Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • qqcqqc

    őstag

    válasz zoltan6 #4291 üzenetére

    És a 31. napon bementél a boltba és érdeklődtél, hogy mi van? Netán kértél írásban választ a vállalt javítási határidő elhúzódásáról? Mert ha nem, akkor nem éltél a jogaiddal és tényleg csak papíron áll, amit a törvény előír a kereskedőnek.
    Én eleve nem fogadom el azt, hogy hetente viszik el a garanciális javításra ott hagyott árut. Ezekbe az üzletekbe szinte napi kiszállítás van a logisztikai központból, maximum 3 munkanapon belül a szervizben van a cuccod és ez igaz a visszaszállításra is. Az EDigital üzletei szinte mindenhol az egész héten nyitva vannak. Ez egy hét. Ha van raktáron alkatrész egy hét alatt meg tudják javítani a terméket. Én a harmadik héten biztos hogy érdeklődtem volna személyesen, hogy mi van, és ha nem tudnak értelmes választ adni, akkor elővettem volna a két példányos levelem, amiből egy nálam marad az üzletvezető aláírásával és bélyegzőjével, amivel igazolja, hogy átvette. De lehet, hogy számodra egy kicsit ez kukacoskodónak tűnik, de hidd el, rögtön begyorsulnak a dolgok. Az Office Depo-nál legalábbis bevált, a levél otthagyása után 2 nappal hívtak, hogy kész a szerviz és másnap átvehetem a kijavított nyomtatóm.

    De ez már nagyon off téma. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák