- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- One mobilszolgáltatások
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
válasz donsergiooo #423 üzenetére
2007. októbere és 2008. júniusa között valamikor... vagy később.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
mr.geeZ
aktív tag
válasz donsergiooo #399 üzenetére
BME műszaki infó V. éves vagyok, de emiatt a tantárgy miatt csak jövőre végezek. Az a szomorú hír, hogy ez egy kötelező tantárgy, amiből csak egy kis rész, hogy jól kell C++ban és OpenGLben programozni, a lényegi rész a grafika elméleti tanulmányai (pl. hogy lehet egy gömböt szimulálni a képernyőn (3d koordinátageo), a fényforrásokból a fény irányának követése, visszaverődések, simítási módszerek, leképezési technológiák) Ez valóban szépen hangzik, de nagyon kemény elméleti háttere van (Mátrixok, analízis, és számításelmélet), amit nem könnyű felfogni sem, nemhogy alkalmazni, sőt leprogramozni. A vicces, hogy ezeket azoknak, akik 3Dben terveznek, egyáltalán nem kell tudni, manapság az animáció, és a fényforrások is előre megírt programokon keresztül mennek, nem beszélve arról, hogy ugye alig pár informatikus fog ezzel foglalkozni életében, így egyszerűen nincs rá szüksége. Szó van arról, hogy egykét éven belül megszűnik a tárgy, de nekem úgynézki még nem sajnos, pedig maga az animáció, és design, mégha csak 2Dben is, de nagyonis érdekelne.
Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
mr.geeZ
aktív tag
válasz donsergiooo #393 üzenetére
őőő... aha.
Még nem lehet konkrétat tudni, ami biztos, hogy legalább HD felbontás lesz, mert a gameplay movie az volt. Sejthetően a mai kor igényeinek megfelel majd a maxfelbontás. Hogy hányszoros AA lesz benne, azt nemtudom, de őszinténszólva nem érdekel, mintahogy az is hidegen hagy, hogy milyen blur, meg lightning effektek lesznek benne. Bár érdekelne, jövő héten vizsgázom OpenGLből, de rühellem...Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
mr.geeZ
aktív tag
válasz donsergiooo #391 üzenetére
Lol, tényleg kicsit vicces a 19esen nyomni, öklömnyi pixelekkel
Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
mr.geeZ
aktív tag
válasz donsergiooo #285 üzenetére
Jaja, tényleg van még.
Csak hogy ON legyek: Számomra is az egyik legjobban várt játék pár éve, bár az biztos, hogy ha addig nem jelenik meg, a telem a GTA4-el fog elmenni (tanulás helyett), mert ha nem is ennyire régen, mint ezt, de azt is nagyon várom.
A starcraft első részét megvettem, és azóta is nézegetek bnetre, csak már nem köt le annyira, ahogyan a cs1.6 sem, és ha már van új vas, akkor szívesen veszem az újított, és fejlesztett kiadásokat.
Az ingame múvi alatt tiszta Világok harca fílingem volt ezektől a lépegető, a HL2 stridereire is hajazó colossustól, számomra nagyon hatásos volt ez a bemutató, tetszett, hogy bevállalnak tényleg nehézsúlyú egységeket, és biztos vagyok benne, hogy tökéletes játékegyensúlyt fognak tudni még így is csinálni. Kiváncsi vagyok a terranok, zergek 'ultimate weapon'-jeire, mint amilyen a protoss mothership. Anno a Dune2-ben volt hatalmas feeling a faj specialitásait kihasználva küzdeni a másik ellen, miközben a másik fél is ugyanúgy bevetettte azokat.Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
mr.geeZ
aktív tag
válasz donsergiooo #283 üzenetére
Ámen! Igaz, ez se nem ajax, se nem flash, de viszont java/activeX és jó lassú
Hw-s linkek még itt: [link]
[Szerkesztve]Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
mr.geeZ
aktív tag
válasz donsergiooo #280 üzenetére
System requirements lab [link]
Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lexus, Toyota topik
- Kerékpársportok
- Gitáros topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- alza vélemények - tapasztalatok
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- További aktív témák...