- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- DIGI Mobil
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
mongi
senior tag
Szerintem ha nincs "hivatalos nyoma" dolog, akkor már kezdhet aggódni, lehet valami sufni-tuning barkács szakkörbe landolt "javításon".
Ha garis volt, elég lett volna ha felhívja a supportot és kér egy pick-up&return szállítást a szakszervízbe...Ott kap RMA számot, amivel lekövethető hol van és mit csinálnak, cserélnek benne.
Ja Ostrava, nem Brno"A Pegatron Czech s.r.o. a Cseh Köztársaságban bejegyzett vállalat, Na Rovince 882, 720 00 Ostrava –
Hrabová, CZ telephellyel.A Wistron InfoComm (Czech), s.r.o. a Cseh Köztársaságban bejegyzett vállalat, K Letišti 1792/1 664
51, Šlapanice telephellyel.A FixDirect Kft. (megbízott magyarországi ASUS szervizközpont) Magyarországon bejegyzett vállalat,
1133 Budapest, Véső utca 7. telephellyel.A Cordon Electronics Kft. (megbízott magyarországi ASUS szervizközpont) Magyarországon
bejegyzett vállalat, 1045 Budapest. Széchenyi tér 9. telephellyel."Itt keressétek, ha nincs, akkor sufniban landolt...
[ Szerkesztve ]
.......................................................................... Gondolj ide amit akarsz.
-
LÁZ
addikt
keresek halott gtx 580at, akár szakadásmentes nyákot, vagy gpu-t külön külön is
de hogy On is legyek, ex melóhelyen az egyik, főnökség által használt laptop kikerült a 'használtak' közé tovább-értékesítésre, erről persze nekünk nem lett szólva, csak kikerült a polcra, pár napon belül el is vitte vki, mert jó árban volt.
Node, jött vissza a csáje, hogy ez se megy, meg az se megy, szoftveres gond volt, DE bootnál ott figyelt a felhasználói fiók, amit a főnökség használt, persze jelszó nélkül
Össze is néztünk a kollegákkal, hogy wtf...[ Szerkesztve ]
insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL
-
-
Jazzos
tag
Tegnap hoztak be egy DDR2 modult garanciális ügyintézésre. Az összes matrica leszedve a modulról, így mondtam a srácnak, össze is tépheti a garlevelét. Azért rendességből felkínáltam neki hogy megnéztem, tényleg hibás-e. Kértem nevet, telefonszámot. A neve alig jutott eszébe (kamunév?), a telefonszámot meg 2 percig piszkálta a mobiljában és azt mondta "hát ez most nem fog menni". Megegyeztünk, hogy jövő héten bejön, addigra megnézem. Beteszteltem, a ram tökéletesen megy.
Most akkor ez mi? Miért akart garoztatni egy gyári szám nélküli jó modult úgy, hogy az elérhetőségét nem merte megadni... Legalább rossz rammal próbálkozott volna be, akkor érteném. -
beefjeez
senior tag
Elnézést hogy ide írok, de régebben volt szó erről, én meg remélem ez nem volt még.
-
-
Darkness
aktív tag
Udv Néktek!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy van egy Seagate 1TB HDD-m. A Seagate oldal szerint még garis, de sajnos nincsenek meg hozzá a papírok, azaz nem tudom kinél vették annó. Egy külső rackban pihent, de elektronika hibás let. Meglehet oldani, ennek a cseréjét valami úton módon?
Bocs, hogy ide írom, de eddig sehol nem kaptam érdemi választ...
Előre is köszönöm.
Adj egy falat falat, mondta a falat faló faló. - Cinkosok között hallgatag a néma. - „Azarath, Metrion, ZINTHOS!” - Rock Fire? - No, Sky.
-
Darkness
aktív tag
-
Darkness
aktív tag
válasz azbest #16371 üzenetére
igen, próbáltam az RMA -t, de azt mondja, vigyem a rackel (olyan mindenes csatlakoztatással ellátott doboz) együtt a forgalmazóhoz. s pont ez a bajom, hogy nem tudom kitől lett véve. Ezért bátorkodtam Tőletek segítséget kérni.
