Hirdetés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Google Pixel topik
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
Hirdetés
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
Csak viszonyításképpen raktam be. Suzuki az Ignis is meg a Swift is. Egyébként meg törtem már össze Ignist. Apró koccanás, az Ignis tulajdonosának közel 300 ezrébe került. Vegyetek Suzukit!
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
#64791808
törölt tag
válasz Jégkokó #1911 üzenetére
egyetértek.
Az új swiftnek pl nincs köze a régihez, csak a neve. Az új swift egy igenjól összerakott, divatos, jó minőségű kisautó.
A logan? Azt a régi swifthez lehet hasonlítani. PErsze kérdés, hogy kinek mi a nemjó és a jó. Nekem egy olyan autó, amelyiknek a bal oldali kerekeit el tudom emeltetni a földtől egy körforgalomban, nem kell. A logan egy zsiguli kb, azzal a különbséggel, hogy elsőkerék-hajtású, kevésbé biztonstágos, és szarabb futómű van alatta, továbbá ha lehal alattad, akkor a zsigulival ellentétben ehhez autómentő kell. Zsigulihoz elég volt egy kis szakértelem.
A logan tipikusan szociális autó, per pillanat messze a leggyengébb egy újautó piacon. -
zsiga667
addikt
válasz Jégkokó #1911 üzenetére
Alapvetően egyetértek, csak annyit tennék hozzá hogy egy ülést nem lehet 2 perces tapasztalat alapján korrektül megítélni. Nálunk a családban 2 autó van, egy régebbi ( 4-5 éves) Renault Megane és egy 1,5-2 éves Opel Vectra. A Megane ülései puhák, kényelmesek, a Vectra meg ''kemény mint a kő'', de a Vectra mégis sokkal kényelmesebb hosszútávon (2-300km+). (Rövidebb távon, pl. városban meg kb. ugyanolyan a kettő.)
-
zsiga667
addikt
válasz Jégkokó #1920 üzenetére
''Nekem ami kocsi bejön, az a grande punto, amikor ültem benne az autókiállításon, na az valmi fantasztikus volt, nálam ez az érzés nem túl gyakori, mivel a sok ató közül csak kevés fogott meg engem igazán.''
Ezzel én is így vagyok, nem sok autót szeretek. Igazából amiket próbáltam azok közül kettőt. Apám Vectráját ([link]) és ezt: [link]. -
oceanearth
őstag
válasz Jégkokó #1926 üzenetére
Opelből a GTS az nem gyári tunin got jelent, hanem csak optikai tuningot. nekünk volt 2,2es GTS és 2,,2es sima vectra. mind2 ugyanazt tudta teljesítmébyen. pesrze van az OPC Vectra, da arról nem tudok, hogy lenne az országban egyébként Opelből nekem ami nagyon bejön az az új Astra Caravan 1,9cdti. volt szerncsém a legelső ilyen autóban ülni a behozatal után 2 nappal. akkor az volt az 1. Astra Caravan itthon, 2 napos volt és tesztelhettük a vadonatúj 150 lovas mocit. ami rendőr volt az mind megálított, hogy miylen autó ez
most nem azért Tildí de sztem egy ember nem 180náél kezdődik. a 160 cewntis személy nem ember. ráadásul úgy beszélsz mintha itthon ez lenne a nagy átlag. hazánkban a testmagasság átlag tuti nincs 180 fölött inkább 170 körpl van. sztem. most nem azért, de te láttál már teljesértékű 5 személyes normákis autót. mert pl a vectra kétszer akkora mint egy Suzuki, de abba sem fér el kényelmesen 5 ember. az 5. az midnenhol szükségülés. -
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Jégkokó #1911 üzenetére
Egy ülés kényelmességét nem lehet egy autókiálításon kipróbálni.
Mondok példát, lehet furi lesz hallani.
Az egyik alany egy ssang yong korando, az előző autóm, és egy 120-as skodri, a jelenlegi.
A korando egy amcsi tipusu családi autóféleség bazinagy helyel mindenféle kényelmi cuccokkal. És egy kényelmes(nek tűnő) üléssel. Az üléssel városi forgalomba semmi baj nincs, de ha 100 kilcsi felett mész vele akkor egy rémálom. Pedig lehet rajta állítani vagy 5 helyen. Még a gerinced S kanyarulatát is be tudod lőni vele.
A másik ugye a skodri. Beleülsz nincs oldaltartása, kényelmetlen szarnak tűnik, de 2-300 kilóméter után is úgy szálsz ki belőle mint ahogy beszáltál. Pedig az az autó vezetési konfortban sehol sincs a korandóhoz képest! Gondolok itt az ülésen kívül mindenre, szervókormány, váltó, kezelőszervek.
Még egy autó 2001-es toyota corolla, Édesanyám szinte minden hosszabb utazás alkalmával visszasírja a skodrit. Pedig elsőre beleülve nagyon szuper az ülése.
Szal az egésszel azt akarom mondani, hogy ami elsőre kényelmetlennek tűnik az hosszú távon nem biztos hogy az, sőtt!
Szerk inkább offba teszem mert nincs sok köze a suzukikhoz.
ÉS egy mondat ON: Ja egy régi cimbim mostanában vett swift2 és nagyon tetszik neki:d
[Szerkesztve]MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Nintendo Switch
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- PlayStation 5
- Apple asztali gépek
- 3D nyomtatás
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen