Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A25 5G - az út középen járható
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Google Pixel topik
- Újabb Redmi Watch 5 érkezett
- Befutott az Android 16 fejlesztői előzetese
- Íme az új Android Auto!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Azonnali navigációs kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Seirei
tag
Üdv,
Emagnál a nagy "akció" keretén belül én is berendeltem egyet.
Leginkább gépre kötve szánom filmezős/sorizós/gamepaddal játszós vetitőnek, amint megjött, bedobom én is a két fillérem.[ Szerkesztve ]
-
Seirei
tag
Megjött a tv.
Valóban gyönyörű képet ad némi finomítás után viszont nálam előjöttek brutál problémák amik miatt ez instant visszaküldés leszEgyik fő gond a felhősödés/bleed. A készülék mind a 4 sarkában. És elég durván, a sötét jelenetek élvezetétől totál megfosztva.
Másik gond: magától kikapcsol a tv.
Ezen beszartam mikor tapasztaltam, de konkrétan elindítok egy black test videót, elsötétül a képernyő, majd nem reagál semmire, csak ha ki-be kapcsolom.
Film közben néhány mp fekete jelenet esetén, képernyő ismét elsötétül, megint restart szükséges.
Beállítást nem igen találtam rá tehát kétlem hogy szoftveres a gond.Sajnálom pedig mert ez egy remek tv lenne, de azért én sem tehetem meg hogy 150 ezret egy ilyen silány, QA-t aligha látott szarra dobjak ki
[ Szerkesztve ]
-
Seirei
tag
A döntés végül rajtad fog állni hogy bevállalod vagy sem.
Eddigi látottak alapján ezek az európai verziók rohadtul le vannak butítva a US-ben lévő roku típusokhoz (kerestem kalibráló videókat és mindenhol r617-s menü szerepel, jóval több opcióval mint ami ebben a p6-ban található).Az önmagától kikapcsoló hibát azóta úgy tűnik sikerült orvosolnom (át kellett rakni a content type-t pc-re), bár továbbra is vakarom a fejem hogy mi okozhatná más type-ra állítva hisz ugyanúgy kapja a jelet hdmi-n keresztül.
A sarkoknál a felhősödéssel pedig egyelőre úgy vagyok, hogy még meglátom, de mintha kevésbé lennének feltűnőek miután w10 képernyő beállításoknál benyomtam az HDR-t. Este kiderül, akkor tervezem 2 sötétebb UHD filmet megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
Seirei
tag
Korrigálnám előző hozzászólásaim, nem felhősödés hanem bevilágításról volt szó amit szintén sikerült orvosolnom tv-s topicban olvasott megoldásokkal (backlight, dark beállításokkal való játszogatás illetve mikroszálas ruhával való feszes törlés).
Windowsban azóta kinyomtam az HDR-t is mert csak fakóbbak lettek a színek sötétebb filterű médiáknál.
Összegzésképp így 2 nap elteltével hogy mégis csak marad a tv, körülményes lehet sima felhasználónak aki out of the box vár egy kész dolgot de szerintem így is megérte
-
Seirei
tag
Tetszik hogy még mindig ott tartunk, hogy 800 euros tv továbbra is entry levelnek van beállítva
HDR-re panaszkodást sem értem igazán. Fel van tüntetve, hogy csak a default hdr10-t tudja ami tényleg az egyből off kategória. Ha az ember mindenképp fogyasztható hdr-re vágyik akkor inkább egy kicsivel többet költ egy hdr10+os készülékre vagy elmegy dolby vision-ig.
-
Seirei
tag
Sziasztok,
Egy kis update tőlem a 50dp660-ossal kapcsolatban melyet továbbra is csak az emagtól lehet venni, és egy jóvaintés:
A bevilágítás sosem szűnt meg teljesen, viszont egyre jobban előjött későbbi használat során, múlt hétvégén pedig mikor poroltam le a cuccot illetve lesikáltam a képernyőt (mikroszálas ruha + lcd törlő folyadékkal) akkor bekapcsolt állapotban a következő fogadott.
Az elmúlt héten eddig az emag válaszára vártam amit ma délelőtt kaptam meg végül.
Ahogy az várható volt tőlük, hűen a blogokon olvasott hírnevükhöz, természetesen elutasították a garanciális javítás kérvényem mert a kijelző "törött így a készülék nem képes a megfelelő, üzemszerű hibátlan műkésre".Az "+5 év gyártói garanciával" kapcsolatban jövő héten kezdem futni a kört a forgalmazóval itt Bp-n (bravophone kft) mert az apró jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálat (conelser kft) Székesfehérváron van ahová már nem tudom megoldani a szállítást.
Nem tudom mit gondolnak amúgy, ha pénzt akartam volna viszontlátni, akkor visszaküldöm ezt a selejtes szart hisz még bőven 30 napon belül volt/van a tv.
Wish me luck
[ Szerkesztve ]
-
Seirei
tag
Halkan megjegyzem hogy az az 5 év garancia 0-nak is tekinthető mivel a szerviz ahová szól egy kirakat.
Kértem tőlük, hogy legalább bevizsgálásra vegyék be az elpattant panelű tv-m és adjanak róla nyomtatott,aláírt és pecsételt szakvéleményt válasznak annyit írtak hogy inkább nem[ Szerkesztve ]
-
Seirei
tag
válasz This_is_Ice #230 üzenetére
Saját tapasztalatból kiindulva, Samsunggal esetleg jobban jársz hosszútávon ha garanciáztatásról van szó + jó ideje piacon van már (nagyobb eséllyel kerülöd el a selejtes árut).
TCL supportja nonegzisztens.
[ Szerkesztve ]
-
Seirei
tag
Üdv, frissíteném fejleményekkel a TCL storym mert homár valamiért nem nagyon akarja lehozni.
Hazai "gyártói garanciát" nyújtó szerviz szintén lepattintott.
Fogyasztóvédelem természetesen hárított hogy nem hatósági ügy, vigyem bíróságra.
Gyártó nem reagált, fb-n rájuk írva csak annyit kaptam vissza hogy ők nem állnak kapcsolatban az ügyfélszolgálatos részleggel, rossz ajtón kopogtatom.
Emag visszapattintotta a tv-t szervizből, egy teljesen röhejes munkalappal párosítva (sorozatszámot figyelni!), kép.Megkérdeztem, hogy mi ez, semmi konkrétum nincs tisztázva rajta, gyakorta náluk állt 3 hétig a tv vagy mi? Válasz természetesen nem érkezett, többszöri email és ügyfélszolgálaton töltött 20+ perc várakozás után se.
Mindeközben a online vitaplatformon kaptam jelzést, hogy a békéltető átvette a panaszt, dolgoznak rajta.És akkor a ráadás: válaszra méltatott egy ügyfélszolgálatos kolléga emag logo, címke, signature, minden egyéb nélkül, így max címről jöttem rá hogy tőlük jött. Egy jegyzőkönyvet küldött. Melyben a hazai szervizzel azonos városban található békéltető testület bírálata szerepel . Elutasítják a panaszkérelmem melyet elvileg én nyújtottam be hozzájuk (?????) mert "valamilyen külső erő hatására a kijelzőt alkotó cellák fala megrepedt és a cellákban található folyadék összefolyt."
Ezek szerint úgy lett beadva hozzájuk panasz, majd ítélethozás, hogy én arról idáig nem tudtam. Jegyzőkönyvet is emagos ügyintéző küldte.
Ráadás kettő: a kibocsátott garanciapapíron mintha kicsit más lenne az a sorozatszám mint ami a szerviz munkalapon (és az ott látható sorozatszámot használva a jegyzőkönyvben is) szerepel, kép.
De igen, tudom, én vagyok a tudatlan fogyasztó aki nem tud semmit meg amúgy is minek mentem oda.
-
Seirei
tag
Írtam a gyártónak lassan 1 hónapja, de eddig csak fb lapjuk reagált akik nem illetékesek az ügyben.
Nem akarom javíttatni mert tudom, hogy ugyanannyiba jönne ki mint egy új. Csupán megállapítást szeretnék kapni arról, hogy selejtes árut kaptam mert érdekes mód eddig egy tv/monitor se repedt be a kezem alatt tisztítás közben pedig jó párral volt/van dolgom.[ Szerkesztve ]
-
Seirei
tag
Jobban jársz ha 14-30 napon belül cseréled (attól függ mennyit adtak meg termékvisszaküldésre), mert a végén még úgy jársz mint én és kiderül hogy maga a panel is instabil (erős, nem múló bevilágítás a jele).
Általában küldenek futárt érte és futárral is viszik vissza.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest