Hirdetés
- Yettel topik
- Kamerájánál 9,5 milliméter vastag lehet az iPhone 17 Air
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Egy óra, két rendszer
- Variálhat az apertúrával az S26 Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
-
Mobilarena
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BusinessGuy
őstag
válasz
Bad Pritt #3681 üzenetére
Nálam sikerült a játéknak ezt az elhagyott kutatófarmot negyedjére betenni egy olyan bolygóra ahol van 2 darab élőlény, ebböl az egyik egy ártalmatlan lebegő izé, a másik egy növényevő bokámig érő bogár.... Na a kettőből az egyik lemészárolta az egész farmot a hangos jegyzet alapján hisz ugye a "helyi állatvilág közelebb jött"....
-
BusinessGuy
őstag
Igy 60 órával magam mögött azt a jogos kritikát sajnos alá kell irnom miszerint a játékban a random generált helyek és eventek között baromi sok az ismétlődés. Én a fő küldetést csak a sokat emlegetett bizonyos küldetésig toltam el,azóta felfedezgetek, frakciózgatok. A bolygókra leszállva viszont most futottam bele NEGYEDJÉRE például ugyan abba az elhagyott kutatófarmba ahol full ugyan azok az épületek és növények vannak megkockáztatom ugyan ott ugyan azokkal a hullákkal, sőt még a felvehető hangfelvételes jegyzetek is mind a négy alkalommal ugyan azok voltak... Oké nyilván nem lehet végtelen számú eventet kreálni de erre valamit kitalálhattak volna hogy érzékelje már a játék ha már mondjuk kétszer láttam ugyan azt hajszálpontosan ugyan úgy akkor ne rakja már be elém felfedeznivalóként még nyolcvanhatszor más helyeken is....
Ezt leszámitva változatlanul élvezem, de ez főként a durva változatos frakciókhoz köthető mellékágaknak tudható be, a felfedezés ezekkel az ismétlődésekkel kcisit illúziórombolók. -
BusinessGuy
őstag
válasz
MasterDeeJay #2929 üzenetére
A játék durván érzékeny a ramra, van jópár videó róla mennyire skálázódik a ramoknál,és amit a legjobban szeret az a minél magasabb ram sebesség.
-
BusinessGuy
őstag
válasz
Lacielvtárs #2617 üzenetére
Még nagyon gyerekcipőben jár, a nexusos oldalán látható mik azok amik kész vannak és mik azok amik nem szépen frissitgetik de a terep például még sehol sem tart kb.
-
BusinessGuy
őstag
Ez a játék egy drog... Unalmas maximum annak aki agyatlan akciójátékot várt és nem hatalmas szabadságot nyújtó akciórpg-t.
Ma beletettem még 10 órát közelitek a 30 órához és hiába a néha suta AI, a néha ritkán előforduló glitchek bugok, a bethesda féle csodaanimáció, egyszerüen élmény a cucc annyi minden van benne és olyan változatosan. Lehetne persze sokmindenen javitani mégis szórakoztatóbb mint bármelyik manapság megjelent n+1. openworld tps...
A grafika valóban nem ultra viszont a Bethesda féle art brutálisan jelen van, a fő helyszínek hatalmas mapok amik ki vannak dolgozva durván bemutatják mire is képesek a srácok.... Még élettelennek sem lehet nevezni persze rengeteg alibi npc mászkál de tele minden minden eventekkel amik csak az életszerüséget fokozzák és semmi dolgunk vele...Pl dumáló ügynökök akik a közeledésünkre szétválnak, könyvfelolvasás a téren nézőkkel, már lecseszi a diákot, emberek hallgatják és kommentálják a híreket, rajongó akar a kedvence közelébe férközni de biztőr megállítja stbstb...Mind végignézhető vannak 5-10 percesek is... Településenként random rengeteg apróság....
Csak röhögni tudok azokon a szerencsétleneken akik próbálják rásütni hogy ez egy 7 pontos stuff....Eleve a harc maga is ahogy szerzed a skilleket tolod be a jobbnál jobb fegyvereket baromi jó, a kezdeti bullettsponge effekt is eltünik. Olyanokra is figyeltek hogy hajófoglalásnál ha sérül a hull a hajón 0graviti lesz, abban kell harcolni jól bepislogtam ahogy az oldschool shotgun hátravágott...
De ismételten az ART..Konkrétan csak nézelődök sokszor milyen aprólékosan kidolgozták a helyszíneket....
Bele lehet ebbe a cuccba kötni hogy néha bugzik, hogy az ai néha segg, hogy az animációk és arcok idejétmúltak, hogy a random generált helyeken sok az újrafelhasználás, hogy nincs epikusság... Valóban vannak hibák bőven. De olyan scifi rpg akciót nyújt hatalmas szabadsággal iszonyat aprólékosan kidolgozott arttal a fő helyszíneken, teljesen korrekt élővilággal és változatos fő és mellékküldetésekkel iszonyat mennyiségü teljesen különböző helyszínen, amit semmi más, simán elfelejti az ember ezeket a hibákat mert beszippantja a felfedezni akarás, a harcok, az űrharcok, a települések sokszinüsége a frakciók,minden. De a sztorit el kell tolni a sokszor leirt küldetés végéig. -
BusinessGuy
őstag
Végre befutott egy várva várt mod.....
[link] -
BusinessGuy
őstag
Jó de viszont itt sem egyszerre tölti be a mapot, vagyis ez a játék egy jobb motorral valóban lehetne szebb hisz a boylgók egyebek kb pályabetöltéssel vannak megoldva. Mindegy engem nem zavar a graf, persze nyilván ütősebb lenne az egész de igy is bőven jó és nem gyenge ART van megint ami viszont minden Bethesda játékban üt még ha a grafika idejétmúlt is.
Más. Engem rohadtul zavar és remélem lesz rá mod vagy én vagyok a balfax, de basszus...Rohadt idegesitő hogy kiválasztva egy helyet a galaxistérképen landolással mindennel úgy érkezel meg hogy a karakterünk a légüres térbe kimegy szkafander és minden egyéb nélkül. Valami automatikus felvételt igazán betolhattak volna vagy akár egy rohadt figyelmeztetést hogy öreg ahova landolsz az nem éppen lesz jó neked a kertváros farmerban..... Ha van a já
téknak eddig idegesitő dolga nekem,akkor az ez mert állandóan beszopom....Persze magamon is hagyhatnám a fuller ürglancot de az hogy néz már ki egy városban meg a hajón ahol mindenki kisgatyába rohangál.. -
BusinessGuy
őstag
válasz
Roland861010 #1342 üzenetére
Sokan toljuk azzal vannak hibái de teljesen jó és nem kell rá éveket várni, a srác pedig folyamatosan javitgatja a visszajelzések alapján, 2 nap alatt már 2 nagyot javitott rajta.
-
BusinessGuy
őstag
Hagyd azt a topikot. Ha idefáradnak remélhetőleg hamar ki lesznek takaritva. A java csak flémel trollkodik nem is játszik vele. Meddő szócséplés, én is hagyom már.
Bad Pritt: Igen sajnos részben butább lett kivették a sérülésmodellből pl a végtagszakitást, VATS Fallout sajátosság azért nincs, részben viszont komplexebb is lett mert rengeteg védőruha ellen adott fegyver vagy skulótipus a hatásos plusz a fegyverek és ruhák is szétmodolhatóak, sok dolog pedig skillhez kötött kezdve a lopakodással és egyéb harci skillekkel. Feljebb kell tenni a nehézséget a normal konkrétan very easy, pláne hogy az AI a napjainkban megszokott átlag, sokszor bebutulva Bethesda módra....Mindenesetre ez modra szoruló téma mert jópár kihagyott ziccer ott van, például jópofa lenne ha lenne olyan hogy az álligpáncélozott ellenfélen szétlőnéd az oxigén ellátását elkezdene fulldokolni, stb... Egyébként fura mert saját magunkat viszont számtalan sérülésfajtából gyógyithatjuk különböző cuccokkal, vágás törés belső sérülések égés sugárzás stb...
Ugyanakkor lesz baj ha felrakja az amber a nehézséget mert mig személyes harcban 3-4 egyszerre támadó ellenfélig kb very easy érzet van addig az ürharcokban már normal szinten is kifingat 1-2 hajó..... -
BusinessGuy
őstag
Egy kis performance mod, látványveszteség nélkül elég sokat hoz, most próbálom nálam lockolva van 60 fps-re a stuff, ultra-high beállitásokkal tolva amit neten HWUnboxed ajánlott, 4k DLSS 70%. A mod elött sok helyen lementem 45-50 fps-re, a moddal az ilyen helyeken is fix 60-am van.
Pár észrevehetetlen dolgot tweakel benne amik sokat hoznak, de akinek kell performance plus lehetőség is igaz ott már éles szemmel látható különbséggel. -
BusinessGuy
őstag
A szenzor sokat segít, ha beállítod a neked kellő küldetést majd a szenzorral ránézel a kijelölt pontra a látómezőben akkor a földön nyilakkal mutatja a legrövidebb útonalat egy ideig. Ha befejezte csak újra rá kell nézni a szenzorral a célra ujra jönnek a nyilak. Sok felesleges mászkálástól kimélt már meg.
-
BusinessGuy
őstag
Ne is mondd...
Tegnap olvastam végig a magyar IGN tesztet, mondom ránézek a kommentekre. Olyan emberek fikázzák akik nem is játszanak vele. Az egyik okos videókból megállapította hogy a gunplay szar, és a 7 pontos tesztek a reálisak. Írták neki hogy még a 7 pontos tesztekben is méltatják a gunplay-t mert kifejezetten élvezetes, erre jött a másik okos aki kifejtette hogy ez lóhúgy egy COD-hoz vagy Doomhoz képest....Már azon agyaltam hogy reagálok én is, de tovább olvastam és miután a nagyeszű azt is képes volt leírni a harcrendszerek vonatkozásában hogy a Dark Souls melee-ben gyenge de bezzeg a Devil May Cry....Inkább otthagytam a fórumot... Bar erröl lehet tolok egy screenshotot, DS játék és a gyenge melee harcrendszer....Sajnos jellemző hogy a fikázások java mögött konzolfanboyok vannak főleg a Sony táborból. Kisebb részben meg olyanok akik azt hitték ez valami scifi looter shooter lesz....
Akik akciójátékot vártak hát benézték sosem annak készült. Aki meg fanboyként köpköd rá szívhatja a fogát mert ahogy jelenleg áll a helyzet ez a stuff valószínű Skyrim féle kultklassz lesz amiröl még 10-15 év elteltével is beszélni fognak modolni fogják.. Nem úgy mint a kedvenc 10/10-es exkluzívjaik javát amiket pár év után senki még csak le se sz@r..... Sosem fogom fel miért öröm valakinek hogy azért gyaláz egy játékot mert az adott platformra jelenik meg es nem a saját kiskedvencére..... -
BusinessGuy
őstag
Az a baj hogy akik olvasgatnak mint én is telecsesződik az inventory súlyhatár könyvekkel egyebekkel mert bármit olvasunk elteszi emberünk ami baromi idegesítő. Ez szerintem amúgy bug mert ugye 2 lehetőséged van olvasás közben. De a folytatasra és a visszára is zsebrevágja a könyvet, sajnos emiatt már lopásom is volt, baromi idegesitő hogy a visszát nyomva nem rakja le olvasás után....
