Hirdetés
- Magyarországra jön a Vivo 500 megapixeles kameratelefonja
- Képernyőmentes Fitbit jön a Google-től
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 17 Ultra - jó az optikája
- Elkalapálta a snapdragonos Galaxy S26 az exynososat
- Samsung Galaxy Watch8 és Watch8 Classic – lelkes hiperaktivitás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atasan
újonc
Sziasztok!
Addig olvastam a hozzászólásokat, míg végre eldöntöttem, szükségem van egy RM2-re.Tanár vagyok, vidékről ingázok be Bp-re, és állandóan valami hol az irodámban marad, hol otthon, persze ezek mind ilyen-olyan tematikus füzetekbe jegyzetelve.... Tiszta őrület, ráadásul még én magam is tanulok, kutatok. Mondjátok, kérlek, hogy ez a kütyü segíteni fog, hogy megtaláljam, magam és a jegyzeteimet!
Mivel anyagilag nem vagyok eleresztve, így azt gondoltam, a tokot lehagynám. Meg fogom bánni? Olvastam itt egyszerű kis tokról máshonnan, lehet, hogy ez lenne... És a ceruza is nagy kérdés, hogy valóban annyival többet ér a radíros, mint amennyivel az ára megnyomott?
És végül, ha valakinek még lenne kuponos linkje a vásárláshoz, és megosztaná velem, annak nagyon tudnék örülni.
Szóval köszönöm, hogy annyian megosztottátok a tapasztalataitokat, nagyon hasznos volt mind!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Torrent meghívó kunyeráló
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Magyarországra jön a Vivo 500 megapixeles kameratelefonja
- Okos otthon - Home Assistant, openHAB és más nyílt rendszerek
- Eredeti játékok OFF topik
- Crimson Desert
- Luck Dragon: Óraátállítás
- OTP Bank topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- ÚJ Bontatlan Apple iPad Air (2025) 11" M3 Wi-Fi 128GB & 256GB ! 1Év nemzetközi APPLE GARANCiA
- HIBÁTLAN Apple ipad mini 6, 64 GB Wifi + Cellular, aksi 94%
- Apple iPad 9th Gen 64Gb Wi-fi + Apple Pencil 1 Gen, Szép állapotban