Vagy van külön cím erre? S mit hogyan kell megírni, elindítani, hogy érdemben foglalkozzanak vele? a postaköltség lenne a legkevesebb...Adj egy falat falat, mondta a falat faló faló. - Cinkosok között hallgatag a néma. - „Azarath, Metrion, ZINTHOS!” - Rock Fire? - No, Sky.
-
Vicoo
senior tag
Ma volt egy kalsszikus:
Akkor ehhez a tunerhez van telepítő?
Van, de ha Win7 van mondjuk akkor nem kell valószínűleg.
Hát nekem ASUSom van.
Ööööö, igen értem.
Tudja azzal a RENDES Xp-vel. (Szobatiszta vagy mi ?)
-
Darkness
aktív tag
hmm.. lehet vitatkozni rajta, hogy bekapcsolás után hallod, hogy katt-katt-katt-katt-katt majd csönd és hallod pörögni még rendesen a tányérokat, de egyáltalán nem látja az rendszer a bekapcsolt hdd-t, hogy fej leszakadás vagy elektro hiba. engem inkább az érdekelne, hogyan lehetne kicseréltetni ezt a hdd-t egy működőre. az hogy postaköltség 2-3k az nem ver földöz, főleg a mostani hdd árakhoz képest ha kapok egy működő 1 TB hdd -t.
Egyszóval, mivel komponensként írja és OEM, hogyan tudom kicseréltetni?Adj egy falat falat, mondta a falat faló faló. - Cinkosok között hallgatag a néma. - „Azarath, Metrion, ZINTHOS!” - Rock Fire? - No, Sky.
-
mongi
senior tag
Számítógépes problémák bejelentésére szolgáló kérdőív:
1. Írja le a problémát!2. Most írja le PONTOSAN a problémát, mindenféle fölösleges kiegészítő megjegyzés nélkül.
3. Erőteljesen törje a fejét, hol van a kutya elásva.
4. a) Mennyire súlyos a probléma?
- életbe vágó
- kifejezetten súlyos
- hihetetlenül fontos
- elképesztően fontos
4. b) Mennyire fontos a probléma valójában?
- nem fontos
- nem fontos
- nem fontos
- ráér holnapig
5. A probléma jellege:
- megállt
- nem működik
- lefagyott
- nem megy már, na!
- furcsa szaga van
6. A számítógép be van dugva a konnektorba?
- igen
- nem
7. Be van kapcsolva a számítógép?
- igen
- nem
8. Megpróbálta saját maga megoldani a problémát?
- igen
- nem - tényleg nem?
- persze!
9. Rosszabb lett ennek következtében?
- igen
10. Megpróbált segíteni megoldani a problémát egy olyan kolléga, "aki mindent tud a számítógépről"?
- igen
- nem
11. Rosszabb lett ennek következtében?
- igen
12. Elolvasta a kézikönyvet?
- igen
- nem
13. Legyen őszinte! Tényleg elolvasta a kézikönyvet?
- talán
- nem
14. Teljesen biztos benne, hogy elolvasta a kézikönyvet?
- nem
15. Ha elolvasta a kézikönyvet, értette?
- nem
16. Ha igen, akkor magyarázza el, hogy miért nem tudta maga megoldani a problémát!.......................................................................... Gondolj ide amit akarsz.
-
cbmfan
senior tag
urak, mi ez a pangás? sehol egy idióta?
szerk: nab+, jókor reklamálok
[ Szerkesztve ]
Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo
-
mongi
senior tag
17. Mit csinált a számítógéppel, amikor a probléma fellépett?
18. Ha azt válaszolta, hogy "semmit", akkor magyarázza el, hogy miért volt bekapcsolva a számítógép!
19. Biztos, hogy nem csak bebeszéli a problémát magának?
- igen
- nem
20. A VCR-jén az óra villogó 12:00-t mutat?
- igen
- nem
Ha igen, akkor mit jelent a VCR?21. Megvan önnek a "Számítógép használata hülyéknek"?
- igen
- nem
22. Van egy semleges tanúja a problémára?
- igen
- nem
23. Van valamilyen elektromos készüléke, ami működik?
- igen
- nem
24. Van valaki, akire rákenheti a problémát?
- igen
- nem
25. Mért egy erőteljes ütést a számítógép házára?
- igen
- nem
26. Ég a számítógép?
- igen
- nem........................................................................... Gondolj ide amit akarsz.
-
SityiSXT
őstag
válasz eziskamu #16390 üzenetére
Ott a pont! Így a vizsgálat után viszont el kell mondjam, baromi nagy mázlija volt az ügyfélnek, nem kapott be semmi vészeset. Mondjuk az is most derült ki számomra, hogy az illető egy öreg bácsi, aki mindössze egy-két izlandi hírportált olvasgat, és legalább a Winupdate ment nála rendesen. A Trend Micro viszont bedöglött, le kellett szedjem - és hirtelen megtáltosodott a gép. Kapott egy eMeSE-t, regpucolást, most töredezettségmentesít, aztán szerintem meg is vagyok vele.
[ Szerkesztve ]
-
Darkness
aktív tag
válasz Darkness #16381 üzenetére
Üdv!
Van lehetőség kicseréltetni eme HDD -t vagy vessek keresztet rá és mehet ez is a falra?
Most komolyan, el lehet ezt boltolni valamelyik kerekedővel?thx
Adj egy falat falat, mondta a falat faló faló. - Cinkosok között hallgatag a néma. - „Azarath, Metrion, ZINTHOS!” - Rock Fire? - No, Sky.
-
Jazzos
tag
-
Darkness
aktív tag
válasz Jazzos #16394 üzenetére
ok, mind a két megoldás érdekel. Győrbe is el tudom juttatni a HDD-t és a 3K -t ha azon múlik, hogy legyen új, garis 1TB -os HDD -m.
A másik megoldásról még nem hallottam...Adj egy falat falat, mondta a falat faló faló. - Cinkosok között hallgatag a néma. - „Azarath, Metrion, ZINTHOS!” - Rock Fire? - No, Sky.
-
szepi79
őstag
sziasztok, bocs az offért, segítség kéne. anno (5+ éve) nagykernél dolgoztam, akkor még úgy-ahogy képben voltam a gariztatásban, bár akkor is főleg nagyker oldalról, most már csak valami fehér zaj maradt meg, és az inkább árt, mint használ.
az a lényeg, hogy van nekem egy régi AM2es ASUS alaplapom, már nem használom, vettem helyette másikat gépfelújításkor. el akarom adni, de van egy kis hibája, bedöglött az intergált hangkártya. eleinte csak úgy szólt, mintha kontaktos lett volna, vagyis időnként volt hangja, időnként nem, ekkor csak meg kellett mozgatni a kábelt, és ment (több kábellel és eszközzel próbáltam, szal nem azokkal volt a baj), aztán egy win reinstallnál már azt nyilatkozta ki nekem a gép, hogy nincs is rajta hangeszköz. (USBs hangkütyüvel helyettesítettem)
lényeg az, hogy már nem használom, el akarom adni, és mikor kerestem a papírjait, hogy megnézzem a pontos tipusát, kiderült, hogy még garanciális. az a kérdésem, hogy mire számíthatok gariügyben, mik a jelenlegi jogszabályok? anno 20e-ért vettem, ha nem javítható, akkor milyen lehetőségek vannak? kérhetek egy másik (AM2es) lapot hasonló árban, vagy levásárolhatom az árát? ha ez utóbbi, akkor melyiket, az akkori árát, vagy a mostanit (ha még lehet egyáltalán ilyet kapni)?
''Ne menj sebesülten vadászni, mer' lehet, hogy lelegelnek az őzek'' by elmoraan(r) a ''Nők, nőügyek'' topikban
-
Jester01
veterán
válasz szepi79 #16397 üzenetére
Ha nem tudják javítani vagy pontosan ugyanolyan típusra cserélni akkor követelheted vissza az eredeti vételárat. Sem levásárlást sem más típust nem vagy köteles elfogadni. Bővebben: Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
Jester
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SSD kibeszélő
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- ZIDOO médialejátszók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Python programozás
- Napelem
- További aktív témák...
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke