- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
ph A két színben kosárba tehető megoldás simán bepasszintható egy PlayStation 5 Slimbe is.
-
Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
ma A dátum július 10. A nagyszabású bemutatón hét terméket várunk, köztük az új hajlítható modelleket és a Galaxy Ring okosgyűrűt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
Valós felhasználásnál nagy különbségek is lehetnek, ugyanolyan vezetési körülmények között. Simán megvan a WLTP rövid városi szakaszokkal 20 fokban, normál vezetéssel, míg télen -10 fokban ugyanez fűtéssel a fele. Nyilván, ha hosszabb távokat mész, akkor nem ilyen kiugró a különbség, hiszen felfűtés után a szinttartáshoz jóval kevesebb energia kell. Illetve 200+ km/h - val a negyede is összejöhet, ha valaki német autópályán tervezi használni...
-
Aljasvip
senior tag
Saját tapasztalatom: számolj a kamu hatótáv 2/3-ával, és akkor nem érhet nagy meglepetés.
Nálam a benchmark egy téli utazás, -2°C, ~220km Stuttgart - Kempten (azaz hegynek felfelé), 3 utassal.
A 270km hatótáv helyett az utolsó 20km-en már mindent is kikapcsolt az autó, és csak töltőért nyivákolt.
Új hozzászólás Aktív témák
ma A Tesla első tömegjárgányának az álla esett le, a luxusautóinak pedig az ára.