-
BusinessGuy
őstag
válasz
tibaimp #1204 üzenetére
Joy-om nincs, de én gamepaddal tolom PC-n a cuccot (fedezékbe vonulok a kőzápor elöl) ott meg ugye adottak az analóg karok amik kb a joy-nak megfelelőek. Nem tudom át lehet-e állitani ha joy-t dugsz be, de pc-n gondolom adott lehet bármilyen controller mókoló megoldás.
-
BusinessGuy
őstag
Aki esetleg nem próbálta volna,ajénlom hogy Atlantis-ban menjen a városon kivülre is, valami irdatlan nagy a map, használjátok a senszort, az ismeretlen távoli cuccokat lehet scannelni valamint odamenni felfedezni, vannak komolyak is nem spoilerezek.
Itt némi negativum hogy tényleg mármár zavaró hogy nincs földi jármü és a gépünk sem tud bárhol landolni.
Ami még jópofa hogy amit átélünk vagy látunk azt hirként el lehet adni a helyi hiradónak, akár nevekkel és saját nevünkkel akár névtelen forrásként, kiváncsi vagyok ennek milyen következményei lehetnek valamint hogy mindent el lehet-e adni vagy csak a főbb dolgokat... -
BusinessGuy
őstag
válasz
BusinessGuy #1173 üzenetére
*67% a quality
-
BusinessGuy
őstag
Van már a gépi magyaritásból V2 sok javitással, célszerü azt használni.
Arra figyeljetek hogy az eredeti angol fájlokat vissza kell tenni. A V2 már nem azokat irja felül.
[link]DLSS beállitások:
A presetek jelentése ez:
Preset A (intended for Perf/Balanced/Quality modes):
*An older variant best suited to combat ghosting for elements with missing inputs (such as motion vectors)
Preset B (intended for Ultra Perf mode):
*Similar to Preset A but for Ultra Performance mode
Preset C (intended for Perf/Balanced/Quality modes):
*Preset which generally favors current frame information. Generally well-suited for fastpaced game content
Preset D (intended for Perf/Balanced/Quality modes):
*The default preset for Perf/Balanced/Quality mode. Generally favors image stabilityPreset E (Unused)
Preset F (intended for Ultra Perf/DLAA modes):
*The default preset for Ultra Perf and DLAA modes.
Lehet velük kisérletezni de ajánlott az F vagyis a default.
Ezen kivül a régi performance/balanced/quality módot
simán a játék beállitásaiban található skálán lehet beállitani EZ AZ FSR-re is igaz, 50% vagy alatta a legtöbb fps a gyenge képminőséggel (régen performance), 59% a balanszolt (régen balanced) és 69% a képminőség (régen quality). Értelemszerün lejjebb vagy feljebb rakva a csuszkát skálázható vagyis a 100% nem csinál semmit az 1% meg atomjaira butit a sebességért. -
BusinessGuy
őstag
válasz
nubreed #1147 üzenetére
Rengeteg teszt ferdit azzal hogy FSR-t kapásból leoffolják és úgy kmuztatják be mint szar pc port..... Nem tünik siralmasnak, persze nem is szuperjó az optimalizáció,szimplán átlagos ha a látvány-teljesitmény arányt nézzük.
3080-al 4k ultra (árnyék high) DLSS modolva Quality szintü skálával 60 fps végig, hatalams tömegjelenetknél nagy tereken néha lezuhan 50 köré,de ennyi. -
BusinessGuy
őstag
Nem tudom volt-e már vagy hogy a játélk megtanit-e rá mert kicsit elkalandoztam a sztoritól, de az ürben a hajókkal lehet kommunikálni ha befogjuk őket, valamint a befogott hajón kiválasztani mire célozzon a lézer, hajtómü fegyverzet stb.
A kommunikációban lehet infózni,kereskedni vagy akár kalózként felszólitani a rakomány átadására.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest