-
Mobilarena
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpazzMaticus
tag
válasz
Antonius1978 #37539 üzenetére
A Bárból a Kordonba vagy vissza kocsival három perc, most lemértem. Scrapyardon át Dark Valley-en keresztül, egyetlen puskalövés nelkül.
Az első LA-végigjátszásomban én is 120Kg-ra emelt teherbírással játszottam, mert nem tudtam hogyan kell használni az autókat, és hasztalannak tartottam őket.
Azóta kitapasztaltam az útvonalakat...
Ha egyébként ennyire zavar az 50kg. teherbírás, módosítod úgy ahogyan szeretnéd, ennyi. Meg asszem minden mod-hoz van fast travel lehetőseg is ám fizetett vezetők képében ha szeretnéd...
A járművek egyébként is a központi hub szerepét töltik be egy-egy missziózás, térképbejárás közben, abva kell pakolni. Ráadasul ingyen is találsz kapsz, többet is...Ma már természetesen én is több ezer órányi mindenféle "Stalkerezéssel" a hátam mögött legnehezebb fokozaton nyomom, és az eredeti 50kg-os teherbírással játszom, és szerintem meg ez tökéletes játékegyensújilag hogy minél később érjem el a "feltápolt übersoldier" szintet, de ki hogyan érzi...
De más mod-okban sem volt soha problémám a pakolással, minden térképen kinéztem a kitapasztalt áthaladási útvonalaimhoz közeli tárolókat, és oda hordtam a cuccot, azután jövet-menet vittem a boltba mikor mi fért...
Féltávon én eddig bármely modban már tele voltam zsével, ez nekem sosem okozott gondot.Én pl. pont azt szeretem a LA-ban, hogy minden "szimpla" oda vissza út is mindíg más, soha nincs két egyforma menet.
Éjjel van vagy nappal, milyen az idő : esik, köd van, várható e már a következő kitörés, merre jarnak a katonai/monolitos járőrkülönítmények, mindíg meglátok valamit, letérek jobbra-balra... Utána persze valami bajba kerülök, azután azon kapom magam, hogy pl. Darkscape-ben szakadó esöben éjjel gyenge "boltba szállítós málhás" settingben a Witches Jelly anomáliakkal teli erdőben bújkálok egy váratlan Chimera-elől ...
Számomra minden menet hangulata utolérhetetlen, és más játékban nem tapasztalható élmény sokadik játszásra is, (a revisited-et most nyomom csak először, eddig a magyarított extendeddel jatszottam csak) .
Engem munka, család mellett, heti 4-5 alkalommali pár órás játékidőmben semmi nem kapcsol ki jobban ennél, van hogy egy estén csak annyit csinálok, hogy eljutok egy feladat kezdőpontjáról a másikra, (néha persze sietek és csak átrobogok, ezért jó kiismerni a map-okat) de közben sokszor több minden történik velem mint egy-egy manapság időnként kipróbált "AAA"-game teljes végigjátszása alatt, de nyílván ez csak az én személyes ízlésem, meg véleményem... -
SpazzMaticus
tag
válasz
Plazmacucci #37524 üzenetére
Új, és ezért most érdekesnek tartják a közösségben, de még kiforratlan sok hibával, a régi nagyobb mod-ok mind jobbak nála.
Ha meg a gameplay felett szerinted mára már eljárt az idő, akkor meg semmiképpen sem éri meg neked hogy rászánd az idődet. -
SpazzMaticus
tag
válasz
Antonius1978 #37526 üzenetére
Sosem értettem ezt a "Sokat kell mászkálni benne" szövegeket, a STALKER-játékokkal, meg a LA-val kapcsolatban...
Pont a lényege, a franchise esszenciája ez, azért is játszanak vele a mai napig ilyen sokan, mert szembement, szembemegy szinte minden téren azzal a szutyokkal amit ma a kategóriában top game-eknek hívnak...
A Lost Alpha az anno korai beta kiszivárgás miatti elb@szott rajtja óta szépen csendben -már az excended cut-tal is, de a revisited-del pláne- a legautentikusabb és f@szább moddá (inkább külön játékká) fejlődött, amihez képest az Anomaly csak egy túlertékelt RTX-kártya teljesítményteszter, a CoP, Mysery, Gunslinger, satöbbikről nem is beszélve, amik csak a töredékét tudják a LA-nak...
Azok a map-ok pedig felülmúlnak minden mást pályadesignt, amit valaha láttam...Ja, hát "lassú" a játékmenet, meg nehéz is, meg bizony óvatosan kell közlekedni a pályákon, benézni minden kő alá, figyelni minden bokorrezdülésre, de hát ez ennek a játéknak ez a lényege, meg a STALKER-nek is szerintem, tele van a piac egy csomó ilyen Far Cry-al meg f@szom game-ekkel, azokba nem kell "sokat mászkálni", áramvonalazottak is egy kisegítős alsós szintjén, könnyen adják magukat, lehet köztuk válogatni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Star Wars Battlefront II
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen autót vegyek?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- E-book olvasók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Windows 11
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Lenovo Legion Pro 5 16IRX9
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged