp! sticky ellen az exotic resisted és a hp-d számít. -
válasz
Snip3r_HUN #21286 üzenetére
nem.
pre1.3 3/3 striker/sentry
+20% Enemy Armor Damage
+50% Critical Hit Damage
+30% Head Shot Damage
+20% Damage to Elitesez egész egyszerűen túl OP. annyira, hogy azóta is ez a két szet maradt a t1 dps build, vita nélkül.
a f@szság az volt, hogy nem eleve 5v6 darabos bónusszal hozták ki. a játékos persze hamarbeleszokik a jóba, mint pöcs a punciba, hogy egy klasszikust idézzek, de hamar nevetségessé vált volna a játék, ha ezt a vonalat folytatják. így is vannak 200k+ fölött critelő pisztolyos képek.jöttek volna a még tankosabb mobok, akik shotgunnal lőnek lézerfegyverként, sniperrel automataként, stb.
13 gear set van a játékban, és ha ezek közül csak 2 alkalmas dps-re, 2 supportra, 1 tankra (bár ebbe a játékba még mindig nem kell tank), akkor a többi 8 minek van benne?
-
válasz
Snip3r_HUN #21253 üzenetére
csak szólok, a következő a tactician's lesz.
-
hivatalos patchnotes
Reduced the base damage of all G36 Assault Rifles by 15%.
Fixed a bug where named weapons could not have their talents recalibrated.
Fixed a bug where the Megamap would not open for some players.
Fixed a bug where using the Evacuation Point in Underground before the new Objective Notification has appeared caused the mission UI to break.
Fixed a bug where the AlphaBridge Gloves could miss some of their attributes. Note: this change is retroactive, which means that all attributes on existing AlphaBridge Gloves will be rerolled.
Fixed a bug where the game music would stop completely when logging out while inside an Incursion.
Fixed a bug where recalibrating the last Talent on the PP-19 submachinegun would not yield a free Talent.
Fixed a bug where the Sentry Gear Set bonus would incorrectly apply when using The Showstopper automatic shotgun.
Fixed a bug where using a Signature Skill could cause the visual effect to be applied to all nearby players (not just group members).
Fixed a bug where weapon talents could stack indefinitely while using the Alpha-Bridge Gear Set 4-piece bonus.
Fixed a bug where recalibrating weapon talents would yield a random bonus, instead of the one selected in the UI.
Fixed a bug where players would die when returning to certain missions after respawning in a safe house.
Fixed a bug where PC players would be able to use multiple consumables at the same time. -
ha minden jól megy, akkor holnap jön az 1.3.1
a várható tartalma:
- kék divtech fix dz231+ bracketben;
- pp-19 és showstopper rekalibráció bug fixek;
- showstopper sentry fix;
- g36 base damage nerf;
- alphabridge kesztyű fix;
- map bug fix. -
nerfelték a fánkokat!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
TOPIKSZABÁLYZAT
TILOS a flame, flood, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!
A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
Minden egyébre ott van az OFF topik!
Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Akik a fentieket nem tartják be figyelmeztetésben, visszaesők moderátori elbírálásban, akár kitiltásban részesülhetnek!
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest