- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Netfone
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz
Hatvan9 #71785 üzenetére
Érdekes módon az elején nem volt rozsda. Az alján sem és a kerékjáratok sarkában sem, pedig mikor megvettem és kiszedtem a dobbetétet, egy rakat dzsuva és behullott falevél volt oda bekomposztálódva. De a rozsda nem kapta el ott: [kép] [kép]
A hátsó traktusban már terjedt a rozsda a lemezeken, érdekes módon hátul rozsdásodott rendesen a kerékjárat is a dobbetét mögött, pedig ott nem is állt meg úgy a retek, mint elöl: [kép] [kép]
Én is az üregúrnál csináltattam, nagyon sok képpel dokumentálja, van rengeteg referencia a weboldalán, a facebookon meg gyakorlatilag folyamatosan kerülnek fel új képek/videók. Ár/érték arányban szerintem ő a legjobb (arra készülj, hogy nem egy mosolygós, sokat beszélő ember, számomra kicsit rideg, de a szolgáltatás minősége szempontjából ez nem lényeg, munkában korrektnek tűnik).
Időpontot én elég hamar, 2 héten belül kaptam hozzá, szerintem azért, mert most kezd indulni a "szezon", télen kevesen viszik ilyenre az autót, másrészt eléggé kinőtte magát, már vannak alkalmazottai, egyszerre 3 autót tudnak csinálni, 3 nap alatt ledarálják. Régen 1 autót tudott csak csinálni, alkalmazott sem volt (talán egy), akkor hosszabb várakozási idők voltak.
Én is próbáltam tájékozódni, annak ellenére, hogy a másik autóm is nála készült és meg vagyok vele elégedve. Végül ismét nála kötöttem ki. Iszonyat eltérő árak vannak, ahogy a minőség is nagyon eltérhet.
Itt elvileg rajta vannak a Dinitrol partnerek, ezek közül is felhívtam párat: [link]A Domonkos alvázvédelem is jó elvileg: [link]
Korrektnek tűntek, sok a referencia, de olyan árat mondtak szemle után (komolyabb, igényesebb helyek csak szemle után mondanak árat), hogy kiesett a szemem. 500e volt az ajánlat, de ilyeneket akart, hogy leszedi a hátsó hidat, mert elég rozsdás és homokszórja. Csak az lett volna 160e.... Mondom bakker.... 40-50e Ft egy bontott rozsdamentes híd....Meg aztán szerintem az üregúrnál eléggé jól le tudták róla szedni.
Előtte: [kép]
Utána: [kép]
A lecsiszolt rozsdára jön még a Dinitrol RC800 rozsdapassziváló és utána az alvázvédő.Aztán volt még a Dinitrol partnerek között egy, amelyiken nagyon agyaltam, mondjuk az is látatlanban mondott árat, 200-ból meglett volna, ők azok: [link]
Az riasztott el, hogy elsősorban autoszerviz, nem kifejezetten alváz+üregvédelem a profil, továbbá annyi referenciát találtam róluk, mint amennyit azon a retro weboldalon látsz, 4 darab kicsi, ezer éves képet..... Így végül nyeltem egyet, és a 100e-el drágább üregurat választottam ismét.Aztán voltak ilyen kérdőjeles helyek még, mint pl ez: [link]
Látatlanban 150e Ft-ot mondott, referencia semmi, nemrég nyílt. Vagy 3 weboldala van különböző néven, nem beszélve róla, hogy a linkelt weboldalon a Trepka Attila képénél 2 hete még egy teljesen másik férfi volt. Tiszta stockfotónak tűnik a mostani. Szóval az egész olyan red flag volt nekem, klasszikusank kicsit megcsiszoljuk a rozsdát, ahol elérjük, utána gyerünk rá az alvázvédő. Nem biztos, hogy ilyen, de ugye a bizalom..."mások véleménye a képekről és ekkor is csak elgondolkodás után"
Ezzel én is így volta. Sokat gondolkodtam, nagyon sokat. A másik autómnál nem volt kérdés, de itt azért nem esett jól a tény, hogy 880e Ft volt az autó és akkor 300e menjen-e rá állagmegőrzésre. Azzal győztem meg magam -aztán vagy logikus érv, vagy nem- hogy a 19 éves kora ellenére ezt is sokáig meg akarjuk tartani szaladgálós/ütős-vágós autónak, mint a régi Swiftet. Tehát úgy 27-28 éves koráig maradna, ha nem lenne rajta valami gazdaságilag nem megérős 5-6-700e Ft-os javítás, vagy állandó meghibásodás.
Így ennek fényében láttam értelmét a megóvásnak. Még vétel előtt agyaltam azon is, hogy vegyek-e inkább egy full-full patika, teljesen rozsdamentes Swiftet, de azok meg ugyanennyi idősen 1.4-1.5 millába is belenyalnak és ismerem magam, azokra meg azért tetettem volna alvázvédelmet, hogy a hibátlan állapot megmaradjon...
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple asztali gépek
- Rák
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- OLED monitor topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Fotók, videók mobillal
- Motoros topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- AKCIÓ! Gigabyte A620M R5 7500F 16GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB InWin 301 Erazer CM 650W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT Rampage SHIVA Zalman 600W
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest