- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- A Samsung bemutatta az Exynos 2500-at
-
Mobilarena
Star Trek Online -=MMORPG=-
Új hozzászólás Aktív témák
-
John_Doe
senior tag
válasz
MichaelSD #2249 üzenetére
Igazából a Cure Space elitet ma 3emberrel csináltuk meg persze az optional-t bukó de én úgy éreztem 4 emberrel az is meglett volna. Ezzel csak azt akarom mondani hogy nekem a space elit sokkal könnyebbnek tűnik mint s6 előtt volt így aztán gondolom a ground is könnyebb lehet. Értelem szerűen így már nem kell olyan felszerelés az stf-ekhez mint régebben.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
MichaelSD #2245 üzenetére
hát nem tudom, én MACO XI, de még inkább MACO X nélkül neki se állnék az elite ground-nak. pugokkal sokkal könnyebb bukni a dolgot (nem csak az optot, az egész pályát) mint space-en. ground-on sokkal többet számít a csapatmunka.
amúgy is, a tech sokkal ritkábban esik ground-on.
amúgy nálunk kifejezett kérés volt, hogy amíg az embernek nincs minimum MACO X set, addig az elite-et ne erőltesse. -
MichaelSD
őstag
válasz
MichaelSD #2148 üzenetére
Na, addig piszkáltatok, míg éjszaka beleástam magam..
125-ös fegyver energia alapba megvan nekem (meg lehet bárkinek):
100 az alap
+15 mert escortban vagy
+5 warp core performanceből (it's 5 to all power levels)
+ 5 az assimilated borg konzolból
-----
125A kérdés az, mert itt a tesztem mást eredményt adott, hogy mi van 125 felett. A fórumok meg az én tesztem is azt mutatta, hogy igazából az energia ugyanúgy csökken a 2. lövésnél, de a 3. és 4-nél már úgy tűnik kevesebb a veszteség.
A másik érdekesség, hogy az EPS konzol nem sokat hat a fegyver energiára. Nem mértem, de kb. 3-4 pont ami kevés, mivel hogy a DHCk 2 ponttal vesznek le több energiát. 3 dbnál az 6 pont, ami nem sok.
A következő teszt a Plasma Distribution Manifold less az EPS helyén. Kíváncsi vagyok mi változik.
-
#19617792
törölt tag
válasz
MichaelSD #2141 üzenetére
érdekelne a skill-táblád
mert olyan nincs, nem létezhet, hogy EPS, Weapon Performance és egyéb Power level skillek nélkül 3xDHC-val nem zuhan be a fegyverenergiád nagyon durván. főleg egy CRP3 után. mikor nekem escort, majdnem maxra húzott Weapon Perf + EPS + egyéb power level skillek után 3xDHC-vel (plusz 3xTurret) CRP3-mal bezuhan 70 alá is és lassan mászik vissza, mert nagyon rángatja továbbra is a cannon. akkor marad elég magasan a fegyverenergiám, ha EPtW és/vagy Energy Siphon is megy.
Atroxomon szintén jól felhúzott energiás skillek mellett is beesik a fegyverenergia, ha oldalazva lövök 4x Beam Array-jel, akkor nem nagyon, de beesik 100 alá. -
#19617792
törölt tag
válasz
MichaelSD #2137 üzenetére
pont ez a baj, hogy lemegy és utána lassan mászik vissza, pláne, hogy továbbra is rángatják az energiát a DHC-k.
"Atrox nem escort, nincs és nem is lesz nekem, ezért nem tudok hozzászólni."
de attól függetlenül, ami energiás skill, az nála jól fel van húzva, meg az EPS is és ennek ellenére beesik neki.
-
Skyne
csendes tag
válasz
MichaelSD #2135 üzenetére
3DHC-val mondod azt, hogy nincs értelme fegyver energiát növelni (illetve transfer rate-et) !?
Néznél egy ~minimum energiaszintet mikor mind a három DHC-d és a turretjeid is lőnek, mondjuk egy rapid fire-el vagy scatter volley-val? aztán számold ki hogy mennyit damagel az a cannon akkora energiaszinten (képletek sto fórumban, meg talán ingame helpekben is) és szerintem megfogsz lepődni...csak összehasonlításként: nekem Atroxon 125 alap weapon energy, elöl van egy dual-beam bank, egy DHC és egy DH, hátul három turret, erre ha rányomom a rapid fire-t simén lerántják az ágyúk 70 alá az energiaszintet... ami valahol 70-75%-os damage körül van...
-
#19617792
törölt tag
válasz
MichaelSD #2030 üzenetére
nem feltétlen. pl. az Energy Weapons Spec. és Projectile Weapons Spec. skillek, amik a critek valószínűségét növeli nem helyessíti egy konzol sem. bár az Assimilated Module crit statokat növel, de nem tudja helyettesíteni a jó skillezést. ennyi erővel mindegy a skill.
"Engineering: EPS Console (vagy Cloaking Device), Neutronium Console, Electroceramic Hull Plating, (vagy 1 páncél + RCS ha nem Defiant és szükségét érzed)
Science : Field Generator, Assimilated Module
Tactical Consoles: 3x Energia Fegyvert támogató (pl. Phaser Relay, Plasma Infuser, etc.), 1x tropedót támogató (Zero Point Quantum Chamber), én 4 energiára gyúrok"engi: EPS consolet lehet helyettesíteni skillel is, mert úgyis van a tactiknál annyi "fölös" skillpont, hogy lehet oda is rakni. ennek helyére simán mehet Neutronium konzol. de ha már Energy type specifikus konzol, akkor miért Electroceramic? az csak plasma ellen véd és a Borg Antiprotonnal is támad. így a Tetraburnium jobb választás, viszont bukod a plusz kinetic resistancet. bár kinek mi. az igaz, hogy escortnál védhetjük kinetic ellen, kevés torpedot képes kibírni.
sci: hát, ha beépített ability volna Defiantnál a cloak, akkor ide második Field Gen konzol simán mehetne, jól skillezve, MACO MK XII shielddel 10k+ shield lazán összehozható.
én egyelőre ezért nem vettem Defiantot, mert bár jó hajó, az álcáját nem sokszor használnám, mivel nem PvP-zek, így csak foglalná nekem a helyet a konzol.
tacti: jah, és az a poén, hogy jól skillezve + 1 konzollal egy Quantum ha crittel akár 30-35k damaget is tud ha hullra sikerül lőni. ezért leszek kíváncsi a Fleet Defiantra, 5 tacti konzol, 'nyád.azzal szeletelni fogja a Borgot.
"...vagy Borg csoport a Red Alertekben."
ha gömbös csoportot fogsz ki, azt nem igazán lehet bírni, mivel a gömb a Borg escortja, a kocka meg nem sokat lő és sebez. kockás groupokra lazán rá lehet ugrani, egyszerre egyet aggrozva ~könnyen hozható.
nekem sima Prometheuson úgy néz ki a dolog, hogy:
engi: 2x Neutronium konzol
sci: 1x Assimilated module, 2x Field Gen -> 10k+ shield.
tac: 3x Disruptor konzol, 1x Quantum konzol.skillezésem space orientált és kicsit tankosra sikerült, Threat Controlt leszámítva, mert az nincs. escorttal rendszeresen tankolok kockákat, gömböket... amire kíváncsi leszek a Fleet Escort fleetes megfelelője a Fleet Patrol Escort, 4x engi konzollal, érdekes lehet az is.
-
Robokutya
senior tag
válasz
MichaelSD #1940 üzenetére
Tegnap hasonló helyzet volt velem is
Beesek stfre mit látok az első képen:
- opcionális feladat elszúrva
- a fél generátor rendszer szarrá lőve
Olyan érzésem volt mintha a meccs közepébe csöppentem volna
Ekkora Laggot
Pedig semmi jele nem volt, nem volt piros visszaszámláló középen fent. -
FireKeeper
nagyúr
válasz
MichaelSD #1923 üzenetére
értem, köszi, akkor majd rácuppanok a fórumra. am még diablós (2) koromból is az rémlik, hogy az elején szinte tök mindegy, mit csinál az ember, de a végén csak a rendes build-ek életképesek.
és a skill visszacsinálásról tudsz valamit mondani? vagy itt a rosszul elköltött skillpontok nem olyan fájdalmasak? (gondolom azért de). érdemes újraosztani, vagy inkább álljak neki elölről?
-
Robokutya
senior tag
válasz
MichaelSD #1868 üzenetére
skacok adjatok ötletet
federációs oldalon folyamatosan szerver disckonnektem van klingon oldalon meg tökéletes a dolog legalább is 5 perce nem dobott ki a játék.
Ez most nálam a probléma vagy szerveroldali a helyzet?
Ip cím csere ruter pihentetés minden volt ugyan az a helyzet. -
madgie
titán
válasz
MichaelSD #1832 üzenetére
Nekem Proto Shield Tech kéne, minden mást már beadott egy csomószor, azt egyszer sem
Ja, most kétszer egymás után szórta nekem is a Proto Salvage-t, meg apróbb lomokat, aztán futottam egy olyan kört a Cure Space-en, hogy szerintem STO pályafutásom legjobbja (ami nem feltétlenül jelent kitűnőt persze
), erre kiszúrta a szemem egyszerű data chip-ekkel
-
Robokutya
senior tag
válasz
MichaelSD #1832 üzenetére
engem meg meglepett egy Prototype_Borg_Salvage vel egymás után 2* is de talán csak azé mert megvettem ezt az új hajót
Hát az tény hogy meg kell vele tanulni játszani elég lomha egy jószág lomhább mint az ody mire az ellenhez érek néha már ki is irtják -
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
MichaelSD #322 üzenetére
Akkor jól értem, hogy T3,T4 körül már nem adódnak össze, csak a T1+T2+Tx szerint számolódik?
Amúgy mivel tolod?
Én most Engineer vagyok, RA Upper half utolsó rangjában, egy StarCruiserrel. Fézerek, Tricobalt torpedó elől és hátul, valamint Har'q PeQ torpedó van elől.Épp azon vagyok, hogy vajon maradjak-e ennél a hármas párosnál, vagy menjek át fézer + quantum torpedó irányba.
-
MichaelSD
őstag
válasz
MichaelSD #322 üzenetére
Mától lehet kapni a C-Storeban az új Jupiter egyenruhákat. Nekem túl katonai a jellege, de nem csúnyák.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
MichaelSD #317 üzenetére
Igen. Ha a későbbi hajóid is mind a sience vonalon vannak és kifejlesszed a hozzájuk tartozó sience skillt, akkor a végeredménybe nem teljes értékkel, de beleszámít az összes korábbi sience hajós skilllek is.
Hasonló, mikor 2 azonos konzolt teszel be, hatásuk összeadódik, de nem 200% lesz a végeredmény, hanem kevesebb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Alkoholista nevelde
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- BANKMENTES részletfizetés Acer Nitro 5 AN515-54-77VS
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Apple iPhone 13 . 128GB , Kártyafüggetlen , 100% akku
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest